Ow meis wat moet je geschrokken zijn! Wat naar om zoiets mee te moeten maken. Gelukkig ben je niet zelf naar binnen gegaan en heb je de politie gebeld.
Hebben ze wel gezegd of het een verdachte omstadigheid was of niet goed geworden ofzo?
Oef, wat naar zeg! Heel erg veel sterkte. Voor mij is het wel een eyeopener om toch maar niet zelf bij zoiets naar binnen te gaan.
Sammie
Geplaatst: 06-08-14 09:30
Dit was niet einde hetgeen ik gisteren bij t lezen had verwacht.
Je hebt goed gehandeld ts! Sterkte met het verwerken ervan!
En voor de overige die hier gelijk met hoe en waarom vragen komen. Beetje ongepast niet? Buiten dat ts heeft aangegeven hier verder nog niks over mag vertellen.
Ondanks het slechte bericht, heel goed dat jullie zo oplettend zijn geweest en actie hebben ondernomen. Respect ! En heel veel sterkte in de komende tijd..... Het gaat je vast niet in de koude kleren zitten.
Jeetje zeg, zag net het topic voorbij komen en dacht van misschien is ie een paar dagen weg en heeft hij de rust opgezocht en dan lees je dat het dus dat het echt niet goed is. Pfff erg zeg! Heel veel sterkte TS en je hebt goed gehandeld, de ex buurvrouw ook! Heel veel mensen valt het helemaal niet op als iemand even 'van de radar' is.
Jeetje, wat een schok moet dat zijn zeg. Heel erg veel sterkte, ik hoop dat je een beetje de nacht door gekomen bent.
Jolliegirl
Geplaatst: 06-08-14 10:06
Ts ik ben ook trots op je! Zo'n oplettende buurvrouw. Top! Helaas in deze situatie is er niet veel aan te doen..maar er zijn ook situaties dat de.oplettendheid nog wel zn goede eind heeft.
Praat erover...al is het maar 1x met SH.
Dat kan zoveel schelen in de verwerking van een trauma. Ik heb het toendertijd met ook een schokkend icident(reanimatie kindje) niet gedaan..en heb er nog steeds last van na jaren..
Je hebt goed gehandeld..nu voor jezelf zorgen!
Je mag altijd pb sturen als je iets kwijtwilt. En wees trots op jezelf!!
Voor de mensen die zeiden: naar binnen gaan
Doe dit NOOIT! Tenzij je nog reactie krijgt vanuit huis maar de deur niet opengedaan word. De politie is hiervoor getraind..en zelfs die hebben nog hulp¡
Ik had gehoopt op een andere afloop TS. Voor mij komt dit heel dichtbij, helaas hebben ze mijn neef ook zo gevonden na een paar dagen. Mocht je er over willen praten, pb staat open.
Jeetje meid wat heftig ! Maar wat ben ik blij dat je niet naar binnen bent gegaan. Okal wou niemand van het ergste uitgaan natuurlijk. Super veel sterkte!
Wat goed dat je de politie hebt gebeld. En ik kan je slachtofferhulp aan raden, zelf ook gehad bij een dodelijk ongeval en heeft mij goed gedaan.. En gecondoleerd. .
Nymbous
Geplaatst: 06-08-14 10:23
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt
HarmanyL
Geplaatst: 06-08-14 10:23
Jeetje dat verwacht je dan toch eigenlijk ook niet... pff sterkte!
Jeetje.. Dat is even schrikken. Wel heel goed inderdaad dat jullie zo oplettend zijn daar, én dat je niet zelf naar binnen bent gegaan! Ik vind je heel dapper en een virtuele knuffel vanaf hier. Het is niet niks..
Karin
Geplaatst: 06-08-14 10:34
Goed gehandeld TS, en wat enorm fijn dat de politie je melding direct serieus heeft genomen.
Veel sterkte, zoiets gaat je vast niet in de koude kleren zitten.
Jara
Geplaatst: 06-08-14 10:35
Jeetje, wat heftig! Heel veel sterkte!
Kentaro
Geplaatst: 06-08-14 10:44
JEMIG! Zoals al meer aangaven, kom net in dit topic, lees hem door en had werkelijk niet deze afloop verwacht Wat moet het voor zijn moeder/ouders een fantastisch idee zijn dat er mensen in zijn omgeving waren die echt om hem gaven en naar hem omkeken, hoeveel erger was het voor haar/hun niet geweest als die arme jongen daar nog weet ik het hoe lang had gelegen?! Echt top dat jullie actie hebben ondernomen, uiteraard had ik wel op een andere reden van niets van hem horen gehoopt....
Onvoorstelbaar. Lees dit topic ook nu net, beetje haast maar dacht lees nog even verder om te horen dat ie in orde is, en dan dit. Ben er beetje van ondersteboven... Ik vind je ongelofelijk dapper. Heel erg veel sterkte meid.
Jemig, wat verschrikkelijk en heftig! Toen ik dit topic begon te lezen had ik ook deze afloop niet verwacht. Goed dat je niet zelf naar binnen bent gegaan!