Mensen waarvan je denkt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:25

De vaste klant die na het pinnen zijn vingers aflikt (dus na het intoetsen van zijn pincode...) :?

Of inderdaad klanten die zeggen te begrijpen wat je zegt, maar toch hun punt moeten maken... |o

Salama

Re: Mensen waarvan je denkt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:52

Ik denk dat ik een heel HK topic vol kan schrijven over mijn zogehete facepalm momentjes :')

Werk in een nachtclub, en kan boeken volschrijven over de levensverhalen, foute openingszinnen en brutaliteiten van dronken mensen _O-

Zal morgen wel wat posten!

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 23:04

MarlindeRooz schreef:
Seks mag pas na het huwelijk!!! Want anders komen er onwettige kinderen!!! >;)

Ik hoop toch dat je tijdens het huwelijk bedoeld. Scheiden wordt in die kringen ook niet echt op prijs gesteld :=

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 23:12

M_D_H schreef:
Mensen die zichzelf superieur over een ander vinden en hun mening ongevraagd opdringen.
Dan denk ik ook... gosh *facepalm*

En vervolgens slechter in datgene zij...ugh

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:44

Supervixen schreef:
Ok als je reuma hebt en je kunt die tang niet gebruiken..staat er toch vaak een winkelmedewerker achter dat brood gedoe. Dan vraag je toch even hulp?

Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n drama. Als iemand voorzichtig een broodje pakt zonder alles aan te raken.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:48

Van die mensen die gaan blaffen als ik met mijn hond voorbij loop... :(:)

scholieren die met vier naast elkaar slingerend fietsen en je er niet langs laten als je belt -O-

Van de week in de metro. Ik zit aan het gangpad met mijn hond naast me, die netjes is gaan liggen. Komt er een mevrouw met een fiets door het smalle gangpad: "wil je even op zij gaan??" Eh nee eigenlijk niet, je hebt hier niets te zoeken met een fiets >;)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 16:50

Ik ken er nog een: groepjes joggers in het bos die je de berm induwen (omdat je alleen met zijn vieren naast elkaar kunt rennen blijkbaar) -O- en over mijn hond heen springen (serieus! ) _-:(
Blijkbaar moeten ze de laatste bus nog halen ofzo...

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:39

mensen die door blijven drammen over punten waar ze geen zak te maken hebben is ook een irritatie factortje

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:53

Mensen die vlak voor of vlak na een zebra pad de weg over gaan steken..

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:56

Altijd leuk met toeristen:
10000 meldingen over dat er geen flitser van je camera aan mag staan en het dan nog doen en als klap op de vuurpijl er zelf versteld van staan en het nog een keer uitproberen _-:(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:26

De vader van een goede vriendin :roll:
De beste man is al dik in de 60, een klein beetje bijziend en heeft nog nooit voor zichzelf gekookt. Zijn vrouw moest 's avonds naar linedancing en had wat goulash in een potje in de koelkast gezet. Hij hoefte het alleen maar op te warmen.
's Avonds komt zijn vrouw thuis en wil de kat eten geven. Waarrrr is de helft van het blikje kattenvoer? :? En waarom staat de goulash nog in de koelkast?
Ja inderdaad, hij had het kattenvoer opgewarmd en opgegeten ipv de goulash. 'Ja, het smaakte wat muf maar het was best te doen hoor! En er zaten nog erwtjes in ook!'

:') Moraal van het verhaal: Whiskas maaltijdblik kan blijkbaar ook als maaltijd voor mensen. Het verhaal komt bij iedere verjaardag weer omhoog.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:41

Die van het zebrapad is ook heel herkenbaar, en dan ook vooral random oversteken zonder op of om te kijken... ik onwtijk ze dan altijd wel met de fiets maar ga vlak langs ze in de hoop dat ze de volgende keer nadenken.

Nog een leuke, wanneer je met het paard wandelt: "moet je er niet bovenop zitten?" :roll: Hahaaa.....
Of: "wat een grote hond."
Oke, uberhaupt mensen die een opmerking maken die je al 100 keer gehoord hebt en nooit grappig was en na 100 keer al helemaal niet meer.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:42

CharlotteJay schreef:
mensen die door blijven drammen over punten waar ze geen zak te maken hebben is ook een irritatie factortje

Nu heb ik irritatiefactortje in mijn hoofd :')

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:45

Mensen in de trein zijn soms echt erg,

Een keer een vrouw die was aan het bellen maar niet zachtjes nee keihard praten, over dat ze zulke geweldige standjes had gedaan afgelopen nacht en dat dr poes dr nu nog zeer van deed.

kon maar moeilijk me lach inhouden, iedereen keek haar ook aan zo van ja hallo zitten meer mensen hier haha

Glossy227

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:48

deksel schreef:
Herkenbaar... Genoeg mensen, waaronder mijn ex wiskunde leraar.
Vorig jaar, toen ik nog een brugwup was had ik een wiskunde leraar B. B deed echt van die rare dingen waarvan je denkt: 'Waarom hebben ze die man ooit aangenomen?'.
Maar goed, wat deed hij dan allemaal?

-Piemels op het bord tekenen -O-
-Rare opmerkingen;
Een jongen J zei tegen een vriend: 'Tss je bent echt een pedo'.
B stond achter hem, die J zei tegen B: 'O nee ik had het niet tegen u hoor'.
B: ' Maak je geen zorgen, ik doe alleen kindjes onder de 7'.
En dan te bedenken dat hij 2 kleuters heeft voortgebracht :x
-Schatje zeggen tegen leerlingen die in hun eentje een toets in moeten halen, niet bepaald prettig..
-Jongens de klas uit sleuren die niet luisteren. Hij pakte serieus een jongen bij zijn arm en trok hem de klas uit.
-Gaan dreigen met papiertjes, en vervolgens niks met de papiertjes doen maar meteen de halve klas er uit sturen.

En ga zo maar door. Ook kon die totaal niet uitleggen.. Heb nu een wiskunde leraar die echt top uitlegt en ik heb eindelijk een goed gevoel over een toets.

Zo ken ik nog wel meer mensen, maar B is toch wel een heel erg geval :+

Herkenbaar ik had in de 3de en 4de ook een rare Duits leraar.
Altijd over je schouder heen hangen en dan echt dicht op je staan.
Seksistische opmerkingen maken.
Leerlingen schatje of liefje noemen.

Alle meiden hadden altijd een vest bij zich wat ze hoog dicht ritste tijdens zijn lessen. Het scheelde niet veel of hij hing met zijn neus tussen je tieten wanneer hij weer eens kwam kijken of je goed aan het werk was.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:52

De bokker die mij een PBtje stuurt met als titel "Vjestagirl??" en daarin als enige tekst "Nichie???". Ik snap er geen hout van, dus ik vraag wat ze bedoeld, krijg ik alleen maar terug "ben jij Towy?". Gezegd dat ik Vjestagirl ben. En dan krijg ik alleen nog een berichtje:
"Hahaha Tuurlijk jij bent Vjestagirl!!
Dag Vjestagirl <<)"

WTF. Geen enkele uitleg en ik heb echt geen idee waar diegene t over heeft.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:07

Nikass schreef:
Van die mensen die gaan blaffen als ik met mijn hond voorbij loop... :(:)

scholieren die met vier naast elkaar slingerend fietsen en je er niet langs laten als je belt -O-

Van de week in de metro. Ik zit aan het gangpad met mijn hond naast me, die netjes is gaan liggen. Komt er een mevrouw met een fiets door het smalle gangpad: "wil je even op zij gaan??" Eh nee eigenlijk niet, je hebt hier niets te zoeken met een fiets >;)

bij die scholieren toeter ik 1x, gaan ze niet opzij rijd ik er letterlijk dwars doorheen, misschien leren ze het dan een keer (op de scooter)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:09

Sta je tijdens het uitgaan aan de bar komt er een jongen naast je staan 'He dushi, deed het pijn uit de hemel vallen, want jij bent echt een engel.'

Juist, heb mezelf omgedraaid en ben weggelopen, arme jongen snapte niet waarom xD

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:14

Of oude mensen, ja de jeugd van tegenwoordig asociaal, maar zelf wel in het midden van het gangpad staan en niet opzij gaan bijvoorbeeld, of als je in de rij staat bij de kassa met een karretje in je reet poeren omdat ze er langs willen, volgena mij heeft iedereen een stem en kunnen ze vragen of ze er even langs mogen

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:15

toen ik nog in de 4e klas zat, waren er altijd van de 1e klassers die denken dat ze alles konden doen en laten, zo waren er twee van die meisjes die trost gilden dat ze weer ongesteld waren en dat ze niet naar bed konden met hun 2 vriendjes, ik lach me er nog steeds kapot om xp
Laatst bijgewerkt door Aidenn op 10-10-14 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:16

Strasshorse schreef:
bij die scholieren toeter ik 1x, gaan ze niet opzij rijd ik er letterlijk dwars doorheen, misschien leren ze het dan een keer (op de scooter)

Sorry, maar door deze opmerking ben jij zo iemand waarvan je denkt...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:21

Wuppen ugh! 8)7

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:27

Gracezellaa schreef:
Strasshorse schreef:

Sorry, maar door deze opmerking ben jij zo iemand waarvan je denkt...

Ah. dan ben ik er ook zo een :D

Sorry, maar aan mensen die wegen blokkeren omdat ze niet even opzij kunnen gaan omdat zij het centrum van de wereld zijn heb ik een broertje dood :Y)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:31

Strasshorse schreef:
Sta je tijdens het uitgaan aan de bar komt er een jongen naast je staan 'He dushi, deed het pijn uit de hemel vallen, want jij bent echt een engel.'

Juist, heb mezelf omgedraaid en ben weggelopen, arme jongen snapte niet waarom xD

nee maar heb mijn knie geschaafd toen ik uit de hel kroop :j

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:36

Vjestagirl schreef:
De bokker die mij een PBtje stuurt met als titel "Vjestagirl??" en daarin als enige tekst "Nichie???". Ik snap er geen hout van, dus ik vraag wat ze bedoeld, krijg ik alleen maar terug "ben jij Towy?". Gezegd dat ik Vjestagirl ben. En dan krijg ik alleen nog een berichtje:
"Hahaha Tuurlijk jij bent Vjestagirl!!
Dag Vjestagirl <<)"

WTF. Geen enkele uitleg en ik heb echt geen idee waar diegene t over heeft.

Echt zo'n Twillight Zone momentje :D voor jou bedoel ik dan, daarom speciaal voor jou:

:+ :P