Kleding combineren met nike air max

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kellaxy

Re: Kleding combineren met nike air max

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:19

Bokt zou bokt niet zijn als er zelfs over schoenen geen discussie zou ontstaan..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 07:55

Wat kom je anders doen op een forum, plaatjes kijken? Dan moet je een dvd huren.
Om te discussiëren moeten er twee partijen zijn overigens. :+ dus ook de voorstanders zijn 'fout'.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:20

Murosch schreef:
Myfairytale schreef:
Gelukkig ben ik dan ook een tokkie met mijn goede opleiding en goede job. En ik ben 30 én luister zelfs nog naar hardstyle! :x

Maar goed, ik draag ze ook overal onder hoor (uiteraard wel wat qua kleurencombinatie past). Zijn heerlijke schoenen!

precies, ik ben zelfs 34 :D

*shakes hands met murosh en Myfairytale* jaaa 31 en zelfde -> megatokkies zijn wij! En, ik draag ze zelfs naar mijn werk als ik geen afspraken met externen heb (want dan ben ik in dress en high heels :j )

Ik vind dat het wel ligt aan de kleur. Ik heb bijvoorbeeld ook een paar wit met roze 90's... Ja die kunnen niet overal bij natuurlijk. Maar de meer gedekte kleuren zijn toch prima te combineren met praktisch iedere casual look? Tenminste, vind ik dan. Als de kleuren maar een beetje op elkaar aansluiten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 08:39

DeniseBobby schreef:
Jij vindt dat ze niet te combineren zijn. Mag je vinden, niks mis mee. Maar dat betekent niet dat ze niet te combineren zijn. Je vindt ze alleen niet mooi. Maar als zij en ik ze nou willen dragen, en wij vinden ze wel te combineren, mogen er toch tips gegeven worden? :)

Dat mag zeker, maar iemand hierboven was nogal stellig in haar opmerking dat dat antwoord niet zou kunnen. Daarop was mijn opmerking een reactie. Natuurlijk mogen er meerdere meningen worden verkondigd op een forum, maar dan kun je dus ook de reactie krijgen dat iemand zulke schoenen niet in een 'nettere' context vindt kunnen.

Ojajoh schreef:
oh ja en een trainingsbroek mogen natuurlijk ook alleen de sporters dragen he ....

yeah right.... ik zwijg maar op je verdere post, kan niks aardigs uitkomen :x

Een trainingsbroek kan ook prima binnenshuis hoor. Zeker van die lekker dikke, warme, zachte joggingbroeken zijn prima te combineren met warme chocolademelk en...
Ghostattack schreef:
En sloffen draag je alleen thuis onder je pyjama, dus als je Uggs wil dragen dan kan dat alleen als je je pyjama aan hebt?

Ja zo kan ik het ook :x

...sloffen!

Niekj_Jente

Re: Kleding combineren met nike air max

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:10

Zag vandaag ook een super leuke combinatie, met een leuke zwarte skinny, blouse en een blazer..