Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 16:59

Ik ben 28 en slaap ook met een knuffel... Maar niet zo maar een knuffel. Sommige mensen vinden het zelfs vies zo'n knuffel want mijn knuffel leeft namelijk en kan wat verharen... :o

Afbeelding

isabellevv

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:18

Jaa ik slaap met een knuffelpaard, ben 17...
Mijn hond slaapt ook in mijn kamer op een kleedje en slaapt met precies dezelfde knuffel (die ooit van mn broer was). Vaak als ik sochtends wakker wordt, ligt ze heel lief tegen/op haar knuffeltje te slapen :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:19

Haha, ik slaap ook nog met een knuffel. Of er ik me er voor schaam: nee! :D

Ik moet gewoon wat in mijn armen hebben als ik slaap. Ik zie vriendlief niet veel en vaak en als ik met hem ben, hou ik hem stevig vast en draaien we met elkaar mee. Maar als ik hem niet zie, dan slaap ik eeuwig met een knuffel. Een super zacht schildpadje! Je moet wat hè <3

snowlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:20

Lynnepinny schreef:
Ik heb er ook meer dan 100, liggen gelukkig allemaal op zolder nu, op de belangrijkste na. Vroeger lagen ze alle honderd op m'n bed waardoor ik half begraven werd :o

Heel herkenbaar :') Mijn moeder heeft op een gegeven moment een limiet gesteld, iedere week na het bed opmaken mocht ik 15 knuffels uitkiezen die die week op mijn bed lagen. Mijn hemel, wat was dat moeilijk :+

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:22

Ik ben 14 een slaap met een knuffelpaard Sofie :) Mijn moeder had altijd verteld dat als ik geen Eline zou heten ik Sofie zou heten, dus ik dacht laat ik haar Sofie noemen ofzo :Y)
Ik schaam me er wel voor.. Altijd als mijn vriendje komt leg ik haar onder mijn bed :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 17:23

Eline_S_S schreef:
Ik schaam me er wel voor.. Altijd als mijn vriendje komt leg ik haar onder mijn bed :')

Dat deed ik in het begin ook... Tot ik van hem allemaal knuffels kreeg :P

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 16:50

Vriendje? Hier niet gezien hoor, nooit geweest ook :+ ;(
Eén keer voor 5 minuten een jongen op m'n kamer geweest in een jaar tijd. Oei, ik schaamde me wel voor al die knuffels en paardenposters die er al tig jaar hingen _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:30

Haha de eerste keer dat m'n vriend m'n kamer zag had ik m'n knuffel in m'n kast verstopt _O-

Volgende x had ik m toch maar laten zien en hij moest hard lachen :+ maar maakte hem niks uit :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:33

Vincent ligt iedere avond naast deze bijna 50 jarige, Vincent is een knuffelpoes en gaat altijd mee als we een paar dagen weg gaan.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:36

Ja ik ben 16 n slaap ook met knuffel:p ik kan makkelijk zonder maar vind t gewoon fijn om iets in mijn armen te hebben :p

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:37

Paisano schreef:
Eline_S_S schreef:

Dat deed ik in het begin ook... Tot ik van hem allemaal knuffels kreeg :P

Mijn vriend heeft zelf een knuffeltje... Een buffel of bizon of zoiets. Hij heeft hem van mij gekregen en nu al helemaal plat geknuffeld :')
Ik heb zelf een supergroot knuffelschaap, die houd ik vast zodat ik niet op mijn buik kan draaien 's nachts, want dat mag ik niet meer wegens rugklachten.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:06

Haha, hier iemand van 34, met een kleine eeyore, een tijgertje en een bergmarmot in bed. Eeyore is heel bijzonder voor me. Toen ik 23 was, ging hij mee naar Amerika en werd ik ergens door de beveiliging eruit gepikt om mijn hele bagage te controleren.
Dus ik moest alles uit mijn rugzak halen en ook eeyore kwam tevoorschijn. Gingen ze hem helemaal fouilleren, dachten ze soms dat er drugs inzaten? :+
Of geloofden ze dat ik te oud was :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:11

Ik kan ook niet zonder mijn oude slaapspulletjes, heb 2 versleten verkleurde en gescheurde doekjes waar ik elke nacht in beide handen 1 vast in heb, en word er ook weer mee wakker. En dan heb ik ook nog 2 knuffels bij mijn hoofd liggen, een konijn die ik van mijn geboorte heb genaamd flappie en nog een hondje met de naam bo

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:11

Hier ook nog steeds een knuffel in bed,
Een goud kleurig konijntje, al is ze er enkel als ik alleen slaap of op reis ben.
Ik schaamde me er heel erg voor toen ik het tegen mijn vriend vertelde toen we voor het eerst samen op vakantie gingen. Nu vraagt hij er zelfs naar of ik haar wel heb ingepakt, omdat hij weet dat ik er slecht door slaap als ik haar niet bij me heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:12

Mijn man moet mij delen met Iwan de Verschrikkelijke. Klein bruin plushen paardje wat ik al ruim 20 jaar heb :))

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:20

benangelique schreef:
Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...

Same here *\o/* Maar dan 10 jaar jonger haha

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:37

18 jaar en slaap met een me to you knuffel beertje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 22:31

Jans schreef:
Mijn man moet mij delen met Iwan de Verschrikkelijke. Klein bruin plushen paardje wat ik al ruim 20 jaar heb :))

Een Bianca lezeres! :D

DeMaJai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 22:36

Ben 26 maar slaap ook nog met een knuffelhond

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 19:36

Vandaag kwam mijn vriendje onverwachts :') Lag er zo'n knuffelpaard in m'n bed.. Vriendje be like wtf :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 19:41

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-22 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 20:42

Tica_81, dat dacht ik ook meteen. Iwan de verschrikkelijke uit de Bianca boekjes van vroeger! Ik heb ze pas weer eens tevoorschijn gehaald, je bent nooit te oud voor Bianca (en voor knuffels!) :D

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:08

Ik beken ook :D Schaam me er ook niet meer voor, ben nu 27 en al een aantal jaar happy in luf. Manlief is er inmiddels wel aan gewend :D Als we op vakantie gaan, gaat Beer niet mee maar het slaapt toch eigenlijk wel het allerlekkerst met Beer in mijn armen... Hou ook graag m'n man vast, maar die is toch net iets minder hanteerbaar dan Beer :P Maar als ik moet kiezen tussen mijn hoofdkussen of Beer mee op vakantie, blijft Beer toch thuis als er geen plek meer is in de koffer!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:11

Ik heb 4 knuffels, een pluizige roze hond(die houd ik altijd vast als ik slaap), 2 kleine kikertjes en een paardje van nici. Die 3 liggen wel altijd in mn bed, maar ik houd ze niet vast.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 22:13

Oh oh... ik ben 30 en schuldig.... Hihi
Ik heb een seabert en ben er trots op, gaat overal naar toe. :D :P