Kan hem alleen even niet vinden.
Ik ga voor je op zoek!
En bij deze schrijf ik mijn vriend in voor de romantische workshop!

Edit: Gevonden!!:
[LZP] Is mijn vriend echt zo romantisch?! Volg mijn mysterie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caelumm schreef:NikkiTazz schreef:het is vandaag de 17e... wie weetben benieuwd!
branka16 schreef:Lijkt heel erg op een ander eerder gelezen topic.
Kan hem alleen even niet vinden.
Ik ga voor je op zoek!
En bij deze schrijf ik mijn vriend in voor de romantische workshop!
Edit: Gevonden!!:
[LZP] Is mijn vriend echt zo romantisch?! Volg mijn mysterie!
branka16 schreef:En dat bezoekje naar zijn broer hoeft helemaaaaal niet naar zijn broer te gaan....
Citaat:Na verscheidene landen, waaronder Duitsland, is Prinses Sissi nu ook eindelijk in Nederland verkrijgbaar op dvd. De dvd's worden uitgebracht door het Nederlandse bedrijf Just Entertainment, onder het merk 'Just4Kids':
Ossi schreef:*plottwist*
Quote van wikipedia over Prinses SissiCitaat:Na verscheidene landen, waaronder Duitsland, is Prinses Sissi nu ook eindelijk in Nederland verkrijgbaar op dvd. De dvd's worden uitgebracht door het Nederlandse bedrijf Just Entertainment, onder het merk 'Just4Kids':
Misschien vindt Sebas dat je je te kinderachtig gedraagt, die 1 en de 7 is de leeftijd waarna je je gedraagt... Grow up!!!
Paisano schreef:Ossi schreef:*plottwist*
Quote van wikipedia over Prinses Sissi
Misschien vindt Sebas dat je je te kinderachtig gedraagt, die 1 en de 7 is de leeftijd waarna je je gedraagt... Grow up!!!
MarkIk mag het natuurlijk niet openbaar op bokt zeggen, maar
Spoiler:
stiekem vond hij de films ook leuk hoor!
Paisano schreef:aardbeitje_ schreef:Ik hoop dat ik ooit zo'n topic kan openen.
Gewoon de juiste vent aan de haak slaanAls hij op de eerste date met een bos rozen aankomt weet je dat het goed zit
Marije112 schreef:Alle pagina's gelezen, ik denk "Het is de 17e dus nu komt er een reactie van TS wat er gebeurd", is er nog niks... Ik volg!