Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:25

Pff meiden toch! Wat een verhalen en wat heb je er een vreselijke eikels tussen zitten zeg!

Ik zit nu echt in een periode van goed contact houden, want mijn ex die had er veel moeite mee om het überhaupt uit te maken, en dan het hele verhaal van je bent mijn beste maatje etc. Willen graag gewoon nog goede vrienden blijven maar maaaan wat is dat moeilijk zeg. Wij zijn dan gelukkig niet met ruzie en drama uit elkaar gegaan. Maar ik heb zo'n ontzettende deuk opgelopen. Ik heb echt nog regelmatig dat ik uren lig te huilen, het eruit wil schreeuwen.. het komt wel weer goed (hoop ik) maar het heeft tijd nodig..

Ik sluit me compleet af voor alle mensen van buitenaf, alleen de mensen die ik ken voel ik me okay bij. Ik had al onwijs veel moeite met nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe vriendschappen beginnen maar dat is nu even helemaal van de orde. Ik heb een beetje het gevoel dat ik me voor alles en iedereen afsluit.. Mijn hele onzekere ik is nog erger terug dan voor mijn relatie.. Ik denk ook dat het heeel erg lang gaat duren voor ik me eindelijk voor een ander open kan stellen.. helaas..

Ik denk dat ik ook maar een een potje ga maken voor reisjes. Zowieso staat er al een reisje naar schotland op de planning maar ik wil gewoon even weg hier.. Gewoon op mezelf zijn zonder mensen om me heen. Even tot mezelf komen.. Ik had echt niet verwacht dat dit je zo kon beschadigen.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:28

Moet nu gaan werken dus lees zo even alles terug, nu dus alleen de eerste pagina gelezen.

Maar mijn toenmalige vriend maakte het vorig jaar juni uit na 3,5 jaar. Ik nog voor 300 % in en voor de relatie aan het gaan maar hij twijfelde, was dit het allemaal? Ben hier 3 maanden kapot van geweest. Echt zwaar klote. Ben steeds als ik me poedersuiker voelde gaan lopen, muziek in en lopen tot ik niet meer kon.
Bang voor donker maar op zulke momenten liep ik in het holst van de nacht op plekken waar ik overdag amper durf te komen. Ook ben ik toen begonnen met schrijven naar hem, dag in, dag uit. Gewoon de dagelijkse dingetjes, even 'bijkletsen', alleen dan eenzijdig.
Na 6 weken totaal geen contact toch weer contact en na weer 6 weken zijn we begin september bij elkaar gekomen.

Ik heb nadat het 2,5 maand uit was ,en er van alles voorgevallen was van zijn kant, seks gehad met iemand anders en dit heb ik hem ongeveer 2 maanden nadat we samen waren verteld en sindsdien was alles weer anders. Hij droeg me op handen, zou alles krijgen wat ik wilde maar op intiem gebied kon hij het niet meer zoals hoorde. En dit werd steeds erger.
Doordat alles veranderde, en hij ook, ging ik wel eens twijfelen maar wilde niet opgeven omdat we het altijd voor 200% goed gehad hebben. Toch heeft hij er dit jaar ergens in juli een punt achter gezet en heb hem nog af en toe gesproken en nog een keer of 3 gezien voor mijn verjaardag en kreeg nog 2 keer dure schoenen als kado van hem maar ik ben blij dat ik me dit keer niet zo poedersuiker heb gevoeld als vorig jaar.
Waarschijnlijk ook omdat ik zelf ook wel al zag dat het niet meer ging maar zelf de stap niet durfde te nemen.
Ben hem eigenlijk wel een beetje vergeten, denk vooral dat ik alles uit die periode weggestopt heb achterin mijn hoofd en daar ben ik wel blij mee. Zo kan ik ook verder, en hij blijkbaar ook. Hebben beide een nieuwe relatie, met alletwee een goede vriend ( en hij vriendin ) en ben nu dus sinds 3 weken samen met mijn vriend en hoop dit allemaal nooit meer mee te maken zoals vorig jaar..

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:35

XxJustinexX schreef:
Pff meiden toch! Wat een verhalen en wat heb je er een vreselijke eikels tussen zitten zeg!

Ik zit nu echt in een periode van goed contact houden, want mijn ex die had er veel moeite mee om het überhaupt uit te maken, en dan het hele verhaal van je bent mijn beste maatje etc. Willen graag gewoon nog goede vrienden blijven maar maaaan wat is dat moeilijk zeg. Wij zijn dan gelukkig niet met ruzie en drama uit elkaar gegaan. Maar ik heb zo'n ontzettende deuk opgelopen. Ik heb echt nog regelmatig dat ik uren lig te huilen, het eruit wil schreeuwen.. het komt wel weer goed (hoop ik) maar het heeft tijd nodig..

Ik sluit me compleet af voor alle mensen van buitenaf, alleen de mensen die ik ken voel ik me okay bij. Ik had al onwijs veel moeite met nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe vriendschappen beginnen maar dat is nu even helemaal van de orde. Ik heb een beetje het gevoel dat ik me voor alles en iedereen afsluit.. Mijn hele onzekere ik is nog erger terug dan voor mijn relatie.. Ik denk ook dat het heeel erg lang gaat duren voor ik me eindelijk voor een ander open kan stellen.. helaas..

Ik denk dat ik ook maar een een potje ga maken voor reisjes. Zowieso staat er al een reisje naar schotland op de planning maar ik wil gewoon even weg hier.. Gewoon op mezelf zijn zonder mensen om me heen. Even tot mezelf komen.. Ik had echt niet verwacht dat dit je zo kon beschadigen.

Vrienden blijven na een lange relatie is ook eigenlijk niet te doen, hoe stom het ook klinkt. Je hebt zo veel met elkaar gedeeld, geluk, liefde, verdriet, intimiteit.. Dan nu ineens verder gaan als vrienden terwijl je al zo'n geschiedenis met elkaar hebt en zo veel hebt meegemaakt is gewoon niet te doen. Er blijft dan altijd nog wel iets 'borrelen'. Het moet slijten. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, die zijn er altijd!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:45

Hier ook hetzelfde meegemaakt... Vorig oktober maakte mijn vriend het uit, heel onverwachts. Hij was nog mee geweest naar mijn propedeuse-uitreiking toen ik terug kwam van vakantie. Hij wilde die avond niet bij me slapen, zou 's ochtends langskomen en toen ik 's ochtends zijn gezicht zag, wist ik dat het foute boel was. Hij maakte het uit, (we hadden het 3 jaar) wilde tijd voor zichzelf, zichzelf ontwikkelen. Hij was ook net lid geworden van een studentenvereniging en had het druk met studie. Ik ben er zo kapot aan gegaan. Toen hij wegging heb ik hem nageschreeuwd in de deuropening, huilen alles. Later hebben we het nog wel uitgepraat, maar het verdriet werd niet minder en vooral de pijn. Studie ging er aan onderdoor, studie was ik mee gestopt, ging toch niet meer. Veel feesten, sletten, alcohol en andere middelen, het was echt erg. Sporadisch contact, maar dat was dan erg oppervlakkig. Uiteindelijk ben ik hem een keer tegen gekomen op een festival en daar hebben we gepraat. Dat we elkaar mistten, de hele zooi, alles kwam eruit.

Het is nu wel een succesverhaal, sinds dat festival zijn we weer voorzichtig naar elkaar toegegroeid en was het weer alsof we elkaar net kende. Sinds juli zijn we weer officieel samen en het is beter dan ooit. De break heeft ons goed gedaan, dus never lose hope.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:18

@myhorsegirl

heeee nog een techno meid :))

Datvan veel feesten, sletten, zuipen herken ik ook heel erg. Ik was echt helemaal los geslagen toen ik werd gedumpt in juli. Zwaar misdragen etc.
En ik sloot me totaal af van iedereen, zelfs mn vrienden en vriendinnen. Had er echt geeen zin in.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:19

Wat een verhaal zeg Myhorsegirl! Maar wel met een happy end dus!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:49

Ik lees veel herkenbaars hier! Het is bij mij sinds juli na 1,5 jaar relatie uit met mijn vriend. Het is op het begin van de relatie door een soort bindingsangst wel 2 x een dag uit geweest in een impulsieve boze actie van hem maar had daar al gauw spijt van als hij afkoelde. Ging sindsdien al een jaar goed. Hij had twijfels en had tijd nodig om te kijken of we elkaar mistte. Ik nam afstand om mijzelf te beschermen, heb toen gezegd dat we beter vrienden kunnen blijven. Ging een tijdje goed en begon het te accepteren en mijn leven weer op te pakken, tot afgelopen zondag. We gingen als vrienden samen naar Feyenoord-Ajax voor mijn verjaardag. Het was zo'n leuke dag, echt van s'ochtends tot s'avonds bij elkaar geweest en nog even hapje gegeten etc. In de bus terug sloeg hij een arm om mij heen en pakte mijn hand, ik bleef liggen in zijn armen maar vond het wel ongemakkelijk, wist niet wat ik er mee moest. Uiteindelijk kwam het hoge woord eruit die avond dat hij het super fijn vond en dat miste, ons, mij. Toen besloten elkaar voorlopig niet te spreken en zien zodat we er beide overheen kunnen komen. Dat lukte 1 dag, gister avond even bij hem geweest en is weer het een en ander gebeurd en hele avond in zijn armen gelegen en geknuffeld etc.. Hij wou mij heel graag terug en er vol voor gaan, hij zag zijn fouten in en wat er anders moest. Ik twijfel zo, aan ene kant mis ik hem wel en zou ik het liefst gewoon proberen met alle punten die we bedacht hebben dat beter moest. Maar wat als het over half jaar weer uit gaat? Kan ik weer opnieuw mijn leven proberen op te pakken. :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:51

Als hij echt last heeft van bindingsangst en hij niks ergs gedaan heeft zou ik hem nog een kans geven. :o

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:14

Ja zijn ouders zijn op een rotte, heftige manier uit elkaar te gaan dus als het dan serieuzer word tussen ons, krijgt hij het denk op de een of andere manier benauwd ofzo. We hadden zelfs samenwoon plannen, wat zijn eigen idee was. Alleen hadden het er ook over dat we eigenlijk nooit praatte, ik durfde nooit boos te worden als hij onredelijk was, bang dat we dan elke keer ruzie krijgen en het uit zou gaan. :o Dat zou ik dan dus wel moeten veranderen want nooit goed praten in je relatie is niet goed.. Stiekem ben ik ook bang voor reacties van andere als ik hem terug zou nemen. Krijg ik naar mijn hoofd 'je verdiend beter' en 'gaat toch binnenkort weer uit' enzo. :o

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:22

Ik ga niet zeggen wat je moet doen, maar mss is het goed om hierover na te denken:
Het is uit gegaan voor een reden. :)

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:34

iedereen die even digitaal wil uithuilen kan dat bij mij doen, mijn PB- box staat open :)

eigenlijk heb ik maar 1 x echt om een jongen gehuild en dat is mijn huidige vriendje die het bijna uit zou maken door roddels van anderen..
kwa verdere liefdes verdriet heb ik een plaat voor mn kop.
ik heb altijd onthouden; er is ALTIJD een meid knapper, liever o.i.d dan jou.

live is hard, i know Y;(
Huil niet om een vent, denk om je mascara! :o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:46

Haha Natascha dat laatste is wel een goeie :P

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:53

xPabloBokt schreef:
Haha Natascha dat laatste is wel een goeie :P

je kan het wel negatief bekijken maar het positieve doet toch minder pijn! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:56

Ik zit nu wel een beetje in dubio.
Er is een fantastische jongen die gevoelens voor me heeft. En hij is zo lief en goed voor me. Maar dan denk ik weer hoe ik eraan toe was toen ik werd gedumpt. En dacht meteen nee dit gaan we gewoon lekker niet doen. En probeer echt geen gevoelens voor m te krijgen, merk ik zelf ook. Alleen dalijk laat ik iets heel goeds lopen en ben ik m kwijt.
Wil m wel die kans geven maar ik durf t niet. :=

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:59

Ja Joey heb je inderdaad helemaal gelijk in!

TS: Gewoon doen! :D Als hij zo lief en goed voor je is zou ik het gewoon een kans geven. Niet alle jongens zijn het zelfde. :)

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:00

_Dominique schreef:
Ik zit nu wel een beetje in dubio.
Er is een fantastische jongen die gevoelens voor me heeft. En hij is zo lief en goed voor me. Maar dan denk ik weer hoe ik eraan toe was toen ik werd gedumpt. En dacht meteen nee dit gaan we gewoon lekker niet doen. En probeer echt geen gevoelens voor m te krijgen, merk ik zelf ook. Alleen dalijk laat ik iets heel goeds lopen en ben ik m kwijt.
Wil m wel die kans geven maar ik durf t niet. :=

ga eens wat dingen met hem doen, eens lekker uit gaan met zn 2en lekker wat drinken bij een cafe'tje en dan zie je vanzelf of je hem echt zo leuk vind.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:03

idd wat xkimmx zegt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:09

Ja we hadden al eerder een tijdje gedate maar dat is ruim 5 maanden geleden. We kennen elkaar zeg maar al best wel goed. Door endoor zeg maar _O- :)) .

Toen kwam t erop neer dat er van beide kanten steeds minder contact kwam en toen is het dood gevallen. Inmiddels had hij weer een ander ontmoet en zij bleek een beetje weird te zijn oid. En tot voor 3 weken terug had ik m gewhapt van hey zin om een drankje te doen?

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 23:03

Pfff net een klein beetje contact met me ex wanneer die zijn laatste spullen komt halen... Waarom ben ik toch z'n emotioneel wrak?
Hij gaat feestend verder met zijn leven en bij elke kleine herinnering aan hem hou ik de tranen al niet meer in bedwang |(

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 23:17

Oh nou zeker doen dan TS wie weet!

Beau_Myrthe. Klote.. Maar misschien heeft die er het diep van binnen ook moeilijk mee. Ik ben laatste tijd veel gaan feesten maar denk nog veel aan mijn ex. Hij leek het niks te boeien tot hij gister zijn gevoelen uitte. Hij zal het vast ook wel lastig hebben net als jou..

En mijn twijfel neemt al weer weg aangezien we ruzie hebben sinds net. Hij uitte zijn gevoelens over een vriendin van me maakte haar helemaal zwart, ik lachte er op het begin om maar zei later wel van doe even normaal zo erg is ze niet. Dat vond hij een reden om voorlopig geen contact te hebben. Het zit nog diep dat ik op vakantie met een ander hev gezoend toen het net uit was en zij mij niet heb tegen gehouden..

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 00:13

Pffff ik doe gezellig mee..

Mijn vriend heeft me vandaag na bijna 3 jaar relatie verteld dat hij nog steeds heel veel van me houd maar er even helemaal klaar mee is.
Het lag aan hem zei hij en hij weet niet precies wat het is en hij weet even niet hoe nu verder.

Ik ben kapot...

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 00:17

Uit ervaring kan ik vertellen dat jongens feesten, drinken en meiden versieren om hun verdriet te vergeten. Stond een heel groot stuk over in een tijdschrift.. Dus ik denk niet dat hij je vergeten is

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 00:17

Sterkte tessa

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 00:24

Thanks... :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 07:22

Voelt toch beter als ik zo lees dat elke man dat bijna doet. Toch een schrale troost als ik weer is een bericht op Facebook zie hoe geweldig hij het heeft.. Misschien dat ook maar van mijn tijdlijn halen.