Saar4 schreef:PeelSlowly schreef:Balut
Wel op images zoeken he!
Damn you!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jeffcha schreef:Allleen nu baal ik een beetje dat ik niks op de wokkels kan vinden.. dus ik wacht nog in spanning af wat dat is
Wat voor zieke geest heb je als je daar vol spanning met smiley op zit te wachten...Miekjuh schreef:Jeffcha schreef:Allleen nu baal ik een beetje dat ik niks op de wokkels kan vinden.. dus ik wacht nog in spanning af wat dat is
Serieus? Je hebt het over mensen die voor een trein zijn gesprongen he? Wil je daar echt beeld bij hebben? Een arm hier, een voet daar, met een beetje geluk zelfs een opengespleten schedel.Wat voor zieke geest heb je als je daar vol spanning met smiley op zit te wachten...
(Ik ga er maar vanuit dat je het wrs niet zo bedoeld hebt maar wil her toch gezegd hebben. Het zou je kind of partner maar zijn die op de foto staat, uiterst respectloos dat dat sooer dingen op Internet rond zwerven)
Miekjuh schreef:Jeffcha schreef:Allleen nu baal ik een beetje dat ik niks op de wokkels kan vinden.. dus ik wacht nog in spanning af wat dat is
Serieus? Je hebt het over mensen die voor een trein zijn gesprongen he? Wil je daar echt beeld bij hebben? Een arm hier, een voet daar, met een beetje geluk zelfs een opengespleten schedel.Wat voor zieke geest heb je als je daar vol spanning met smiley op zit te wachten...
(Ik ga er maar vanuit dat je het wrs niet zo bedoeld hebt maar wil her toch gezegd hebben. Het zou je kind of partner maar zijn die op de foto staat, uiterst respectloos dat dat sooer dingen op Internet rond zwerven)
ik durf niet te kijken of ie nog bestaat trouwens.. daar stonden ook gruwelheden op. 
Enige wat ik echt doodeng vind is die jumpscare bij van die filmpjes waarin ze iets heel nutteloos doen, zoals mentos in yakult. Dan wacht je om te zien wat er gebeurd, en dan is er opeens zo'n vet eng gezicht
net zoals bij dat spelletje van vroeger waarbij je je muis door een soort route moest bewegen zonder de zijkant te raken..
Ik ben ook niet snel onder de indruk van zulke dingen,

Mars schreef:Krokodil drug, meh de gevolgen van die drug op het menselijk lichaam zijn ehmm.. niet zo prettig om te zien dus niet voor tere zieltjes