Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peerke_ schreef:Nikkii94 schreef:Haha dat heb ik nog nooit gehad, lijkt me wel wat. Bij mij is het altijd andersom..
Met mijn FwB gaat het nu minder, heb hem al een tijd niet gezien, allebei te druk met school. Als ik kan, kan hij niet en andersom.
Op zoek naar een 2e
MarcoBorsato schreef:Marocje schreef:Haha, idd Shivatjuh
En misschien is dat het geheim wel, Roos en Lieveli, die ik nu heb gehouden kan het ook heel lang volhouden, soms net zoals Sonador zegt, haha
Oh mijn fwb ook. Jammer dat het geen relatiemateriaal isMaar over het algemeen zijn meisjes beter in bed dan jongens.
Sonador schreef:Vrouwen hebben meestal de "macht" omdat meeste kerels denken met hun banketstaaf.
Eigenlijk komt het erop neer dat vrouwen meer "hersenkracht" hebben![]()
Onthouding van sex vind ik ook wel leuk, en na een poosje flink ......
hoe 'start' 'het' bij jullie eigenlijk? Bij mij begint het namelijk altijd met een grapje, tease of pesterijtje. Ik hoef echt niet vol op de verleidelijke versiertoer te gaan ofzo want dan neemt ie me echt niet serieus
dan lacht ie me vierkant uit. Zo zijn we nooit (geweest) samen.
. Vanaf de eerste zoen wel altijd duidelijk geweest tegenover elkaar dat relatie er niet in zal zitte. We hebbe gewoon afgesproke we geniete er van zo lang duurt en als een van de 2 niet meer wil of een partner vind is het klaar. Negerzoen schreef:Nieuwsgierig vraagje aan de FWB'ers hier waarvan de FWB een (goede) vriend betrefthoe 'start' 'het' bij jullie eigenlijk? Bij mij begint het namelijk altijd met een grapje, tease of pesterijtje. Ik hoef echt niet vol op de verleidelijke versiertoer te gaan ofzo want dan neemt ie me echt niet serieus
dan lacht ie me vierkant uit. Zo zijn we nooit (geweest) samen.
En hij woont midden in de stad, dus heb altijd wel een excuus om nog even mee naar boven te gaan