Nessah schreef:Daarnaast lees ik dat mensen hier flirten wel goed vinden. Nou, daar snap ik niks van. Waarom zou een man in een relatie behoefte hebben om te flirten met andere meiden? Komt hij aandacht te kort?
Als ik dit allemaal zo lees ben ik des te blijer met mijn relatie!
Fijn voor je, oprecht

Maar als ik niet meer zou mogen flirten terwijl ik een relatie heb, zou ik die relatie niet meer willen hebben. Flirten is in mijn ogen zoiets onschuldigs, menselijks, en vaak ook nog eens onbewust. En het gaat vaak (IMO) niet om aandacht omdat je die thuis tekort komt, maar dat het af en toe fijn en leuk kan zijn om te weten dat je 'nog in de markt ligt'. Ik vind dansen met iemand bv. ook helemaal prima. Zo lang de vertrouwensbasis groot genoeg is, zoals in de relatie die ik me zou wensen, zouden zulke dingen probleemloos moeten kunnen. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het daarmee eens is!

Een dronken zoen in de kroeg.. hmm. Kan ik misschien nog vergeven. Maar meer dan dat? Dan is het exit.

Je moet er eerst nog maar achter zien te komen. Ik zou dan misschien nog niet eens moeite hebben met het vreemdgaan, maar met het niet willen vertellen (ja duh, anders is het geen vreemdgaan). Is het trouwens vreemdgaan als hij verteld dat hij vreemd is gegaan? Want dan ben je op de hoogte, en dan is het niet meer vreemd, of toch wel?
) is volgens mij gewoon in een westers land...
) Een keertje schuren in de kroeg zou ik wel wat zeggen.. En verder zou ik niet weten hoe ik zou reageren 

Dat wil niet zeggen dat ik niet trouw ben, want dat ben ik wel!, maar diep van binnen zou ik best wel wat lichamelijks willen met een andere man af en toe. En ik zou het prima vinden als mijn vriend dat ook zou willen/zou doen met een andere vrouw