Suusje92 schreef:Heel leuk lief en aardig, dat er nu een zwarte wolk over mij word getrokken. Wij zijn nu gewoon vrienden, het "Friends with benefits" is over. Ik had een friend with benefit al lang voor dat ik met mijn vriend had. We hebben er beide ook een stop achter gezet, op het moment dat ik mijn vriend leuk begon te vinden en hier begon mee te daten. We hebben daarna ook afgesproken dat we het ook niet meer gaan doen. We zijn nu gewoon vrienden, met tja die samen een verleden hebben gehad. Maar dat verleden laten we achter ons. Mijn vriend weet ook niet dat ik een friend with benefit met hem was, mijn vriend doet niet jaloers tegen over andere jongens. Als ik zeg ik ben naar die en die en het is een jongen, zegt hij ok! Veel plezier. Het is niet dat hij jaloers is, echt niet. Het is meer dat hij controle wil.
Dus voor de mensen die allemaal een aanname hebben getrokken dat ik vreemd ga en dat ik nu een friend with benefit heb? NEE! Ik ben niet iemand die vreemd gaat, als ik iemand tegenkomen, waar ik echt gevoelens voor ga krijgen, zal ik dit ook eerlijk vertellen aan me vriend. Mijn friend with benefit is nu een goede vriend, me beste vriend om heel eerlijk te zijn. Meerdere mensen hebben wel eens een friend with benefit gehad en zijn daarna gewoon vrienden gebleven terwijl ze een relatie hadden. Daarom heet het een Friend with benefits, je slaapt met elkaar, maar hebt er geen gevoelens omheen. Hier heb je ok het voordeel van dat je het samen slapen zo achterwege kan laten en mee kan stoppen.
Mensen zullen waarschijnlijk nu wel denken gadverdamme, wat vies en dat je dat niet doet in een relatie. Je mag je mening uiten prima, maar alsjeblieft hou op met invullen. Ik heb nu de situatie uitgelegd, mocht je nog steeds aan me twijfelen? Prima, doe je ding. Maar verwacht niet dat ik er tijd aan geven.
In het andere topic spreek je wel over je friend with benefits in de tegenwoordige tijd, dus daarom lijkt het of je daar nog steeds mee bezig bent en zo komt je post daar ook echt heel erg over.
Wat je doet moet je natuurlijk zelf weten. Ik heb je verder ook niet veroordeeld. Wel vind ik dat je ten alle tijden eerlijk moet zijn, naar zowel jezelf als je partner.
Hoe dan ook, sterkte
Kom op zeg!
Maar ik zou ook al lang en breed maken dat ik weg was. Salut en de kost, koop een hond als je constant toezicht en gezelschap wil.