Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:49

Vond jij het echt ponykamp of niet?

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:56

Hmm. Nee. Meer een 'normaal' kamp, omdat ik zelf natuurlijk niet gereden heb :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:56

Dan is het geen ponykamp ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 17:01

Ik heb al 14 dingen jongens :')

#1 Maak zelf een spaarpot
#2 Doe bij ieder voltooide doel er een bepaald bedrag in
#3 Koop iets leuks van het bedrag na de challenge
#4 Slaag voor mijn havo-examen (Zeer belangrijk! :D )
#5 Eet een ijsje met een lief persoon
#6 Maak totaal 20 tekeningen op papier (0/20)
#7 Lees 2 engelse boeken uit (0/2)
#8 Doe een betaald aanvraagje
#9 Ga een keer in een achtbaar (ik durf niet in een achtbaan dus voor mij een hele klus :+ )
#10 Ga een keer een dag lang bokkers complimenten geven
#11 Hou je kamer een maand lang schoon
#12 Maak een keer het avondheten
#13 Geef een compliment aan je grootste rivaal
#14 Laat een dag lang je laptop uit

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:19

Ik ben eindelijk zo ver :D

Mijn doelen staan hier
Ik heb de eerste meteen gehaald, jeuj :Y)

Trouwens, wat een goede is om te doen als je echt geen inspiratie meer hebt, is de idea battle op de officiële website. Gewoon lekker doorheen klikken, er komen regelmatig leuke dingen voorbij. Al is het per persoon heel verschillend wat "leuk" is natuurlijk. Dat al die lijsten heel persoonlijk zijn is heel duidelijk.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:20

Is wordpress erg moeilijk?

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:24

Meld me hier ook maar weer even :D Jaren geleden een lijst voltooid, toen een tweede lijst opgestart en aan begonnen maar daar is een beetje de klad in gekomen. Dit inspireert me wel om weer eens naar die lijst te kijken en zien wat ik op kan pakken of misschien stiekem al behaald heb de afgelopen tijd :)

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:33

Leuk ! Ik doe ook mee ! Het zijn denk ik niet al te serieuze dingen aangezien mijn leeftijd nu (en aan het eind van het project) dus ik weet niet hoe dat zal verlopen. :D
Ik wou zo iets al een tijdje doen met allemaal leuke en rare doelen. (uiteraard ook normale)
Hopelijk lukt het om ze allemaal te 'voltooien', ik ben zelf nog maar bij nummer 15 maar heb al een hoop ideeën ! :)

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:44

Wat een super leuk idee! Ik ga gelijk beginnen met doelen zoeken die van elk doel dat je haalt 1€ in de pot vind ik erg leuk! :D

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:57

Jetske schreef:
Trouwens, wat een goede is om te doen als je echt geen inspiratie meer hebt, is de idea battle op de officiële website. Gewoon lekker doorheen klikken, er komen regelmatig leuke dingen voorbij. Al is het per persoon heel verschillend wat "leuk" is natuurlijk. Dat al die lijsten heel persoonlijk zijn is heel duidelijk.

Onder het kopje 'explore' staan een hele hoop manieren om andermans doelen te bekijken :j Die idea battle is leuk, maar wel traag/niet zo heel efficiënt. Daarnaast heb je ook hele lijsten (bij 'search by tag') van de laatst toegevoegde doelen voor bepaalde onderwerpen.

Ik als oud-DZPer lees inmiddels enthousiast mee in dit topic en het begint bij mij ook echt weer te kriebelen! Ik heb wel geprobeerd nog een DZP te starten, maar het was er niet het juiste moment voor :n Maar goed, zat vanochtend dus te denken: áls ik het nog een keer zou willen doen, welke doelen zou ik dan hebben? Gewoon voor de grap. En een halve dag later ben ik alweer 75 doelen op mijn fictieve lijstje verder :+ (Wel zo even uit de losse pols, ongetwijfeld dat er nog een paar zouden afvallen als ik besluit dat het serieus wordt.) Zou het een teken zijn? Over mijn eerste lijst heb ik minimaal twee weken gedaan, geloof ik :')

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:40

@_Selena: Ik heb er nog niet heel veel meegedaan (lees: aangemaakt, thema gekozen en eerste bericht geplaatst), maar zo op het eerste gezicht niet veel moeilijks aan.

@TE5: Klopt inderdaad, maar ik vond het juist leuk dat ze dan volledig random zijn en niet alleen op thema. Komen soms verrassende dingen tevoorschijn waar je anders nooit aan zou denken :P

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:42

Ik heb ook niks op thema eigenlijk. Gewoon random dingen opgeschreven.

Dankje Jetske, ik ga het proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 18:51

TE5 schreef:
Ik als oud-DZPer lees inmiddels enthousiast mee in dit topic en het begint bij mij ook echt weer te kriebelen! Ik heb wel geprobeerd nog een DZP te starten, maar het was er niet het juiste moment voor :n Maar goed, zat vanochtend dus te denken: áls ik het nog een keer zou willen doen, welke doelen zou ik dan hebben? Gewoon voor de grap. En een halve dag later ben ik alweer 75 doelen op mijn fictieve lijstje verder :+ (Wel zo even uit de losse pols, ongetwijfeld dat er nog een paar zouden afvallen als ik besluit dat het serieus wordt.) Zou het een teken zijn? Over mijn eerste lijst heb ik minimaal twee weken gedaan, geloof ik :')

Hihi, ik ook al :))

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:16

Ik wil me ook graag melden!
Vind het erg lastig om er te verzinnen maar heb al wat inspiratie op kunnen doen door de lijstjes hier.
Heb er nu 20.. dus nog even verder verzinnen :P

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:20

Ik ga hem straks plaatsen.

Misschien kunnen jullie ook wat uit andere lijstjes halen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 20:04

Was ik wel van plan :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 20:07

Joaltijd schreef:
Ik ga 1 september beginnen! Dan ben ik op mijn verjaardag klaar.
(voor _Cowgirl, je eindigt dan 29 mei 2017 volgens de site waarbij ik het uitgerekend heb :) )

Bedankt, wel handig, dan ben ik 19 dus dan zit mijn eerste studiejaar er als het goed is op. :o Weer een (paar) doel(en) extra. Ik heb er weer wat bedacht dus ik ga zo weer even bijwerken.

Ik weet nog niet of ik een blog ga bijhouden, mijn lijst wil ik hier wel plaatsen, maar ik weet niet zo goed wat ik in mijn blog kan plaatsen, alhoewel er ook wat tijdrovende doelen inzitten zoals een taal leren bijvoorbeeld, dan zou ik de updates kunnen plaatsen...

Voor de mensen met een blog of die een blog gaan bijhouden, hoe gaan jullie dit doen?

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 20:16

Tuurlijk sluit ik me computer af terwijl ik het nog niet had opgeslagen..
Was bij 38 (?) en nu 15... :\

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 21:47

Mijn eerste 2 doelen zijn voltooid!
koop een spaarpot
schrijf een brief naar jezelf en open deze na 1001 dagen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:16

Goh best leuk om weer mee bezig te zijn :D Heb uit mijn oude lijst nog een hoop doelen die ik nog steeds een keer wil behalen, aantal gewijzigd en ben nu aan het twijfelen wat ik met de 26 doelen ga doen die ik al behaald heb & de einddatum van mijn lijst. Ben nog steeds happy met die 26 die ik al gehaald heb, dus om die nou te vervangen is ook zoiets, maar mijn lijst loopt eind dit jaar af en geloof niet dat ik de resterende 75 voor het einde van het jaar voor elkaar krijg :') Misschien tel ik er gewoon nog een keer 1001 dagen bij op :)*

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:25

Ik ga maandag beginnen dan zijn de 1001 dagen 15 mei 2017 voorbij. Lijkt echt heel lang!

Ik heb mn lijst al af maar ga m nog is goed door kijken en misschien nog wat veranderen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:34

Het klinkt echt lang hè, ik heb nu weer wat inspiratie dus ik ga er weer even voor zitten.

Lastig dat ik nog geen Word op m'n laptop heb en dus alles via m'n PB-inbox moet doen en dan opslaan als concept, heel gedoe. :+

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:39

Heb je geen paint of iets? Daar kan je het ook op doen als het goed is :j

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:43

Ook niet, ik heb net een nieuwe laptop en mijn vader moet nog steeds van alles erop zetten, heb al gegoogled, maar kan niet vinden hoe het moet..

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:44

Balen!