Ojajoh schreef:ik daag je uit om voor 150,- euro de complete uitzet bij elkaar te krijgen binnen 7 maanden....
grapje,maar deels realiteit. het word ook steeds duurder lijkt wel
natuurlijk heb je weg geef dingen enz,maar kom op dat doe je niet als bewuste keuze
dat doe je uit nood
Ook ik val over deze uitspraak, hoor! Wij zijn tweeverdieners, voldoende inkomen. En toch heeft de baby-uitzet mij minder dan 100 euro gekost. Bijna ALLES gekregen, ietsieietsie van marktplaats, alleen wat kleertjes en extra luiers gekocht.
Ik vind het zónde om alles nieuw te kopen. Je gebruikt alles zó kort... Ik ben nog steeds blij als mijn zus de kledingkast van haar zoontje uitruimt en ik mag shoppen bij haar
En dat is echt niet omdat ik t niet kán betalen, hoor!En ook in de loop van de 2,5 jaar vallen de kosten reuze mee. De kinderopvang is t duurst... En ehhhh... De paarden zijn duurder, véél duurder
Uiteindelijk gaat t om t warme nest. Niks meer, niks minder. En laten we in gódsnaam blij zijn dat we in een land wonen waar iedereen zo'n warm nest mag hebben. Veel geld, weinig geld. Voedselbank of Albert Hein. Adidas of Primark
Een kind krijgt geen knuffel van een spaarbankboekje!