Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 21:00

MarlindeRooz schreef:
Fijn dat alles goed gegaan is!
Spreekt je zoon al zo goed Engels?

Hij kent de basis woorden, zinnen maken gaat nog niet. Hij verstaat en begrijpt wel meer dan wat hij doet voorkomen.
Hij snapt niet waarom hij die taal moet leren,de mensen kunnen toch ook gewoon normaal tegen hem praten?

lampjerulez

Re: Denk je alles geregeld te hebben, dan dit weer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:01

kinderen :') heerlijk

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:56

Wat klinkt het gaaf en wat klink je ontspannen. Top!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:21

Ik ben zeer benieuwd naar waar je woont, lijkt mij zo gaaf dat je een klein beetje uitzicht hebt op Central Park. Ben ook benieuwd naar de faciliteiten voor je paard. Graag foto's, vind het zo gaaf :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:26

Ik geloof geen ene steek van je hele verhaal, heb geen bewijs maar dat is mijn onderbuikgevoel. Call me a bitch and I won't blame you.

Hoe kan je zoontje in vredesnaam grandpa aan de telefoon hebben die hem wat belooft, en het hele verhaal in het Engels ook nog begrijpen dan? :?

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:53

Ach als het allemaal broodje aap is dan krijgen we geen foto's te zien en hebben we toch van een mooi verhaal kunnen genieten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:55

Als ik een mooi verhaal wil lezen dan trek ik m'n boekenkast open. Als ik op een forum berichten lees, zou ik het waarderen als erboven stond 'fictie' of als het op een forum staat waar dat voor bedoeld is.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:58

Roos, doe eens lief!! :P

TS, vee lgeluk in de VS :D

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 23:15

Ben heel benieuwd naar foto's van je omgeving, snel posten! :)

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 06:55

Heb even een tussen stop van het slapen.

Ging gisten alleen op bed, vriend wou nog even wat doen. Iedere keer als ik wakker werd lag er 1 meer in bed. :') Eerst vriend, later zoon hij vond het toch wel heel spannend alleen slapen, later kat.
Had nog gezegd wil die kat niet in bed hebben, maar ben er nu al vanaf gestapt, zag hem zo heerlijk liggen slapen. En hij werd wakker omdat ik wakker werd, toen kwam hij heel lief even knuffelen. Tja toen was ik om door die oude knuffelbeer.

Mijn paard staat nu ergens, is niet helemaal wat het zou zijn. -O- gedeelte van de paarden staat op stro, dus paard gaat verhuizen morgen. Naar de Stan hope stables.

Ga nu mijn bed weer in, zal later even foto's plaatsen.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 07:21

Knap dat ja vanaf 14:30 in de middag tot nu 1 uur middernacht hebt geslapen en nog niet klaar bent met slapen. Dat vind ik wel apart, ik heb daar nog nooit last van gehad toen ik in Amerika was.

Ohh die stal ken in trouwens, kenissen van mijn Amerikaanse vrienden staan daar. Zij kennen werkelijk iedereen in de paardenwereld in en rondom New York. Jij zal ze denk ik dan ook kennen, komen oorspronkelijk uit Florida en zijn daar naartoe verhuist.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:01

NYC schreef:
Heb even een tussen stop van het slapen.

Ging gisten alleen op bed, vriend wou nog even wat doen. Iedere keer als ik wakker werd lag er 1 meer in bed. :') Eerst vriend, later zoon hij vond het toch wel heel spannend alleen slapen, later kat.
Had nog gezegd wil die kat niet in bed hebben, maar ben er nu al vanaf gestapt, zag hem zo heerlijk liggen slapen. En hij werd wakker omdat ik wakker werd, toen kwam hij heel lief even knuffelen. Tja toen was ik om door die oude knuffelbeer.

Mijn paard staat nu ergens, is niet helemaal wat het zou zijn. -O- gedeelte van de paarden staat op stro, dus paard gaat verhuizen morgen. Naar de Stan hope stables.

Ga nu mijn bed weer in, zal later even foto's plaatsen.

Komt je paard nu ook meer in de buurt te staan?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:07

Wat een wantrouwen heerst hier bij sommigen zeg. Waarom zou dit verhaal niet waar kunnen zijn? Is toch volledig plausibel? En dat er iemand weinig last heeft van een jetlag betekent niet dat een ander dat ook heeft. Kan me goed voorstellen dat je van het reizen icm stress en heftige emoties veel slaapt. En totdat er bewezen kan worden dat dit inderdaad allemaal fictie is ga ik uit van het goede van de mens en dus dat dit gewoon allemaal waar is.

Ik hoop dat je het enorm naar je zin gaat hebben in de USA ts, met je zoon en vriend en nieuwe schoonfamilie. Ook erg fijn dat je je paard mee hebt kunnen nemen. Ik ben ook erg benieuwd naar foto's. Die zijn altijd leuk! :P

SkyLWG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:14

Nou, waarschijnlijk komt dat omdat die mensen ook de andere berichten van TS gelezen hebben over een zoontje die op een paard klimt vanaf een hek en rond galoppeert en meer van dat soort verhalen. Niet geheel geloofwaardig en dan krijg je dat soort wantrouwen.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:06

Nou eerlijk gezegd geloof ik er ook weinig van. Topicstarter komt hier 1 september binnen waaien, opent een topic over het emigreren van haar paard. En 3 weken later staat het paard daar al in de stal en is ze er zelf ook al. Voorbereiden voor een emigratie kost heel veel tijd, dat is echt niet zomaar even binnen 3 weken gepiept. En zo zijn er nog veel meer dingen waarvan ik denk... :n

Topicstarter, als het wel waar is; veel plezier daar. Zo niet, dream on.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:11

Die berichten heb ik net ook gelezen inderdaad. Het insinueert wel het een en ander maar ja. Of het ècht niet kan... Ik had zulke acties nooit dus ik kan niet inschatten of het wel waar is of niet. En wat betreft de emigratie...wie zegt dat ze daar niet al tijden mee bezig was? Ze is nu toch alleen eerder gegaan ivm die caravan? Als ze dan 90 dagen zonder werk MOET zitten maar wel al op haar plekje dan snap ik dat volkomen. Wellicht naïef van mij maar goed.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:17

Misschien domme vraag maar paarden van Nederland maar Amerika moeten toch een maand in quarantaine staan?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:19

Ruinen en paarden onder de 2 jaar slechts drie dagen. Hengsten en merries moeten een maand in quarantaine

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:51

Volgens mij was TS al langer bezig met om na de USA te gaan, maar het verhaal van het paard vindt ik wel raar.
Want zo ver ik begreep uit de verhalen rijd ze op haar paard,dus zal hij/zij wel ouder dan 2 jaar zijn.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:52

Het is een ruin;)
Ik lees al een tijdje mee, succes in de VS ts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:54

liesjecryos schreef:
Volgens mij was TS al langer bezig met om na de USA te gaan, maar het verhaal van het paard vindt ik wel raar.
Want zo ver ik begreep uit de verhalen rijd ze op haar paard,dus zal hij/zij wel ouder dan 2 jaar zijn.

Ruinen en paarden onder de 2 jaar slechts drie dagen

Daarom dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:56

Douraque, niet elk mens is gelijk he! Dat jij daar geen last van hebt wil niet zeggen dat een ander er ook geen last van kan hebben. Moet bekennen dat ik ook wat twijfels heb over dit verhaal maar ik geef haar nog steeds het voordeel van de twijfel.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:59

Orchidee14 schreef:
liesjecryos schreef:

Ruinen en paarden onder de 2 jaar slechts drie dagen

Daarom dus!

Aaah,hoe kom ik dan bij een hengst :o? ,ik denk dat twee topics door elkaar heb gegooid,sorry!
Maar ik geef TS ook de voordeel van de twijfel,ben zeer benieuwd na de foto's :)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:02

Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:04

Douraque schreef:
Ik geloof best dat zij om 14;30 naar bed is gegaan (alleen haar vriend begrijp ik niet daar dit midden op de dag is en geen ritmeverstoring), maar dat je om 1 uur midden in de nacht dat even wakker bent om vervolgens weer verder te slapen is compleet ongeloofwaardig. Vraag maar na aan menig mens die naar New York reist.

Misschien ging haar vriend bij haar liggen voor de "gezeligheid".

Maar ik betwijfel het verhaal ook, ben benieuwd naar foto's.