Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxJustinexX schreef:Pff meiden toch! Wat een verhalen en wat heb je er een vreselijke eikels tussen zitten zeg!
Ik zit nu echt in een periode van goed contact houden, want mijn ex die had er veel moeite mee om het überhaupt uit te maken, en dan het hele verhaal van je bent mijn beste maatje etc. Willen graag gewoon nog goede vrienden blijven maar maaaan wat is dat moeilijk zeg. Wij zijn dan gelukkig niet met ruzie en drama uit elkaar gegaan. Maar ik heb zo'n ontzettende deuk opgelopen. Ik heb echt nog regelmatig dat ik uren lig te huilen, het eruit wil schreeuwen.. het komt wel weer goed (hoop ik) maar het heeft tijd nodig..
Ik sluit me compleet af voor alle mensen van buitenaf, alleen de mensen die ik ken voel ik me okay bij. Ik had al onwijs veel moeite met nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe vriendschappen beginnen maar dat is nu even helemaal van de orde. Ik heb een beetje het gevoel dat ik me voor alles en iedereen afsluit.. Mijn hele onzekere ik is nog erger terug dan voor mijn relatie.. Ik denk ook dat het heeel erg lang gaat duren voor ik me eindelijk voor een ander open kan stellen.. helaas..
Ik denk dat ik ook maar een een potje ga maken voor reisjes. Zowieso staat er al een reisje naar schotland op de planning maar ik wil gewoon even weg hier.. Gewoon op mezelf zijn zonder mensen om me heen. Even tot mezelf komen.. Ik had echt niet verwacht dat dit je zo kon beschadigen.
_Dominique schreef:Ik zit nu wel een beetje in dubio.
Er is een fantastische jongen die gevoelens voor me heeft. En hij is zo lief en goed voor me. Maar dan denk ik weer hoe ik eraan toe was toen ik werd gedumpt. En dacht meteen nee dit gaan we gewoon lekker niet doen. En probeer echt geen gevoelens voor m te krijgen, merk ik zelf ook. Alleen dalijk laat ik iets heel goeds lopen en ben ik m kwijt.
Wil m wel die kans geven maar ik durf t niet.