Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
OsMo schreef:Ik had je topic al iets eerder gelezen. Niet zo handig want ik ben er mee aan de haal gegaan.
Ik vind het dapper van je dat j toch in het huis blijft slapen.
Ik had allang aan de telefoon gehangen met mijn dominee en hem verzocht met zijn ouderlingen even langs te komen hi hi hi.
Ik ga een poging wagen tot slapen. Pakt de bijbel en leg die onder mijn kussen
daarop hoeven we elkaar niet op af te reageren
ja heb opzich wel aardig geslapen duurde ff om in slaap te komen aangezien tv en lamp aan waren haha.
aslo schreef:Heb t ook gevolgd, ben heel benieuwd naar t vervolg. De hond die zat te grommen op t filmpje, kwam op mij over als 'angstig'. Weliswaar door jou 'gedrag' (het gerust stellen) bevestigd, maar er zat 'm duidelijk iets niet lekker. Dat met die lamp vind ik echt super eigenaardig. Zal t dalijk eens met mijn man bespreken, die is nogal handig vwb elektriciteit.
CharmingS schreef:Halloja heb opzich wel aardig geslapen duurde ff om in slaap te komen aangezien tv en lamp aan waren haha.
Hond heeft af en toe nog een keer gegromd maar niet meer zo heftig als in het filmpje.
En straks komt een vriendin van mijn moeder het huis "cleanen" die heb ik zojuist gebeld. Weet niet of het werkt maar voor mijn gevoel wel fijn dat ze komt.
het snoer lag gewoon vrij.
dat heb ik niet mee gekregen maar mijn vriend was toen stofzuigen. Hij slaap op zolder en vloog naar beneden. Voor zijn gevoel heeft hij alle traptreden overgeslagen
dacht dat het mijn vriend was maar toen ik hem belde omdat ik niet naar beneden durfde te lopen zat hij gewoon in de woonkamer.