Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ga denk ik wel even heen, maar niet zo lang. Maar hij zocht wel contact via whatsapp
Maar we hebben allebei gewoon dingen te doen dus erg veel is dat ook niet 

super leuk! Zeker dat hij nu ook whatsappt, ik zeg "Kassa!"
)
Dat hij contact met jou zoekt is alweer een plus puntje. Ik denk dat hij toch echt wel geïntresseerd in je is!
Succes!
Word je soms niet gek van jezelf, dat je je afvraagt wat dit nu weer betekent enzo?
Niniane schreef:Zit nu, een beetje uit het niets, met hetzelfde ''probleem'' met een jongen. Het zou zoveel makkelijker zijn als ze gewoon weer lef kregen en je mee uit vroegen.Word je soms niet gek van jezelf, dat je je afvraagt wat dit nu weer betekent enzo?
Helemaal nu ik eigenlijk niet meer kan sporten (en aankomdende borrel eigenlijk niet borrelen) en dus niet weet wanneer ik hem wel zie... Normaal zag ik hem zo 3x in de week zonder af te spreken 
eefj33 schreef:Niniane schreef:Zit nu, een beetje uit het niets, met hetzelfde ''probleem'' met een jongen. Het zou zoveel makkelijker zijn als ze gewoon weer lef kregen en je mee uit vroegen.Word je soms niet gek van jezelf, dat je je afvraagt wat dit nu weer betekent enzo?
Ik word helemaal gek van mezelf jaHelemaal nu ik eigenlijk niet meer kan sporten (en aankomdende borrel eigenlijk niet borrelen) en dus niet weet wanneer ik hem wel zie... Normaal zag ik hem zo 3x in de week zonder af te spreken
Afspreken via whatsapp ben ik wat huiverig voor, vraag het liever irl
Ellende.