Ik zou zo graag een hippie zijn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:30

minikatje schreef:
Zullen we dan oktober aanhouden?

Jaa *\o/* :D

SFC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 11:49

Vind t wel grappig dat het begint over "iedereen in zijn waarde laten" en "iedereen accepteren" vervolgens wordt gezegd dat bepaalde mensen drugs gebruiken waar je als hippie niet bij wilt zitten maar euhh.... iedereen accepteren is ook die wat drugs gebruiken.

Iedereen succes en veel plezier met zichzelf ontdekken, klinkt gezellig hiee.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 12:30

SFC schreef:
Vind t wel grappig dat het begint over "iedereen in zijn waarde laten" en "iedereen accepteren" vervolgens wordt gezegd dat bepaalde mensen drugs gebruiken waar je als hippie niet bij wilt zitten maar euhh.... iedereen accepteren is ook die wat drugs gebruiken.

Iedereen succes en veel plezier met zichzelf ontdekken, klinkt gezellig hiee.

Ik heb niet gezegd dat ik daar niet bij wil zitten, ik zeg juist dat iedereen het lekker voor zichzelf moet bepalen.

SFC

Re: Ik zou zo graag een hippie zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 12:38

Nee ik heb het ook juist niet over jou. Jij denkt zo en krijgt dan als tip om (zo lees ik die posts in ieder geval) mensen die drugs gebruiken niet te accepteren. Beetje dubbel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:52

Ik lees even mee! :)

Ik vind trouwens dat mensen drugs gebruik wat meer moeten accepteren. Alcohol is net zo goed een drug en met mate kan het imo geen kwaad. Alleen maar leuk om jezelf op een andere manier te ontdekken :)

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-14 10:54

Naast Shoeless op Ruigoord is het festival Landjuweel volgens mij ook te gek!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 18:57

Is het misschien een idee om dit topic naar de HK te verplaatsen zodat jullie gezellig offtopic kunnen gaan e.d.?

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:25

Wat een gaaf topic. :D Ik lees mee! :):)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 01:59

SFC schreef:
Nee ik heb het ook juist niet over jou. Jij denkt zo en krijgt dan als tip om (zo lees ik die posts in ieder geval) mensen die drugs gebruiken niet te accepteren. Beetje dubbel.

Dan gaat het over mijn post denk ik? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ieder die keuze voor zich moet maken en daar van mij uit geen waarde oordeel over die persoon aan vast zit. Wel wilde ik duidelijk maken dat ruigoord meer is dan alleen maar een beetje hippie en flowerpower, en dat er op grote schaal zeer verslavende en heftige drugs worden gebruikt. Niet alleen maar de standaard 'geestverruimende' middelen en ook niet af en toe een beetje. En het feit dat er veel jonge kinderen rondlopen en die dingen meekrijgen vind ik erg kwalijk.

Landjuweel is, buiten bovengenoemde bezwaren, erg tof, zou je vast heel leuk vinden :j

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 08:49

Wat is precies het verschil tussen Landjuweel en Shoeless?
Shoeless is meer een party denk ik he?
En Landjuweel meer diepgaander...?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:02

Shoeless is een feestje ja, maar overdag is het meer loungen, en leuke dingetjes doen, pas eind van de middag beginnen er echt artiesten op te treden op de main. Wij hebben iig de dag doorgebracht bij het theehuisje met verse munt thee ;). (Wij kwamen het festival niet op omdat er een vrachtwagen met 10.000 liter bier vast zat in de blub en weg getakeld moest worden met een hijskraan. Dus we waren er zelf pas vrij laat.. :+)

Landjuweel heb ik geen idee van, ben daar nog nooit geweest. Ik geloof trouwens dat er op Blijburg ook wel wat leuke evenementen zijn.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:20

ik heb je een prive berichtje gestuurd. er is btw ook een camping achtige plek ergens in brabant meen ik waar men back to basics gaat en je met je campertje kunt wonen in een gemeenschap die zelf voedsel verbouwd etc.
Volgensmij mag je daar ook op bezoek komen maar weet even niet meer waar het is. men ex wou daar gaan wonen.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:22

Grease schreef:
Ik lees even mee! :)

Ik vind trouwens dat mensen drugs gebruik wat meer moeten accepteren. Alcohol is net zo goed een drug en met mate kan het imo geen kwaad. Alleen maar leuk om jezelf op een andere manier te ontdekken :)

klopt al valt het mij op dat er op de echte hippie feestjes vooral drank en eventueel wiet gebruikt word. hard drugs kom je er zelde tegen.
btw sowieso de meeste festivals waar ik kom zijn dat de hoofddingen en ja natuurlijk zal er altijd eens iemand zijn die wat anders gebruikt.. Ik ken echter ook festivals waar ik liever nooit kom omdat de sfeer er niet leuk is naar mijn mening dan. waar juist vooral harddrugs gebruikt word