Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.xNathaliee schreef:Oh inderdaad het nút, een roker die mij kan uitleggen wat het nut van roken is
. Niet denken "ojee, het gaat niet lukken", maar denken "i can do it". Dan gaat het je een stuk gemakkelijker af
. Zolang die ojee erin blijft, sta je er niet volledig achter en slaagt de stoppoging niet.

BarryPlopper schreef:ik vind ook dat iedereen moet doen wat ie zelf wilt!+1 zo denk ik er dus ook over. Mag al bijna nergens meer roken en krijg soms al commentaar als ik buiten in de open lucht sta te roken
Mars schreef:Jorienn schreef:Ja, ik rook. Inmiddels 6 jaar. En ik ga nog niet stoppen.
Valt me weer op hoe rokers worden afgezeken. Heel bijzonder.
Niks van aantrekken joh, doe ik in ieder geval niet. Ieder zijn ding hoor, mensen die last van mij hebben als ik rook die gaan maar een paar meter verder staan.
, maar vind het altijd wel bijzonder. Ik rook waar het mag en dat mag al op heel veel plaatsen niet.

Ladybird schreef:Nee. Heb zelfs nog nooit een trekje genomen
Ik vind het vies en stinken + het is een verslaving. En ik wil daar niet aan verslaafd zijn. Ook bespaart het een heleboel geld
Poiuytrewq schreef:BarryPlopper schreef:ik vind ook dat iedereen moet doen wat ie zelf wilt!+1 zo denk ik er dus ook over. Mag al bijna nergens meer roken en krijg soms al commentaar als ik buiten in de open lucht sta te roken
Ik zou er alleen wat van zeggen als iemand naast mijn kindje gaat zitten en alle rook waait in haar gezicht.Gelukkig doet bijna niemand dat. Anders dan soortgelijke situaties moet je maar niet zeuren vind ik.
Ik ga niet naast een roker staan en vervolgens zeggen dat ik last heb. haha
. Ik wil niet in die lucht staan, krijg er zere luchtwegen en rode ogen van. En geloof me, daar word ik niet knapper van
.