Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LoveUggs schreef:ValerieM, ik heb het pas gehoord een week nadat de vakantie begonnen was. Meteen begonnen met rondbellen naar scholen, en kijken naar opleidingen. 2 opleidingen spreken mij aan; fotografie en het ontwerpen van decoren en daarbij grime etc. Enige hier in de buurt wbt fotografie zitten op het glr waar ik vandaan kom, en fotovakschool, maar deze schijnt minstens 400€ per maand te zijn. Op het glr kan ik dit jaar niet terecht dus er bleef 1 school over, albeda college Rotterdam, daar heb ik mij dus ingeschreven voor decorontwerp en grime, maar nog geen reactie. Kans is klein dat ik word toegelaten dus hoogst waarschijnlijk een tussenjaar.
xNathaliee schreef:Ik ben ook bang dat wanneer er een belangrijke gebeurtenis is mijn leven plaatsvindt dat ik dat maar met weinig kan delen. De een vind dat prima, en ik moet er niet aan denken..

xMarloes schreef:Ik denk dat je door dat idee je alleen maar eenzamer gaat voelen, ik zelf namelijk wel.
ValerieM schreef:LoveUggs schreef:ValerieM, ik heb het pas gehoord een week nadat de vakantie begonnen was. Meteen begonnen met rondbellen naar scholen, en kijken naar opleidingen. 2 opleidingen spreken mij aan; fotografie en het ontwerpen van decoren en daarbij grime etc. Enige hier in de buurt wbt fotografie zitten op het glr waar ik vandaan kom, en fotovakschool, maar deze schijnt minstens 400€ per maand te zijn. Op het glr kan ik dit jaar niet terecht dus er bleef 1 school over, albeda college Rotterdam, daar heb ik mij dus ingeschreven voor decorontwerp en grime, maar nog geen reactie. Kans is klein dat ik word toegelaten dus hoogst waarschijnlijk een tussenjaar.
Dat is onwijs balen zeg!! Maar waarom moest je van de opleiding af dan?
Als je dat niet wilt melden, hoeft dat natuurlijk niet.
Maar ik zal voor je duimen dat je wordt aangenomen.
En anders een tussenjaar waarin je heel veel foto's maakt?
Zijn die fotomeetings niks voor jou?

Citaat:Overijssel
Lianne, 18, relatie, kapster, woont in Lemele
Marlou, 23, relatie, kantoorbaan in veehouderij, woont in omgeving Almelo
Noord-Holland
Nathalie, 22 jaar. Relatie van 6,5 jaar. Student. Wonend in Haarlem.
Elize, 28 jaar. Relatie van2 jaar en ondernemer. Woont in Anna Paulowna
Kelly, 20 jaar, geen relatie, studente op de Pabo. Woont in Anna Paulowna
Merel, 25 jaar, relatie van 6 jaar, werkzaam in mediabranche. Woont in Haarlem
Gelderland
Lisa, 21 jaar, relatie, woonbegeleidster, nabij Harderwijk
Groningen
Mandy, 18 jaar, geen relatie, hbo-v student, woont in Ter Apel
Citaat:Overijssel
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 3 dagen per week in Steenwijk
Noord-Holland
Gelderland
Drenthe
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 2/3 dagen per week in Diever
Groningen
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 1/2 dagen per week in Groningen centrum
_Zoe schreef:Citaat:Overijssel
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 3 dagen per week in Steenwijk
Shirley, 30, 5 jaar getrouwd, kantoorbaan bij Achmea, woont in Stegeren
Noord-Holland
Gelderland
Drenthe
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 2/3 dagen per week in Diever
Groningen
Zoë, 18, relatie, student onderwijsassistent, woont 1/2 dagen per week in Groningen centrum
_Zoe schreef:Ja ik had dat vooral in het begin met de vriendengroep van mijn vriend.. Nu gaat het gelukkig wel weer wat beter maar irriteer ik me dood aan m'n vriend. Bij alles wat wij doen (dagjes walibi/strand/uitgaan etc) wil hij wel graag met meer mensen gaan, wat ik wel goed vind nu ik gewend aan ze ben. We doen bijna geen uitstapjes samen, kan me de laatste niet meer herinneren. Maar als hij plannen met z'n vrienden alleen maakt om uit te gaan vraagt hij mij dan weer nooit mee en moet ik er altijd om vragen, dus dat vind ik wel heel erg vervelend.
Op zich af en toe vind ik prima. Maar elk weekend heb ik dan weer echt geen zin in. Altijd maar weer met ZIJN vrienden, hihi. Ach, zo blijven we toch nog een beetje onder mensen.
)
paarden geven gelukkig erg veel troost!