Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:08

Ik weet heel goed wat discreet betekent. En discreet en wraak gaat niet samen. Dat is alles wat ik zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:10

Ts, wil je nog steeds wraak nemen of was dat meer een impuls, omdat je hoogstwaarschijnlijk boos op hem was?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:15

Gypsy schreef:
Het gaat toch potverdorie nief om ts, maar om die meid. Ik persoonlijk zou ook niet meteen wraak nemen, maar het haar discreet vertellen. En als je niet weet wat discreet betekent hou dan alsjeblieft je mond.

Oh wauw, wat een sneer! Iets met een verkeerd been uit bed ofzo?

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:43

Wraak nemen lost sowieso niets op.

Wat betreft het zijn vriendin wel of niet vertellen, vind ik een lastige, ik snap beide standpunten wel.

Aan de ene kant ben ik heel erg van het 'wat niet weet, wat niet deert'. Aan de andere kant.. stel dat zij echt van niets weet en er geen sprake is van een open relatie, zou ze het dan niet heel fijn vinden als iemand het haar zou vertellen, niemand wil toch bedonderd worden en is het dan niet helemaal banketstaaf dat anderen daar vanaf weten en jou niet op de hoogte brengen?

Ik vind het een zeer lastige kwestie, ik denk dat je gewoon moet doen wat voor jezelf het beste voelt, m.a.w. zou jij het in haar plaats willen weten? Zo ja, dan kan je het haar inderdaad vertellen omdat jij je daar het best bij voelt. Verwacht geen dankjewel, ze zal je eerder een poedersuiker vinden. Als je het verteld moet je het doen voor haar.. niet voor jezelf en ook niet voor die klootzak, kan je dat?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:45

Bedenk ook of jij het zou geloven wanneer een compleet vreemde je vertelt dat je vriend je bedriegt. Want de kans dat ze je niet gelooft is aanwezig. Vrij groot, zelfs.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:47

Klopt. En dan ben jij de stoker, tenminste zo wordt dan dan gezien. Hij kan het ook zo draaien alsof jij uit je nek banketstaaf en probeert te stoken in een goede relatie etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:49

Laat het gaan..... vraag je geld terug en laat het verder. Het was voor jou toch alleen voor de benefits? Wat maakt het je dan verder nog uit? Waarom zou je zijn relatie gaan verpesten? Dat is hun zaak, niet de jouwe.... Steek de energie die je hebt in leuke positieve dingen, niet in zoiets lelijks als wraak.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:49

_San87_ schreef:
Bedenk ook of jij het zou geloven wanneer een compleet vreemde je vertelt dat je vriend je bedriegt. Want de kans dat ze je niet gelooft is aanwezig. Vrij groot, zelfs.

Maar als diegene dan met bewijzen komt? sms-jes enzovoorts?

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:51

ik zou gewoon zorgen dat je je geld terug hebt, en hem dan confronteren met wat je ontdekt hebt en de vriendin inlichten!

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:53

meggiemeg schreef:
_San87_ schreef:

Maar als diegene dan met bewijzen komt? sms-jes enzovoorts?

Als je dat al mag laten zien. Het zal niet de eerste keer zijn dat een vrouw zo ontiegelijk boos wordt dat je al buiten bent geflikkerd voor je ja-maar kunt zeggen. Sta je daar met je goede gedrag, de vrouw die haar relatie kapot wilde maken.

Zint eer ge begint. Dat geldt voor hem, maar ook voor de vrouw waarmee hij vreemd gaat.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:54

Zorgen dat je je geld terug krijgt, niets laten merken, vervolgens geld van hem lenen en dan zeggen dat je van zijn vriendin af weet. Hij de keus: Geld terug eisen betekent jij verteld het aan zijn vriendin. Win win situatie :D Je wordt er ook nog eens rijk van
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 11-07-14 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:55

eenitraM schreef:
Zorgen dat je je geld terug krijgt, niets laten merken, vervolgens geld aan hem lenen en dan zeggen dat je van zijn vriendin af weet. Hij de keus: Geld terug eisen betekent jij verteld het aan zijn vriendin. Win win situatie :D Je wordt er ook nog eens rijk van

Ja, want dan ben je een haar beter dan de knul in kwestie.. Dat is waar ook...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:55

Je bedoelt geld van hem lenen..... :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:57

Kentaro schreef:
Je bedoelt geld van hem lenen..... :=

een a moet een v zijn. Excuses :D Maar je begrijpt het wel ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:00

_San87_ schreef:

Als iemand het mij komt vertellen zou ik mijn man daar wel mee confronteren. Zeker als hij ook tegen haar gezegd heeft dat die uitjes met TS met vrienden waren. Als TS dan over alle uitjes kan vertellen... Tsja. :)
Nee, wraak nemen zou ik niet doen, ook om het meisje te sparen (want haar ga je daar ook in mee nemen, of dat je bedoeling is of niet.) maar ik zou het wel tegen de vriendin vertellen ja. Vanuit mijn eigen normen en waarden zou ik dat niet zomaar kunnen verzwijgen. Then again, ik zou ook niet zomaar met iemand in bed duiken dusja. :+

Zou me overigens geen r**t kunnen schelen hoe ik dan bekent sta. wat ik over mezelf denk is belangrijker en ik zou mezelf niet eerlijk vinden als ik het verzwijg.. :)

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:04

Ik zette de foto's op mijn pc (als ze daar al niet op staan) zocht haar op op facebook en verstuurde ze naar haar in een privé bericht. Als ik van plan was om haar in te lichten.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:05

Want daar wordt zo'n meiske blij van... :=

Kom zeg. Laat het hem in ieder geval zelf vertellen. Eigen rechter spelen is echt afschuwelijk.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:06

meggiemeg schreef:
Ik zette de foto's op mijn pc (als ze daar al niet op staan) zocht haar op op facebook en verstuurde ze naar haar in een privé bericht. Als ik van plan was om haar in te lichten.

Over discreet gesproken :').

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:06

eenitraM schreef:
Zorgen dat je je geld terug krijgt, niets laten merken, vervolgens geld van hem lenen en dan zeggen dat je van zijn vriendin af weet. Hij de keus: Geld terug eisen betekent jij verteld het aan zijn vriendin. Win win situatie :D Je wordt er ook nog eens rijk van

Hahaha, dat is een strakke actie, mag hij later z'n vriendin uitleggen waar het geld gebleven is.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:07

Oeh ja, chanteren, echt heel chic :D.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:08

upendo schreef:

Kom zeg. Laat het hem in ieder geval zelf vertellen. Eigen rechter spelen is echt afschuwelijk.

Blij vast niet, maar liever effe poedersuiker voelen door de waarheid dan happy met een leugen.
En als het meiske liever in de leugen geloofd, is ze daar alsnog vrij in. Zijn heel veel prachtige mechanismes van je hersenen die er voor kunnen zorgen dat, zelfs al "weet je beter" je alsnog kan geloven wat je wil geloven. Maar dan heeft ze ten minste een keuze. IMO heeft iedereen het recht om die keuze te kunnen maken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:10

Ayasha schreef:
upendo schreef:

Blij vast niet, maar liever effe poedersuiker voelen door de waarheid dan happy met een leugen.
En als het meiske liever in de leugen geloofd, is ze daar alsnog vrij in. Zijn heel veel prachtige mechanismes van je hersenen die er voor kunnen zorgen dat, zelfs al "weet je beter" je alsnog kan geloven wat je wil geloven. Maar dan heeft ze ten minste een keuze.

Leg het eerst bij hem neer.
Misschien hebben ze wel een open relatie?
Je weet maar de helft. Zeker als je er niet naar gevraagd hebt.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:11

_San87_ schreef:
meggiemeg schreef:

Over discreet gesproken :').

Nee niet echt maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dan weet ze direct waar ze aan toe is en heeft ze een keuze die ze nu wellicht niet heeft.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:12

Dat zijn mijn zaken toch niet? Als ze een open relatie heeft dan kan het meiske dat toch gewoon zeggen? Dan is het toch prima? Geen man overboord. Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd. :) Dan heeft hij ook niks te vrezen.
En dan is het aan TS om zichzelf bij elkaar te pakken, want hij heeft haar niet bedrogen (immers hij heeft haar geen verantwoording belooft) en of er uit te stappen of zich aan de regels van het spel te houden.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 14:15

Ik snap niet waarom ze dat dan tegen die chick moet melden. Dat heb je helemaal niks mee van doen.
Die vent, daar heb je een 'relatie' mee. Die moet je het op de man af vragen.

Ik snap nu wel waarom vrouwen soms het stempeltje achterbaks krijgen. Vorm een set ballen en vraag het op de man af. Tenzij je je er beter door voelt als je iemand die helemaal buiten de situatie staat die jij met die man hebt erin mee te trekken.