Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Wij hadden ze op Corsica al, laat staan AustralieWas ooit in mijn tas aan het graven nadat hij de hele nacht open had gestaan en ineens zie ik iets door mijn tent rennen, was het echt een gigantische spin. In mijn herinnering was hij echt wel 15 cm ofzo, hij had allemaal "bandjes" om zijn pootjes en was lichtbruin. Ben toen mijn tent de rest van de vakantie niet meer in gegaan maar heb bij papa en mama geslapen
Was ook maar goed want toen m'n vader de tent ging uitruimen vond hij desbetreffende spin in mijn slaapzak...
aardbeitje_ schreef:Axel_Valerie schreef:Mijn moeder had vroeger een Amerikaans vriendje waar ze vaak heen ging. Hij had een "huisspin" en zette hem vaak voor de gein bij haar hoofd als ze wakker moest worden. Tot Ken een keer moest trainen in de ochtend en mijn moeder dus weer wakker werd met die spin op haar kussen. Na lang gillen en stressen heeft ze hem opgepakt (ze had geen keuze) om hem naar zijn terrarium te brengen. Eenmaal bij het terrarium aangekomen, zat de spin gewoon in zijn hok. Mijn moeder stond dus met een gifspin met giftanden in haar handen. Ze heeft de spin zo hard tegen de muur gesmeten dat de spin half dood was, sindsdien krijgt ze bij elk spinnetje een hartaanval.
![]()
![]()
![]()
joyce2 schreef:Oooh god, wij willen heel graag een keer met de camper naar Corsica, maar dan koop ik wel een klamboe
sevke schreef:http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren/ar ... onie.dhtml
Die onderste foto![]()
![]()
Je zal maar zo'n beest in je kelder aantreffen...