Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dinsdag naar het ziekenhuis voor foto's en de orthopeed, maar de kans is zeer aanwezig dat ik geopereerd moet worden aan mijn knie. Op dit moment kan ik niet lopen, een beetje strompelen, dus ik zit maar wat te zitten thuis
Gelukkig heb ik al een enorme berg met puzzelboekjes in huis en een nieuwe iPod Touch
Als ik geopereerd word, dan zit ik helemaal thuis want dan mag ik ook even niks.. Sims doet het hier wel gelukkig. Zentangle klonk ook wel interessant! Loomen doe ik niet meer aan, die spullen verkoop ik.
murness schreef:elenaMM77 schreef:baantje op een kantoor zoeken is ook een optie..
..
Kantoorbaantjes liggen niet echt voor het oprapen. En het is nog steeds niet zo dat je vandaag kan bellen en morgen aan de slag kan.
elenaMM77 schreef:baantje op een kantoor zoeken is ook een optie..
met krukken en als iemand je even haalt en brengt is er geen echte sprake van belasting toch?
ben je toch lekker bezig, verdien je nog wat en gaat die tijd in het gips ook sneller over (meeste bedrijven doen niet zo moeilijk over een kruk/stoel ernaast om je voet op te leggen als die hoog moet blijven)
--------
of een eigen bedrijfje bedenken en bedrijfsplan voor maken.. online of offline bedrijf maakt niet uit
daar ben je wel even mee zoet,
en wie weet kun je er zelfs mee door gaan..
heb ooit een hondenpensioen ontworpen waar mensen gewoon een 'box/kennel' huurden en daar zelf een sleutel van hadden.. zodat ze niet aan openingstijden gebonden waren.. was toen ziek en ben toch een weekje zoet geweest met beschrijven en een goede plattegrond maken enzo..
Joyce_R schreef:Ik zit helaas met bijna hetzelfde probleem! Heb een ontsteking in m'n teen/voet, die verder omhoog is getrokken. Dus ik mag helaas ook maar weinig en ondervind ook de verveling die toe slaat als je niks mag![]()
Waar ik mezelf mee bezig hou is Zoo Tycoon. Spelletje waar ik vroeger dagen mee zoet kon zijn. Helaas net als jij ook hetzelfde probleem met een mac, maar op een andere computer lukt het wel. Heb je die misschien nog ergens? Ik heb ook een andere laptop onder het stof vandaag gehaald. Dat is wel echt een aanrader, is een leuk spel!![]()
En hoe fout het ook klinkt, maar van die oude spelletjes wat je 'vroeger' altijd speelde, dus noem digidier of neopets of wat dan ook, weet er zo even niet meer. Maar daar kan je je stiekem ook nog best mee vermaken! Ik heb een tijd terug een paar maanden thuis gezeten, best humor om weer eens op te starten![]()
Hoop dat je hier wat mee op kan schieten, lotgenootje!
Beterschap! Ik heb nu de sims 3 gelukkig weten te krijgen, als je wilt weten hoe wil ik dat wel in een PB uitleggen 
Ghostattack schreef:Ik sluit me aan bij de club thuisblijversDinsdag naar het ziekenhuis voor foto's en de orthopeed, maar de kans is zeer aanwezig dat ik geopereerd moet worden aan mijn knie. Op dit moment kan ik niet lopen, een beetje strompelen, dus ik zit maar wat te zitten thuis
Gelukkig heb ik al een enorme berg met puzzelboekjes in huis en een nieuwe iPod Touch
Als ik geopereerd word, dan zit ik helemaal thuis want dan mag ik ook even niks.. Sims doet het hier wel gelukkig. Zentangle klonk ook wel interessant! Loomen doe ik niet meer aan, die spullen verkoop ik.
Dat zentangle klonk wel leuk inderdaad, misschien kunnen we daar samen is iets aan doen om elkaar op ideetjes te helpen als je dat ziet zitten.MaNdiii schreef:Beterschap met je teen. Ik zal [naam] zo een knuffel geven van je;)