wat leuk al die reacties, mss moeten we eens een camper meeting organiseren haha.Wij de hele dag druk met de camper geweest. Technisch nog wat en inrichten.
Wij hebben eenstuurslot gekocht voor extra beveiliging. Dat schilt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb zelf een bootje gehad met net zo'n wctje. Was daar gewoon verlieft op. Vond hem zo mooi. Wou dat ik in huis zo eentje had, veel zuiniger en dan ook nog eens aansluiten op de waterput, NOG zuiniger
Ben wel zuinig op het milieu en mijn porte-met-niks
Hoor daar hele goede dingen over. België word mij afgeraden, tenzij ik berijd ben alle kastjes dicht te schroeven zodat niet alles er uit trilt/stuiterd. Wegen zijn een beetje erg gatenkaasachtig naar mening van verschillende camper gasten die daar geweest zijn.

Ben ff te lui om een linkje te maken (kort nachtje gehad, zo gaar als een koekie, haha), maar als je nieuwsgierig bent kan je gewoon weer op mijn onderschrift klikken
Die sleutel is wel echt een grap. Hoe zou de vorige eigenaar dat hebben gedaan? 
We hebben hem nodig voor het openen van onze motorklep, dus wel handig dat we hem hebben gevonden 
).
) en praktisch is. Bijv. van die plastic bordjes die verkleuren door sauzen.. na een week zien die er super goor uit. En verder alles zo stapelbaar mogelijk houden.

en de frontjes van de laatjes zijn gezaagd.
Beide lol van.
Gezellig toch? Al dat vrolijke groen/rood en geel/goud
Rendiertjes, veel cadeautjes onder een kerstboompje
Mooie kerstverlichting (is nog zuinig ook die led lampjes EN brand veilig)
)Miesjex schreef:Wij hebben geen camper, maar welk onze Predom N126 Caravan helemaal opgeknapt !! Gaan er zaterdag voor het eerst mee weg.
Predom is een kleine compacte caravan ideaal ding!
luchtbed voor manlief ernaast het het slaapt en zit goed. Bagage kan in bakken onder de bankjes geschoven worden ook, heel handig. Chemisch toilet hadden we al en die staat er nu ook permanent in. Een. Opbergbak over de wielkast zat er al in, we willen een tweede op de wand erboven bevestigen.en een camping koelkast die we niet echt missen hebben we trouwens ook.
, we kunnen met wat gewurm voor dichtdoen van binnen uit alleen dan kom je er achter niet meer uit. Niet handig met een bank en stoel waar je niet langs kunt komen. We zullen voor voor iets moeten verzinnen dat we de deuren aan elkaar kunnen knopen. Voor achter komer er haakjes.
We moeten altijd plaats houden voor de scootmobiel maar die kan er nog steeds instaan en hebben de honden nog plek tijdens het rijden.
Maar ik zou de deuren inderdaad proberen met haakjes dicht te doen. En qua verwarming zou ik een klein bouwkacheltje zoeken, dat heb ik zelf een hele tijd gebruikt op een zolder zonder verwarming en op een stage waarbij we met -10 in een caravan lagen. Mochten we met koud/slecht weer op pad gaan met de camper, dan nemen we ook weer zo'n klein kacheltje mee.
joyce2 schreef:@Nientje78: Wat gaaf! Wij willen ook graag een keer met de camper naar Engeland. Mijn vriend ging daar vroeger altijd met zijn ouders heen (en zijn ouders gaan nog steeds minimaal 1x per jaar) en ik heb ooit stage gelopen in Engeland en zou graag nog wat meer van het land willen zien.
Maar is dat een beetje te doen, met een Mini, zo'n kleine caravan en dan ook nog een kleine?
willen we kijken of we er een stacaravan kunnen kopen op onze favorite camping.