Friends with Benefits en nee niet de film..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StormMilagro

Re: Friends with Benefits en nee niet de film..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:04

Haha dat heb ik nog nooit gehad, lijkt me wel wat. Bij mij is het altijd andersom..
Met mijn FwB gaat het nu minder, heb hem al een tijd niet gezien, allebei te druk met school. Als ik kan, kan hij niet en andersom.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:48

Veel langer hoeft nie perse maar minstens even lang lijkt me wel wat.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:07

Nikkii94 schreef:
Haha dat heb ik nog nooit gehad, lijkt me wel wat. Bij mij is het altijd andersom..
Met mijn FwB gaat het nu minder, heb hem al een tijd niet gezien, allebei te druk met school. Als ik kan, kan hij niet en andersom.

Op zoek naar een 2e :j

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:57

Ik heb er vroeger wel aangedaan naja vroeger tot 2 jaar terug. Nu niet echt meer ook niet echt behoefte aan. Ik heb nu liever een serieuze relatie dat is gewoon stabieler en fijner.
Met mijn FWB heb ik heel veel lol gehad gewoon als vrienden maar ook leuke dingen geprobeerd en gedaan.
Het was toch wel spannend want in zijn vriendengroep mocht niemand weten dat wij dingen deden.
Want dat was natuurlijk raar en ik wilde ook niet bekend staan als het makkelijke meisje in de groep.
Wij experimenteerde wel wat maar nee was nee.
Ik was er altijd heel nuchter over zo konden we gamen met een biertje en een stuk pizza maar het ook erg gezellig hebben in de slaapkamer.
Ik heb niks tegen een FWB het is juist leuk en ergens geeft het wel een kick :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:20

Ha Laura, jij ook hier, voel me gestalkt _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:22

Marocje schreef:
Ha Laura, jij ook hier, voel me gestalkt _O-

Ik volg je gewoon <<)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:24

:+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:26

Marocje schreef:
:+

:o :o

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 14:28

Peerke_ schreef:
Nikkii94 schreef:

Op zoek naar een 2e :j

Hahaha ik zal mijn best gaan doen! _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:19

Marocje schreef:
Haha, idd Shivatjuh

En misschien is dat het geheim wel, Roos en Lieveli :D , die ik nu heb gehouden kan het ook heel lang volhouden, soms net zoals Sonador zegt, haha

Oh mijn fwb ook. Jammer dat het geen relatiemateriaal is :') Maar over het algemeen zijn meisjes beter in bed dan jongens.

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:42

MarcoBorsato schreef:
Marocje schreef:
Haha, idd Shivatjuh

En misschien is dat het geheim wel, Roos en Lieveli :D , die ik nu heb gehouden kan het ook heel lang volhouden, soms net zoals Sonador zegt, haha

Oh mijn fwb ook. Jammer dat het geen relatiemateriaal is :') Maar over het algemeen zijn meisjes beter in bed dan jongens.

Vrouwen hebben meestal de "macht" omdat meeste kerels denken met hun banketstaaf.
Eigenlijk komt het erop neer dat vrouwen meer "hersenkracht" hebben :P

Onthouding van sex vind ik ook wel leuk, en na een poosje flink ...... :D

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:44

Mijn fwb stelt steeds van alles voor (leuke dingen wel hoor) maar is daarna ontzettend besluiteloos en geeft er niet concreet vorm aan. Pff man up en regel het gewoon. Nou ik laat het dit keer ook los. Ik hoor het wel.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 15:52

Yup heel lang, ging eigenlijk altijd super goed, Beste maatjes met de rest erbij :)
Toen kreeg ik een vriend hij een vriendin, toen was het wel over.
Daarna werden we allebei vrijgezel en gingen we weer verder :+
Nu hebben we uiteindelijk een soort van "relatie" maar hoe dat afloopt weet ik nog niet..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:51

Sonador schreef:
Vrouwen hebben meestal de "macht" omdat meeste kerels denken met hun banketstaaf.
Eigenlijk komt het erop neer dat vrouwen meer "hersenkracht" hebben :P

Onthouding van sex vind ik ook wel leuk, en na een poosje flink ...... :D

Nee, meisjes weten gewoon beter wat andere meisjes lekker vinden ;)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:01

Nieuwsgierig vraagje aan de FWB'ers hier waarvan de FWB een (goede) vriend betreft :D hoe 'start' 'het' bij jullie eigenlijk? Bij mij begint het namelijk altijd met een grapje, tease of pesterijtje. Ik hoef echt niet vol op de verleidelijke versiertoer te gaan ofzo want dan neemt ie me echt niet serieus :') dan lacht ie me vierkant uit. Zo zijn we nooit (geweest) samen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:46

Mijn eerste was een FWB, en met hem had ik dus steeds fijnere gesprekken. Ook met wat plagerijtjes ertussen, en wat toespelingen.. Een relatie zat er niet in, daar was hij gelukkig duidelijk in, maar hij wilde me wel onwijs graag zoenen.. De eerste keer wou ik dit dus niet, maar later dacht ik dus: 'waarom eigelijk niet?' Dus weer wat gezellig kletsen ed verder, gaf ik hints dat ik best verder wou kijken. (We gingen elke week naar een soort van cafe, dus vroeg ik bijv of ie meeliep tot mijn huis). En zo gingen we steeds verder dus, maar het belangrijkste vond ik dus wel de duidelijkheid hierin. (Eerlijkheid, wat je van elkaar verwacht of niet)

SFC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 12:01

Gewoon laten merken dat je zin hebt toch. Vaak genoeg keken we gewoon film in bed zonder wat erbij behalve samen liggen, ik moest maar wat laten merken.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 13:41

Idd beetje stoeie en plage todat hij op een keer wilde zoennen, eerst heb ik nog afstand gehoude omdat ik twijfelde. Later tog in mee gegaan en zo werd film kijken op de bank na tijdje film kijken in bed etc :') . Vanaf de eerste zoen wel altijd duidelijk geweest tegenover elkaar dat relatie er niet in zal zitte. We hebbe gewoon afgesproke we geniete er van zo lang duurt en als een van de 2 niet meer wil of een partner vind is het klaar.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:23

Negerzoen schreef:
Nieuwsgierig vraagje aan de FWB'ers hier waarvan de FWB een (goede) vriend betreft :D hoe 'start' 'het' bij jullie eigenlijk? Bij mij begint het namelijk altijd met een grapje, tease of pesterijtje. Ik hoef echt niet vol op de verleidelijke versiertoer te gaan ofzo want dan neemt ie me echt niet serieus :') dan lacht ie me vierkant uit. Zo zijn we nooit (geweest) samen.

Euhm ja wij lopen eigenlijk altijd te flirten :') En hij woont midden in de stad, dus heb altijd wel een excuus om nog even mee naar boven te gaan _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 17:09

Volgens mij bedoelde negerzoen hoe je van F een FWB maakt toch? Dus niet hoe je vervolgens telkens in bed beland, maar die eerste keer..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 19:39

Oooooh zo! :')

Euhm ja weet eigenlijk niet zo goed.. Wij draaiden al 5,5 jaar om elkaar heen, toen keer samen een avondje op stap omdat andere vrienden afhaakten en toen tja werd ik bij hem wakker :')

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 19:48

Bij ons was het ook vooral een dronken bui, later er wel over gehad. Maar we wouden toen allebij geen relatie, ( was ook echt no way verliefd op hem )
Uiteindelijk besloten het niet meer te doen, maar dat hebben we geloof ik 2 weken volgehouden :+
Daarna gewoon goed besproken hoe en wat, wou absoluut geen jaloezie of dat we ruzie zouden krijgen.
Toen is er 2 jaar niks meer gebeurd vanwege relaties, waren toen wel goede vrienden.
Toen we allebij vrijgezel waren, duurde het ook niet lang voordat ik bij hem wakker werd.
Nu is het al geen fwb meer, maar m'n alles <3