Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Wat vind je straks (ja als er wat gebeurt) belangrijker, dat je er was voor je moeder en haar waar je kon hebt geholpen of dat je terug kijkt op nu en denkt, zo ik ben lekker koppig geweest en heb mijn broer lekker alles zelf laten oplossen met de verhuizing?
Je hoeft het niet met alles eens te zijn en het hoeft niet te gaan zoals jij graag zou zien, maar de goede band met je moeder staat daar toch boven?
meggiemeg schreef:Ymor dat hoop ik ook, zal mijn best doen om niet iets te doen, zal wel toekijken vanaf de zijlijn en echt ingrijpen als het mis gaat. Voor mijn moeder vind ik het niet kloppen dat ik nu zo doe, maar naar mijn broer toe wel. Mijn moeder verdient dat niet, ze helpt altijd en overal, maakt niet uit wat je vraagt.
Anoniem schreef:Fijn zo TS, dat is het belangrijkste imo, met een goed gevoel terug kunnen kijken. Dat je broer dat waarschijnlijk niet zal kunnen, zal zijn last zijn, als hij dat al zo ziet.
Fyi: Met Bigone is het inmiddels per pb besproken en in de juiste context is de reactie begrijpelijk en alles is oké.