Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:18

friendly schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn ergste ervaring is toch dat een jongen aan kwam zetten op van de degelijke herensandalen. -O-
[ Afbeelding ]

Was de derde, en laatste date. :j

Hij had niet ook nog sokken aan he?! Dat maakt het namelijk nòg erger :')

Van die witte hoge _O- Vreselijk! :')

Peerke_

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:36

Dat is toch sexy ? Mannen met kousen tot net onder de knieën. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:39

Peerke_ schreef:
Dat is toch sexy ? Mannen met kousen tot net onder de knieën. :+

Over een rijbroek ja :Y) En zelfs dan liever niet.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:40

Haha jawel wel met een rijbroek.

Maar met een Schotse rok staat dat ook heel mooi :j

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:46

Haha moet zo lachen om sommige date fails _/-\o_

De eerste keer dat ik met mijn date afsprak was bij een discotheek, uiteindelijk zoende hij mij en ik had al wat drank op dus niet echt in de gaten dat ik hem op zijn had gebeten en goed ook, heeft hij dus nog een paar dagen met een kapotte en dikke lip gelopen :')

Inmiddels zijn we 3 jaar verder en heb ik hem sindsdien niet meer op zijn lip gebeten :Y)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:05

Ik was ooit op date waarvan ik niet door had dat het een date was :') Ik kende die jongen al een tijdje en we gingen naar de film, ik dacht gewoon als vrienden want ik wilde die film heel graag zien en hij dus 'toevallig' ook. Hij zat al de hele tijd zenuwachtig en ongemakkelijk te doen en ik begreep het niet. Hij sloeg ook een paar keer z'n arm om me heen, ik dacht al 'goh wat is ie close ineens :')'
Nou na een beetje awkward avond was ik weer thuis, hoorde ik van een paar mensen de dag erna 'Nou, was geen succesvolle date he?' en 'Hij vind je echt leuk, jammer hoor'.
En ik zat echt VOLLEDIG clueless zoals alleen ik kan zijn om me heen te kijken van huh? What just happened :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:07

was een eerste date met op het eerste gezicht een super spontane jongen, we gingen zijn hond uit laten in het bos. wat gepraat etc en kwamen wij op hobby's, vertelde die mij dat hij wel vaak nog mooi uitziende roadkill meenam in de auto en dit liet opzetten, vertelde die heel trots dat hij een hele kamer vol opgezette dieren had. ik ben volgens mij nog nooit zo afgeknapt. zijn hond daar in tegen was wel een super lief dier :')

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:09

Marit schreef:
Ik was ooit op date waarvan ik niet door had dat het een date was :') Ik kende die jongen al een tijdje en we gingen naar de film, ik dacht gewoon als vrienden want ik wilde die film heel graag zien en hij dus 'toevallig' ook. Hij zat al de hele tijd zenuwachtig en ongemakkelijk te doen en ik begreep het niet. Hij sloeg ook een paar keer z'n arm om me heen, ik dacht al 'goh wat is ie close ineens :')'
Nou na een beetje awkward avond was ik weer thuis, hoorde ik van een paar mensen de dag erna 'Nou, was geen succesvolle date he?' en 'Hij vind je echt leuk, jammer hoor'.
En ik zat echt VOLLEDIG clueless zoals alleen ik kan zijn om me heen te kijken van huh? What just happened :')

Dus hij heeft ook nog rondgestrooid dat jullie hadden gedate :')?

Twilight schreef:
was een eerste date met op het eerste gezicht een super spontane jongen, we gingen zijn hond uit laten in het bos. wat gepraat etc en kwamen wij op hobby's, vertelde die mij dat hij wel vaak nog mooi uitziende roadkill meenam in de auto en dit liet opzetten, vertelde die heel trots dat hij een hele kamer vol opgezette dieren had. ik ben volgens mij nog nooit zo afgeknapt. zijn hond daar in tegen was wel een super lief dier :')

Ieuhw :+.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:11

Twilight schreef:

Misschien krijg je de hond nog in opgezette versie als bedankje voor de geweldige date :+

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:13

omg nee :') brrrrrr. spreek hem gelukkig ook niet meer. kreeg ik vlak na de date nog een sms. ja, ik heb je maar niet geprobeert te zoenen, want je was zo verlegen :') Nou dat was mijn tactiek om niet te hoeven zoenen na die afknapper.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:14

Geweldig dat ego. Er half vanuitgaande dat dat de enige reden was dat je niet met hem wilde zoenen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:16

z'n naam vergeten :o ... en hadden erover dat ik slecht was in namen onthouden... zegt hij (voor de grap) "je weet toch nog wel die van mij he".... nou... uhhm :oo :oo

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:19

Danique_G schreef:
Geweldig dat ego. Er half vanuitgaande dat dat de enige reden was dat je niet met hem wilde zoenen :')

ja :') nee nooit meer. geen 1 van mijn dates heeft tot nu toe happy ending gehad lol

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:20

Twilight schreef:
Danique_G schreef:

ja :') nee nooit meer. geen 1 van mijn dates heeft tot nu toe happy ending gehad lol

<<)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:24

niet zown ending, maar als in, relatie materiaal xD

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:35

Twilight schreef:

Haha, dan moet je zeker niet bij mijn vriend op bezoek gaan. Hij jaagt en laat dan ook vaak de dieren die hij zelf heeft geschoten als jachtrofee opzetten, zijn hele kamer hangt ermee vol, soms wel creepy als ik blijf slapen en wakker wordt dat er een everzwijnenkop doods naar me zit te staren :')

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:35

Twilight schreef:

Oh, ik vind het wel een coole hobby. :D Maar ik kan wel ergens begrijpen waarom je hier op af zou knappen.

Ik heb zelf nooit echt een disaster date gehad, maar ik geniet wel van jullie verhalen. :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:41

Elinex304 schreef:
Marit schreef:

Dus hij heeft ook nog rondgestrooid dat jullie hadden gedate :')?

Ja dat was nog het allerergste, dat werkelijk iedereen wist dat we een date hadden behalve ik _O-

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:53

Wat een geweldig topic dit heeft mijn dag weer goed gemaakt :D

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:34

Hahaha ik date niet (geen tijd en zin in :+ ), en vermijd dus ook dit soort dingen :p Eerste keer dat ik bij mijn ex (toen nog vriend) thuis kwam en we naar zijn terraria+beestjes gingen kijken zag ik dat er op zijn slaapkamer zo'n kinderhoogslaper stond :P De hele kamer was eigenlijk nog een kinderkamer en dat vond ik wel een beetje.... nja... niet zo aantrekkelijk :P Dat heeft ie heel snel veranderd, heuse metamorfose en de vent trouwens ook :') Uiteindelijk 4,5 jaar samen geweest!

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:50

Perrongeluk een hete mok chocolademelk over je heen krijgen op je 1e date. *\o/*

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:53

Oeiii Cremoris!

Wel ontzettend leuke fails in dit topic!

Mijn fail was dat ik thuis gebracht werd door mijn vriendje (was toen 15, had hem ontmoet bij stijldansen) en dat mijn broers (allebei volwassen) in de woonkamer met àl onze oude lego (5 Curver kratten vol) zaten te spelen :o.
Zijn fail was dat ik hem op zijn oog stompte en cola met ijsblokjes in zijn kruis gooide toen hij met een ander meisje zat te zoenen op de vrijdans (disco) avond van stijldansen.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:05

Wat leuk om te lezen allemaal! Ik ben niet zo van het daten eigenlijk, nouja.. Natuurlijk wel afspreken en elkaar beter leren kennen (wat eigenlijk een date is), maar dan zonder dat het echt een "date" is. Bij een date ben ik namelijk doodnerveus en gewoon leuk afspreken is dan weer minder erg. Het woord date bezorgt mij gewoon de kriebels :D

AmyII, hij heeft nog mazzel gehad dat jij die handelingen niet andersom uitvoerde :')

WoodyThePug

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:08

Haha leuk topic!

Ik heb ook een erge blunder gehad! We waren naar de bioscoop gegaan, toen was ik ongesteld geworden en had geen tampons mee!! :o de winkels waren ook gesloten...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:11

Ik ging eens met een vriendje voor het eerst naar de bios. Eenmaal buiten na de film liet hij een dikke scheet en zei daarbij: "hehe, die is er eindelijk uit". :oo