Vjestagirl schreef:dees_daan schreef:Wat betreft die bloemetjes, de boodschap is duidelijk toch? Zo fris als bloemetjes.. Dus ja dan staan er bloemetjes op, niet omdat alle vrouwen van bloemetjes houden maar omdat de boodschap is dat het zo fris als bloemetjes is en niemand er op zit te wachten om naar bier of bitterballen te ruiken lijkt mij.
Dus de vlinders op mijn tampon verpakking (ja ik heb hem erbij gepakt nu) zijn omdat ik dan gemakkelijk door mijn menstruatie heen fladder?
De krulletjes op de deobussen zijn... omdat het geen lijm is en we aan de krulletjes kunnen zien dat we er soepel onder blijven?
Sorry, maar dat is echt klets. Er gaan bloemetjes en vlindertjes en krulletjes en zogenaamd handgeschreven lettertypes op omdat vrouwen daarvan horen te houden.
Dus er mag nergens meer iets op staan omdat dat meteen discriminerend is?
Die vlinders kunnen daar aan bijdragen ja, die krulletjes zijn gewoon decoratie en ik zie echt niet in waarom dat discriminerend zou zijn.
Het is geen onzin want de reclame ging wel degelijk om een bloemengeur, hetzelfde met de roze kleur, dat is gewoon duidelijk.
Wat mag er dan nog wel op staan als je je al stoort aan krulletjes? Overigens zijn er genoeg alternatieven zonder vlinders of bloemetjes dus je hebt zelf de keuze welke je mee wil nemen.
En anders via internet te bestellen...