Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Cassidy schreef:Het heeft alles te maken met de bereidheid om je ergens in te verdiepen, gevoeliger te worden, leren luisteren naar je lijf en eventueel naar dingen om je heen zoals een steen, en aan jezelf te gaan werken.
Ik weet namelijk niet veel, maar één ding weet ik wel en dat is dat mensen verbazingwekkend gemakkelijk voor de gek te houden zijn. Je hoeft daar echt niet dom of onderontwikkeld voor te zijn, iedereen is hier gevoelig voor. In dit topic zie ik daar ook het ene na het andere voorbeeld van langskomen. De grootste valkuil van ons allemaal is namelijk zelfoverschatting. Niemand is daar immuun voor. Nee, ik ook niet, daar ben ik mij van bewust. 
Wie is er voldoende ontwikkeld en weet genoeg van edelstenen om de uitdaging aan te gaan? Cassidy schreef:De steen hoeft er niet mooi uit te zien om te werken. Dat heb ik geleerd van mijn groezelige aquamarijntje.
Kies een steen op gevoel en niet met het oog....

Tinkergekj schreef:Ik wil er best in geloven dat het werkt. Maar het zal ook grotendeels wel tussen de oren zitten. Net zoals ze zeggen dat eerst je linkerrijlaars aantrekken geluk brengt. Toen ik het andersom deed pleurde ik van m'n paard af. Dat was bizar.
Puur gewoonte
muntdrop schreef:Hoe doe ik dat voelen dan?

Suzanne F. schreef:Ik heb jaren geleden een Obsidiaan steen gedragen. Het is niet meer na te gaan of ik 'beter' ben geworden door de steen of dat ik dat toch wel had geworden.
Wel de apachetraan dus dat is een iets mildere variant. [***] schreef:Wat een interessant onderwerp! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een steen die je kracht of rust geeft. Maar ik heb geen idee in wat voor een winkel je die zou kunnen kopen.
goeroe schreef:Dat leidt mij tot de uitnodiging aan iedereen om samen met mij het experiment aan te gaan. Je hoeft niet gestudeerd te hebben om onderzoek te doen!Wie is er voldoende ontwikkeld en weet genoeg van edelstenen om de uitdaging aan te gaan?