Ex terug krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:18

Op zich vind ik het niet zo raar dat hij even wat rust en afstand wilt. Zo vroeg in je relatie al zoveel op elkaars lip zitten kan gewoon te veel van het goede zijn.
Alleen zal hij wel duidelijk moeten zijn of het daadwerkelijk uit is of dat hij gewoon even rust en tijd nodig heeft voor zichzelf.
Zelf heb ik ook wel eens twijfels aan mijn relatie gehad en elkaar even niet gezien zodat ik even tijd en rust voor mezelf had. Inmiddels hebben wij twee mooie dochter en zijn we alweer 11 jaar gelukkig!

Maar ik denk dat dit voor jou gewoon niet fijn is en zenuwslopend. Misschien merkt hij ook dat jij hem heel graag terug wilt en alles aangrijpt om hem te zien en te spreken. Ook vind je het goed dat hij blijft slapen. Hij krijgt nu rust wanneer hij wilt, maar als hij jou wilt zien kan hij dat.

Ik zou het persoonlijk omdraaien. Ik zou hem laten weten dat je er verdriet van hebt en het moeilijk hebt dat jullie relatie over is, maar dat deze onduidelijkheid jou onzeker maakt. Dat niet alleen hij, maar ook jij rust en tijd voor jezelf nodig hebt. Dat je even geen contact wilt tot hij weet wat hij wilt.
Ik zou dit niet via de app vertellen, maar persoonlijk zodat je weet en ziet dat hij snapt wat je bedoelt.
Dan ben jij duidelijk richting hem en stel jij jezelf wat sterker op.
Het zal niet makkelijk zijn, maar geef hem de kans om jou te gaan missen. Want als hij je nu wilt spreken of zien, dan ben je er.
Laat hem maar eens voelen hoe het voelt als dit niet kan. Je weet pas wat je hebt als je het kwijt bent!

Daarnaast zou ik ook proberen om wat afleiding te zoeken. Ga er op uit en zorg dat je ook naast je ex een eigen leven hebt. Dat maakt je sterk en dat straal je dan straks ook uit naar hem. Laat hem zien dat je naast hem ook een leuk en druk leven hebt.
Je gaat nu 2 weken op vakantie? Dat lijkt mij een goed moment om elkaar even volledig met rust te laten. Vertel hem dat je hoofd echt absoluut niet staat naar andere jongens, maar dat je gewoon voor jezelf even rust nodig hebt.
Nogmaals geef hem de kans om jou te missen en dat rotgevoel te ervaren als hij jou wilt spreken of zien maar het kan niet.
Natuurlijk kan het ook de andere kant opgaan en dat blijkt zijn gevoel voor jou toch niet goed zit. Maar bedenk ook dat je daar nu weinig invloed op uit kan oefenen! Sterker nog ik denk dat het hem misschien wel benauwd dat je er altijd bent als hij je wilt spreken of zien.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:19

Even in de spiegel kijken....
Staat er "gereserveerd voor" op je voorhoofd ?
Nee he ?! Precies !
Of hij wil je of hij wil je niet, lijkt me duidelijk.
Je kunt prima afspraken maken over hoe vaak je elkaar ziet of hoeveel "niet samen" dagen je per week hebt, daarvoor hoef je het niet uit te maken of pauze te nemen...

Pauze.... Puh.... De Tv heeft een pauzeknop, je relatie toch niet... Dies maf !

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 20:42

Hoi hoi het is weer aan gelukkig :) :)

KletsKoekje

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 21:48

Hoi ts wat fijn voor je dat het weer aan is. Hoe is het verlopen?
Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Kosje4

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 21:50

Goed hoor laatste tijd ging het heel goed gister gingen we uit eten heeft hij het aangemaakt

Hopelijk wel maar heb er alle vertrouwen in