Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Mannenregels
Dames,
Lees het onderstaande goed door en ik kan je verzekeren dat de verstandhouding tussen man en vrouw dan een stuk beter wordt!!
...Wij horen altijd "de vrouwen-regels". Daarom nu
eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is met opzet regel
nummer 1.
Dit zijn ONZE regels:
1. Mannen kunnen geen gedachten lezen.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij
omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen
hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden
staat.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn:
– Subtiele hints werken niet!
- Sterke hints werken niet!
– Overduidelijke hints werken niet!
ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele
antwoorden op eigenlijk alle vragen.
2. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat
we doen. Voor medelijden heb je vriendinnen.
3. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer
bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
4. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn.
Vraag het niet aan ons.
5. Als iets wat we gezegd hebben op twee manieren uitgelegd kan worden en de ene kant maakt je verdrietig of kwaad dan bedoelen we natuurlijk de andere kant.
6. Je kan ons VRAGEN iets te doen of je zegt HOE je het gedaan wil hebben. Niet
allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
7. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
8. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
9. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof
er niks is. We weten dat je liegt, maar het is de hoofdpijn niet waard.
10. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht
dan een antwoord dat je niet wilt horen.
11. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
12. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent
om te praten over: Sex, Sport, of Auto's. En ja, het is waar: we zijn in staat om te denken aan HELEMAAL NIETS en daar is niks mis mee...
13. Je hebt genoeg kleren.
14. Je hebt te veel schoenen.
15. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
16. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de
bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net
als kamperen.
Stuur dit door aan zoveel mogelijk mannen om ze te laten lachen.
Stuur dit door aan zoveel mogelijk vrouwen om ze nog harder te laten lachen omdat het WAAR is!
Santos_05 schreef:Maar het is wel zo dat je duidelijk moet zijn tegen mannen (of andere mensen in het algemeen). Als je je verjaardag belangrijk vindt, dan moeten ze dat wel weten
Santos_05 schreef:Maar het is wel zo dat je duidelijk moet zijn tegen mannen (of andere mensen in het algemeen). Als je je verjaardag belangrijk vindt, dan moeten ze dat wel weten
Goof schreef:Suzanne F. schreef:Mannen lezen niet tussen de regels door he? Die snappen alleen wat je ze vertelt.
Je kan ook gewoon zeggen wat je wil ipv verwachten dat een man de boodschap tussen jouw regels uithaalt.
Als vrouwen beter zouden communiceren zou het leven voor beide partijen ook een stuk makkelijker zijn.
_Micha_ schreef:Zo wat ben ik blij dat ik met een vrouw samen ben zeg, als ik dit topic moet geloven zijn mannen toch wel de meest achterlijke wezens waarvoor je het nog uit moet spellen dat het best wel leuk is als je een kaartje/bloemetje of what ever voor je verjaardag krijgt.
Echt ik geloof er geen zak van dat je mannen maar de hele tijd moet commanderen wat ze moeten doen en als je dat niet doen zijn ze net zo sociaal capabel als een aap?![]()
Natuurlijk ga je ook niet zeggen als je vriend vraagt nou wat wil je hebben voor je verjaardag nou doe maar dit en dit. Als het zo zou werken dan ga ik het zelf wel halen.

(het zijn net mensen)
(al is hier de situatie nu anders en weet ik niet zo goed wat ik moet doen/geven met zijn verjaardag
) Slina schreef:Santos_05 schreef:Maar het is wel zo dat je duidelijk moet zijn tegen mannen (of andere mensen in het algemeen). Als je je verjaardag belangrijk vindt, dan moeten ze dat wel weten
Iedereen doet hier alsof mannen domme aliëns zijn.
Ze kunnen prima denken hoor. Die van mij is ook niet achterlijk. Ik spreek nooit uit wat ik wil en hij weet altijd précies wat ik wil.
Neem aan dat ze langer dan 2 maanden een relatie hebben en als hij haar dan een beetje kent, dan weet hij dat heus wel.
: http://www.pinterest.com/pin/477522366711588107/ NatasjavE schreef:Weet niet wat jij voor een mannen op je pad bent tegen gekomen hoor....
Maar de meeste zijn best attent.
Misschien heb ik het gewoon getroffen hoor , dat kan natuurlijk ook.
NatasjavE schreef:Goof schreef:
Je kan ook gewoon zeggen wat je wil ipv verwachten dat een man de boodschap tussen jouw regels uithaalt.
Als vrouwen beter zouden communiceren zou het leven voor beide partijen ook een stuk makkelijker zijn.
Ja hoi...wij vrouwen mogen ook wel af en toe bij ons zelf blijven. Waarom moeten wij onze communicatie altijd maar aanpassen?
Ik bedoel... Ja je hebt gelijk. Als je duidelijk wil zijn naar een man gebruik je zijn "taal" en dan dus geen dubbele boodschap erin. Als jij wil dat hij de boodschappen doet zou ik het ook op die manier brengen.
Maar af en toe heb ik daar geen zin in. Dan moet hij het maar begrijpen dat hij zelf moet nadenken.
Goof schreef:Ja en als hij dat doet en zelf beslissingen neemt zit de helft van de vrouwen weer te janken omdat het niet goed is.
Communiceren is echt heel simpel, zeg wat je denkt en wil, duidelijker kan niet. Ik ben een vrouw, maar ik kan echt slecht tegen dat 'wijvengeneuzel' met verborgen hints en verkapte boodschappen erin. Kom op zeg.