Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
)

Jaren geleden een lijst voltooid, toen een tweede lijst opgestart en aan begonnen maar daar is een beetje de klad in gekomen. Dit inspireert me wel om weer eens naar die lijst te kijken en zien wat ik op kan pakken of misschien stiekem al behaald heb de afgelopen tijd

Jetske schreef:Trouwens, wat een goede is om te doen als je echt geen inspiratie meer hebt, is de idea battle op de officiële website. Gewoon lekker doorheen klikken, er komen regelmatig leuke dingen voorbij. Al is het per persoon heel verschillend wat "leuk" is natuurlijk. Dat al die lijsten heel persoonlijk zijn is heel duidelijk.
Die idea battle is leuk, maar wel traag/niet zo heel efficiënt. Daarnaast heb je ook hele lijsten (bij 'search by tag') van de laatst toegevoegde doelen voor bepaalde onderwerpen.
Maar goed, zat vanochtend dus te denken: áls ik het nog een keer zou willen doen, welke doelen zou ik dan hebben? Gewoon voor de grap. En een halve dag later ben ik alweer 75 doelen op mijn fictieve lijstje verder
(Wel zo even uit de losse pols, ongetwijfeld dat er nog een paar zouden afvallen als ik besluit dat het serieus wordt.) Zou het een teken zijn? Over mijn eerste lijst heb ik minimaal twee weken gedaan, geloof ik
TE5 schreef:Ik als oud-DZPer lees inmiddels enthousiast mee in dit topic en het begint bij mij ook echt weer te kriebelen! Ik heb wel geprobeerd nog een DZP te starten, maar het was er niet het juiste moment voorMaar goed, zat vanochtend dus te denken: áls ik het nog een keer zou willen doen, welke doelen zou ik dan hebben? Gewoon voor de grap. En een halve dag later ben ik alweer 75 doelen op mijn fictieve lijstje verder
(Wel zo even uit de losse pols, ongetwijfeld dat er nog een paar zouden afvallen als ik besluit dat het serieus wordt.) Zou het een teken zijn? Over mijn eerste lijst heb ik minimaal twee weken gedaan, geloof ik
Joaltijd schreef:Ik ga 1 september beginnen! Dan ben ik op mijn verjaardag klaar.
(voor _Cowgirl, je eindigt dan 29 mei 2017 volgens de site waarbij ik het uitgerekend heb)
Weer een (paar) doel(en) extra. Ik heb er weer wat bedacht dus ik ga zo weer even bijwerken.
Heb uit mijn oude lijst nog een hoop doelen die ik nog steeds een keer wil behalen, aantal gewijzigd en ben nu aan het twijfelen wat ik met de 26 doelen ga doen die ik al behaald heb & de einddatum van mijn lijst. Ben nog steeds happy met die 26 die ik al gehaald heb, dus om die nou te vervangen is ook zoiets, maar mijn lijst loopt eind dit jaar af en geloof niet dat ik de resterende 75 voor het einde van het jaar voor elkaar krijg
Misschien tel ik er gewoon nog een keer 1001 dagen bij op