Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Het beste is om gewoon nu open kaart te spelen en dat gewoon tegen hem te zeggen... Maar, dan komt het weer van mijn kant en daar kan ik soms wel zat van worden
ElineS schreef:In een relatie zitten met iemand die op dezelfde manier met dingen omgaat, lijkt me zoveel makkelijker.. Maar misschien ook saaier
xSlvna schreef:Echt leuk soms, als ik merk dat hij ergens mee zit gaat die enkel antwoorden met 'oké' en 'er is niks', dan moet ik hem echt boos maken (door schreeuwen, zeggen 'dat ie wel vreemd zal gaan en niet van me houdt', zeggen dat ik me wel een ander zoek), dan komt opeens de aap uit de mauw (of mouw?) en verteld die wat aan de hand is, we vertellen dat we happy met elkaar zijn en het is weer prima.
MarrieLeen schreef:En dan even bedenken hoe zoiets gaat met twee vrouwen.
Oscar schreef:MarrieLeen schreef:En dan even bedenken hoe zoiets gaat met twee vrouwen.
Willen we dat weten?![]()
Mijn man en ik zijn allebei nogal 'mannelijke denkers'. Zo kwam het onlangs voor dat ik thuis kwam en alsvolgt begroet werd:
"Schat, fijn dat je weer thuis bent! Ik heb je gemist. De kat heeft binnen gekotst!"
Ik kan zoiets echt als 3 losse dingen zien: hij is blij dat ik weer thuis ben, hij heeft me gemist en de kat heeft binnen gekotst.
'k Kan me zo voorstellen dat het voor veel vrouwen anders ligt
xSlvna schreef:Kan er niks aan doen, hij maakt me verschrikkelijk onzeker als die zo doet en dan flip ik sowieso al uit, maar blijkbaar werkt het ook nog.
Dat mag ik hopen, want wat je deed klinkt echt afschuwelijk.Citaat:Ik ben zelf niet blij met mijn reacties nee, en ik ben ook steeds liever, maar juist daardoor valt het me zo op dat ik zo onlogisch denk en het toch logisch aanvoelt.
Ben dan nu ook een heeeeel stuk liever voor vriendlief, wees maar niet bang.
xSlvna schreef:Echt leuk soms, als ik merk dat hij ergens mee zit gaat die enkel antwoorden met 'oké' en 'er is niks', dan moet ik hem echt boos maken (door schreeuwen, zeggen 'dat ie wel vreemd zal gaan en niet van me houdt', zeggen dat ik me wel een ander zoek), dan komt opeens de aap uit de mauw (of mouw?) en verteld die wat aan de hand is, we vertellen dat we happy met elkaar zijn en het is weer prima
xSlvna schreef:Sorry, ben gewoon onredelijk als iemand niet zegt wat die zeggen wilt of niet doet wat die beloofd.
Dan ga ik andere oorzaken zoeken, en door die oorzaken die ik in mijn hoofd heb word ik boos, dat is volgens mij best vrouweigen.
"Wij" zeggen ook vaker wat we niet menen (ja dat mag als het niet mag bijvoorbeeld) en daardoor ga ik er van uit dat de ander ook gewoon hetgeen zegt wat die niet bedoeld. Best frustrerend :}
ElineS schreef:Ik snap hem.. Zoals Yamcha al zei, het ligt niet aan het gender, maar gewoon aan het type persoon... Jouw vriend en ik kunnen vast de handen ineen slaan dan haha. Wat moet dat soms frustrerend zijn voor jouw. Ook als je dit zo leest, begrijp je dan wel het hoe of waarom?
Het is grappig hoeveel relaties er zijn met iemand die de ene kant opslaat en de andere die de andere kant uitgaat.
In een relatie zitten met iemand die op dezelfde manier met dingen omgaat, lijkt me zoveel makkelijker.. Maar misschien ook saaier
Ik ga nu zo even heen