Anoniem schreef:Ik hoop voor jou dat je nog net zo overtuigd bent als je diegene echt hebt gezien, in de ogen hebt gekeken en in de gewone omgang hebt meegemaakt.
Pas dan kun je een (liefdes)relatie ipv een vriendschappelijke band opbouwen.
Ik hoop dat net zoveel als jij, waarschijnlijk zelf meer. Heel eerlijk gezegd maak ik me weinig zorgen. Ik zie hem meteen een week, dus daaruit kan je wel enkele dingen maken
Onze eerste dag is gewoon een gezellig uitstapje samen naar een park, zodat we rustig kennis kunnen maken, babbeltje slaan en dan zien we wel hoe het allemaal gaat. Ik ben er werkelijk gerust in. Ik ken hem nu wel al een tijdje, ik weet dingen over hem die ik werkelijk kan bevestigen en omgekeerd. Ik wéét dat dit écht is. Want eigenlijk was het nooit onze bedoeling om verliefd te worden. Het kwam gewoon, plots en het zat er gewoon boem op! Ik heb nog nooit een relatie gehad, in dat opzichte is het misschien goed dat ik geen ervaring heb en dat ik dus ook nog niets hoef te missen bij wijze van spreken. (Al weet ik nu al dat ons afscheid zéér zwaar zal vallen
) Ik spendeer dagelijks tijd met hem. Heb gesprekken aan één stuk gehad van een uur of 9, moest alles een leugen zijn, dan merk je dat écht wel. En dan zou hij niet zo veel moeite doen en zo veel geld betalen om naar België te reizen. Anders zal het vast wel zijn, zo face to face. Ik heb wel al ervaring met internetvriendschappen - zo mijn beste vriendin ontmoet en nog zo veel vrienden die me echt nauw bij het hart liggen! Maar mezelf moet ik natuurlijk niet overtuigen.
Ik kan alleszins niet wachten.
Ik hoop dat het je lukt en dat het allemaal goed gaat en dat je elkaar vaak kunt opzoeken!
Ik ben in staat op m'n tbl het raam uit te gooien zo erg verafschuw ik Skype op dit moment en m'n telefoon mag ook n enkeltje in de oceaan. Iemand niet kunnen vastpakken, knuffelen, zoenen, wat dan ook, is echt een enorme straf. Skype sessies hier zijn veranderd in janksessies en ik tel de dagen af tot we elkaar weer zien. Voor mij is dit gelukkig maar tijdelijk (1jaar), langer had ik echt niet vol kunnen houden.