RedRoses schreef:Dus jullie denken, dat de mensen die hier in Nederland 'fan' zijn van de IS misschien ook wel nare dingen zullen gaan doen? Bah wat eng zeg. Gelukkig lees ik net dat Turkije de grenzen open heeft voor ze, niet gelukkig voor de Turkse inwoners, maar ik weet vrijwel zeker dat Nederland ze niet zomaar binnen zou Laten....
fan wat dacht je van allang al lid van die groepering en anders van die andere Islam/Koran, groepering die bijna net zo vreselijk zijn als de IS.
waarom denk je dat er hele gezinnen in nl wonen, en verkassen naar die bende genaamd Jihad...
omdat ze alles hier in nl krijgen t is hier lui lekker land voor ze, en de grenzen blijven hier wagen wijd open staan.
en iedereen heeft nog steeds zulke enorme oogkleppen op....IS zit hier ook.... ze blijven on opgemerkt tot de tijd daar straks rijp is.
er staat tenslotte niet op mensen hun hoofd van ik hoor bij de IS of welke zieke groepering dan ook

ik had een rapportage gezien en dat was erg naar
als ze dat zouden kunnen zouden ze dat wel doen denk ik 
Volgens de bijbel?
juist dit... eigenlijk zou elk geloof van mij afgeschaft mogen worden zowel de bijbel als de koran etc...en zou in mijn ogen ook niet aanwezig moeten zijn bij politieke machtspelletjes