Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lynnepinny schreef:Ik heb er ook meer dan 100, liggen gelukkig allemaal op zolder nu, op de belangrijkste na. Vroeger lagen ze alle honderd op m'n bed waardoor ik half begraven werd
Mijn moeder heeft op een gegeven moment een limiet gesteld, iedere week na het bed opmaken mocht ik 15 knuffels uitkiezen die die week op mijn bed lagen. Mijn hemel, wat was dat moeilijk

maar maakte hem niks uit
Paisano schreef:Eline_S_S schreef:Ik schaam me er wel voor.. Altijd als mijn vriendje komt leg ik haar onder mijn bed
Dat deed ik in het begin ook... Tot ik van hem allemaal knuffels kreeg

benangelique schreef:Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...
Maar dan 10 jaar jonger haha
Lag er zo'n knuffelpaard in m'n bed.. Vriendje be like wtf
Schaam me er ook niet meer voor, ben nu 27 en al een aantal jaar happy in luf. Manlief is er inmiddels wel aan gewend
Als we op vakantie gaan, gaat Beer niet mee maar het slaapt toch eigenlijk wel het allerlekkerst met Beer in mijn armen... Hou ook graag m'n man vast, maar die is toch net iets minder hanteerbaar dan Beer
Maar als ik moet kiezen tussen mijn hoofdkussen of Beer mee op vakantie, blijft Beer toch thuis als er geen plek meer is in de koffer!