In woon in het verkeerde deel van het land

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:40

Wat leuk TS dat je de stap hebt kunnen maken :D. Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie en de prachtige bossen *\o/* . Vanuit deze situatie kan je altijd nog op zoek naar een baan die dichter in de buurt is mocht je dat willen.

Tip: wordt lid van FB groepen uit de regio, met name die paardgerelateerd zijn. Je kan dan t.z.t. een oproep plaatsen voor een bijrijdpaard.

Ik ben alweer 9 jaar geleden verhuisd van regio Utrecht stad naar de Veluwe en ik wil hier (als het even kan) nooit meer weg. Ik houd zo ontzettend van de bossen, kan er uren in rijden. De boslucht opsnuiven, naar alle vogeltjes luisteren. Steeds weer andere paden nemen, soms niemand tegen komen (zondagochtend is wel vaak druk). Wild spotten (herten, zwijnen, reeen) doe ik ook graag, we hebben hier regelmatig eekhoorntjes in de tuin <3 .

Ik kom nog regelmatig in Utrecht maar ben altijd weer blij als ik de bossen van de Veluwe weer ruik en zie.

Geniet van je nieuwe leventje daar *\o/*

Mikkiej

Re: In woon in het verkeerde deel van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 19:50

Wat leuk ts dat het allemaal is gelukt!

Ik ben zelf ruim een jaar geleden verhuist van de kop van Overijssel naar Limburg. Weliswaar noord-Limburg, maar nog steeds 2 uur rijden vanaf Steenwijk.

Ik ben verhuist voor de liefde. Ik ben ‘gewoon’ gegaan. Kat mee, spullen mee en bij mijn vriend ingetrokken. Qua werk begonnen met een simpel baantje en verder gekeken.
Inmiddels zijn we weer verhuist, naar ons droomhuisje. En heb ik een fijne baan gevonden

Wat ik vooral pittig vond was dat je helemaal opnieuw moet beginnen. Met name op sociaal gebied. Maar ook dat begint nu vorm te krijgen

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 12:54

beenjesshar schreef:
Wij gaan verhuizen van noord Holland ( uitgeest) naar Groningen ( Finsterwolde)
Nog een klein maandje

Woon je al in Finsterwolde? Bevalt het?

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 13:03

kojack schreef:
beenjesshar schreef:
Wij gaan verhuizen van noord Holland ( uitgeest) naar Groningen ( Finsterwolde)
Nog een klein maandje

Woon je al in Finsterwolde? Bevalt het?

Dit weekend gaan me meubels over , en de keren dat ik er ben geweest bevalt me prima ( ons )