Ik verveel me kapot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

Re: Ik verveel me kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 16:33

Ja, dat klopt.
Alleen als het wat dikker en groter is heeft het wel vrij lang nodig om te drogen.
Als je het klein houd zal het wel snel droog zijn.
Ik begin meestal alvast aan iets anders als 1 ding aan het drogen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 16:51

Dat is wel een goed idee! Dankjewel!

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 16:58

- Loombandjes maken op internet kan je allerlei filmpjes vinden hoe je diertjes maakt en roosjes en ga maar door :D maar je moet er van houden haha

- Maak een leuke fotocollage van je verzorgpaard ?

- breien

Hopelijk zit je niet al te lang in het gips Ts ?

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:13

Balen zeg, dat je geen kant op kunt. En dan op werkdagen ook nog eens heel de dag alleen thuis zitten, bleeehhh.

Hier misschien wat suggesties:

Op internet kleurplaten uitprinten voor volwassenen en die inkleuren.

Ga jezelf iets nieuws aanleren, bijvoorbeeld haken. Een haaknaald en een bolletje katoen kosten geen drol.

Nodig je vriendinnen een middagje uit en vraag of zij thuis eens in hun kasten kunnen kijken voor wat knutselspullen die je mag gebruiken.

Schrijf een brief aan iemand die je al heel lang niet gezien hebt.

Ga alle instellingen van je fototoestel eens uitproberen op spullen in huis.

Een kledingruilmiddag met je vriendinnen.

Op www.welke.nl kijken wat voor leuks (om te knutselen) daar allemaal op staat.

En misschien toch bij je ouders vragen of je een tientje krijgt om bij de action wat knutselspullen te kopen. Ze kunnen natuurlijk niet verwachten dat ze je de hele dag alleen achter kunnen laten en dat het dan goed komt.

En...regel krukken/rolstoel zodat je uit de voeten kunt.

Veel succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:22

Die instellingen van mijn fototoestel is wel een goed idee! Vriendinnen zijn over het algemeen aan het werk door de weeks maar in het weekend kan ik ze nog wel over vragen!

Ik zit 4 tot 6 weken in het gips helaas, met geluk 2 maar daar reken ik maar niet op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:26

Oude series op youtube kijken.
Kees en co, zonnetje in huis.. kan ik uren naar kijken..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:59

Wat ook erg leuk is: boekenkunst. Dit is een tijdrovend werkje, maar zo leuk om te doen.
Zoek maar eens via google, daar vind je ook tal van gratis patronen.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:01

conserten op dvd kijken als je die heb XD
slapen ,
puzzel boekjes,
verhaal schrijven haha
tekenen
selfies maken xd

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:07

Je bent 17 dus de afleveringen van Dallas en Dynasty heb je nog niet gezien.O ja de Flying Doctors ook leuk.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:08

Britta31 schreef:
Je bent 17 dus de afleveringen van Dallas en Dynasty heb je nog niet gezien.O ja de Flying Doctors ook leuk.

Medisch Centrum West... Ook leuk!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:12

O ja met die leuke dokter.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:19

Greys anatomy is ook verslavend.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:22

baantje op een kantoor zoeken is ook een optie..

met krukken en als iemand je even haalt en brengt is er geen echte sprake van belasting toch?

ben je toch lekker bezig, verdien je nog wat en gaat die tijd in het gips ook sneller over (meeste bedrijven doen niet zo moeilijk over een kruk/stoel ernaast om je voet op te leggen als die hoog moet blijven)
--------

of een eigen bedrijfje bedenken en bedrijfsplan voor maken.. online of offline bedrijf maakt niet uit
daar ben je wel even mee zoet,
en wie weet kun je er zelfs mee door gaan..

heb ooit een hondenpensioen ontworpen waar mensen gewoon een 'box/kennel' huurden en daar zelf een sleutel van hadden.. zodat ze niet aan openingstijden gebonden waren.. was toen ziek en ben toch een weekje zoet geweest met beschrijven en een goede plattegrond maken enzo..
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 27-07-14 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:23

Britta31 schreef:
O ja met die leuke dokter.

welke bedoel je, er waren wel meer leuke dokters.

maar Marc klein essink was toen nog om te kwijlen..

en Rob van Hulst was gewoon subliem met dat brilletje opduwen altijd

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:25

Marc klein essink.Rob van hulst was altijd een beetje een engerd.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:45

Ik zit helaas met bijna hetzelfde probleem! Heb een ontsteking in m'n teen/voet, die verder omhoog is getrokken. Dus ik mag helaas ook maar weinig en ondervind ook de verveling die toe slaat als je niks mag :(

Waar ik mezelf mee bezig hou is Zoo Tycoon. Spelletje waar ik vroeger dagen mee zoet kon zijn. Helaas net als jij ook hetzelfde probleem met een mac, maar op een andere computer lukt het wel. Heb je die misschien nog ergens? Ik heb ook een andere laptop onder het stof vandaag gehaald. Dat is wel echt een aanrader, is een leuk spel! :))
En hoe fout het ook klinkt, maar van die oude spelletjes wat je 'vroeger' altijd speelde, dus noem digidier of neopets of wat dan ook, weet er zo even niet meer. Maar daar kan je je stiekem ook nog best mee vermaken! Ik heb een tijd terug een paar maanden thuis gezeten, best humor om weer eens op te starten :')

Hoop dat je hier wat mee op kan schieten, lotgenootje! :P

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:52

elenaMM77 schreef:

..

Kantoorbaantjes liggen niet echt voor het oprapen. En het is nog steeds niet zo dat je vandaag kan bellen en morgen aan de slag kan.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:34

Ik sluit me aan bij de club thuisblijvers :( Dinsdag naar het ziekenhuis voor foto's en de orthopeed, maar de kans is zeer aanwezig dat ik geopereerd moet worden aan mijn knie. Op dit moment kan ik niet lopen, een beetje strompelen, dus ik zit maar wat te zitten thuis :+ Gelukkig heb ik al een enorme berg met puzzelboekjes in huis en een nieuwe iPod Touch :D Als ik geopereerd word, dan zit ik helemaal thuis want dan mag ik ook even niks.. Sims doet het hier wel gelukkig. Zentangle klonk ook wel interessant! Loomen doe ik niet meer aan, die spullen verkoop ik.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:27

Wat een pechvogels hier allemaal. :(:)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:04

murness schreef:
elenaMM77 schreef:

..

Kantoorbaantjes liggen niet echt voor het oprapen. En het is nog steeds niet zo dat je vandaag kan bellen en morgen aan de slag kan.

ze is scholiere, dus 'goedkoper' als volwassen vaste krachten..

juist voor scholieren is er heel veel werk te vinden in outbound callcenters en als data entry typiste als vakantievervangers.. en bij outbound callcentra zelfs ook voor na die tijd.

nee vandaag bellen, morgen aan de slag gaat niet.. het werkt namelijk met opleidingen, soms enkele uren, soms enkele dagen, en soms zelfs twee tot drie weken (je moet dan minimaal een x periode kunnen blijven).. betekent dat je als groep, meestal op een maandag, start..

en nee heb je, ja kun je krijgen.. denken dat je toch wel niets zult vinden en je thuis blijven vervelen.. of gewoon een poging wagen.

afhankelijk van of ze het goed doet op school, en of ze een of twee avonden in de week mag werken plus een weekenddag (ouders kunnen hier natuurlijk tegen zijn als er niet voldoende zelfdiscipline of leercapaciteit is om twee studieavonden door de week te kunnen missen), heb je hier bijvoorbeeld al een aanbieder: http://www.superbijbaan.nl/vacature/sup ... enter/3142

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 06:16

Beterschap met je teen. Ik zal Fred zo een knuffel geven van je;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:45

Ach nog een week of 4 dan begint de school weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:58

elenaMM77 schreef:

met krukken en als iemand je even haalt en brengt is er geen echte sprake van belasting toch?

ben je toch lekker bezig, verdien je nog wat en gaat die tijd in het gips ook sneller over (meeste bedrijven doen niet zo moeilijk over een kruk/stoel ernaast om je voet op te leggen als die hoog moet blijven)
--------

of een eigen bedrijfje bedenken en bedrijfsplan voor maken.. online of offline bedrijf maakt niet uit
daar ben je wel even mee zoet,
en wie weet kun je er zelfs mee door gaan..

heb ooit een hondenpensioen ontworpen waar mensen gewoon een 'box/kennel' huurden en daar zelf een sleutel van hadden.. zodat ze niet aan openingstijden gebonden waren.. was toen ziek en ben toch een weekje zoet geweest met beschrijven en een goede plattegrond maken enzo..

Ik heb geloof ik hier in het topic gezegd dat ik misschien bij mijn moeder op kantoor aan de slag kan, maar tot die tijd zit ik dus wel voor mij uit te staren.

Joyce_R schreef:
Ik zit helaas met bijna hetzelfde probleem! Heb een ontsteking in m'n teen/voet, die verder omhoog is getrokken. Dus ik mag helaas ook maar weinig en ondervind ook de verveling die toe slaat als je niks mag :(

Waar ik mezelf mee bezig hou is Zoo Tycoon. Spelletje waar ik vroeger dagen mee zoet kon zijn. Helaas net als jij ook hetzelfde probleem met een mac, maar op een andere computer lukt het wel. Heb je die misschien nog ergens? Ik heb ook een andere laptop onder het stof vandaag gehaald. Dat is wel echt een aanrader, is een leuk spel! :))
En hoe fout het ook klinkt, maar van die oude spelletjes wat je 'vroeger' altijd speelde, dus noem digidier of neopets of wat dan ook, weet er zo even niet meer. Maar daar kan je je stiekem ook nog best mee vermaken! Ik heb een tijd terug een paar maanden thuis gezeten, best humor om weer eens op te starten :')

Hoop dat je hier wat mee op kan schieten, lotgenootje! :P

:(:) Beterschap! Ik heb nu de sims 3 gelukkig weten te krijgen, als je wilt weten hoe wil ik dat wel in een PB uitleggen :D

Ghostattack schreef:
Ik sluit me aan bij de club thuisblijvers :( Dinsdag naar het ziekenhuis voor foto's en de orthopeed, maar de kans is zeer aanwezig dat ik geopereerd moet worden aan mijn knie. Op dit moment kan ik niet lopen, een beetje strompelen, dus ik zit maar wat te zitten thuis :+ Gelukkig heb ik al een enorme berg met puzzelboekjes in huis en een nieuwe iPod Touch :D Als ik geopereerd word, dan zit ik helemaal thuis want dan mag ik ook even niks.. Sims doet het hier wel gelukkig. Zentangle klonk ook wel interessant! Loomen doe ik niet meer aan, die spullen verkoop ik.

Oh nee :( Dat zentangle klonk wel leuk inderdaad, misschien kunnen we daar samen is iets aan doen om elkaar op ideetjes te helpen als je dat ziet zitten.

MaNdiii schreef:
Beterschap met je teen. Ik zal [naam] zo een knuffel geven van je;)

Lief, dankjewel!

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:22

Hier lotgenoot Izep. Ik ben dus gisteren begonnen met mijn eerste zentangle. Ontzettend leuk om te doen als je een beetje creatief ben. Meer dan een velletje papier en een fineliner heb je niet nodig. ;)

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:34