Denk ook aan veel felle kleuren. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had laatst een bruiloft, draag zelf nooit jurkjes dus ik moest speciaal ervoor iets kopen maar gelukkig waren er verder geen eisen. Ook iets wat ik wss nooit meer aan ga trekken maar goed, het was niet heel duur. Maar ik snap wel dat als je al iets hebt je liever dat aantrekt dan iets wat je vreselijk vindt en wat je nog moet zien te vinden ook. Zeker als je dan ook nog krap bij kas zit. 
Fiffill schreef:Haha, ja dan heb je het wel iets makkelijker wbt kleuren. Maar als je wel zelf de tint zou mogen kiezen zou het al schelen. Heel zacht, bijna wit roze is natuurlijk al anders dan felroze
. Maar ik snap wel dat de bruid haar bruidsmeisjes op elkaar af wil stemmen, ergens
. En ik vind het meestal ook gewoon een beetje meh om daarover te zeuren.
.
Dat ze geen rekening houden met wat ik mooi vind kan ik nog begrijpen, maar geen rekening houden met wat mooi staat, nee, dat niet. En als ze daar geen millimeter vanaf willen wijken dan ben ik bruidsmeisje-af. Ik wil ze best een plezier doen maar niet als ik me vervolgens ellendig en lelijk voel. Tenslotte willen ze mij ook graag als bruidsmeisje, daar mag dan best tegenover staat dat het allemaal een klein beetje in overleg gebeurt. Mirjamsel schreef:Ik heb een vriendin die moest in het paars, im het lang en strapless. 3 dingen die ze vreselijk vond.. Plus dat paars haar echt niet staat! Maar ze deed het wel (broer trouwde)... Ze heeft zich alleen nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als die dag..
.
Jammer dan. Ik ga geen geld uit geven voor een kleur jurk die ik nooit meer ga dragen maar ik ga haar ook niet verplichten haar perfecte dag aan te passen.
Dus dan is de enige logische oplossing dat ik er zelf uit stap. No hard feelings. Gewoon eerlijk "ik heb het geld niet om me aan te passen aan die wensen. Dat spijt me. Daar kunnen we allebei niets aan doen maar je zal iemand anders moeten zoeken."