Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
meggiemeg schreef:_San87_ schreef:Bedenk ook of jij het zou geloven wanneer een compleet vreemde je vertelt dat je vriend je bedriegt. Want de kans dat ze je niet gelooft is aanwezig. Vrij groot, zelfs.
Maar als diegene dan met bewijzen komt? sms-jes enzovoorts?
Je wordt er ook nog eens rijk van eenitraM schreef:Zorgen dat je je geld terug krijgt, niets laten merken, vervolgens geld aan hem lenen en dan zeggen dat je van zijn vriendin af weet. Hij de keus: Geld terug eisen betekent jij verteld het aan zijn vriendin. Win win situatieJe wordt er ook nog eens rijk van
_San87_ schreef:Bedenk ook of jij het zou geloven wanneer een compleet vreemde je vertelt dat je vriend je bedriegt. Want de kans dat ze je niet gelooft is aanwezig. Vrij groot, zelfs.

eenitraM schreef:Zorgen dat je je geld terug krijgt, niets laten merken, vervolgens geld van hem lenen en dan zeggen dat je van zijn vriendin af weet. Hij de keus: Geld terug eisen betekent jij verteld het aan zijn vriendin. Win win situatieJe wordt er ook nog eens rijk van
. upendo schreef:Want daar wordt zo'n meiske blij van...
Kom zeg. Laat het hem in ieder geval zelf vertellen. Eigen rechter spelen is echt afschuwelijk.
Ayasha schreef:upendo schreef:Want daar wordt zo'n meiske blij van...
Kom zeg. Laat het hem in ieder geval zelf vertellen. Eigen rechter spelen is echt afschuwelijk.
Blij vast niet, maar liever effe poedersuiker voelen door de waarheid dan happy met een leugen.
En als het meiske liever in de leugen geloofd, is ze daar alsnog vrij in. Zijn heel veel prachtige mechanismes van je hersenen die er voor kunnen zorgen dat, zelfs al "weet je beter" je alsnog kan geloven wat je wil geloven. Maar dan heeft ze ten minste een keuze.
_San87_ schreef:meggiemeg schreef:Ik zette de foto's op mijn pc (als ze daar al niet op staan) zocht haar op op facebook en verstuurde ze naar haar in een privé bericht. Als ik van plan was om haar in te lichten.
Over discreet gesproken.
Dan heeft hij ook niks te vrezen.