Truitje met 69 als print.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Re: Truitje met 69 als print.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:57

No way, niet met 69 erop met die leeftijd :')
Alle nummers zijn prima, maar die ècht niet. Dat is geen zeuren, dat is gewoon moeder zijn en je dochter beschermen!
En euhh summer of 69 doelt daar geloof ik ook op, hahaha.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:05

Zijn er echt mensen zo ontzettend preuts :oo

Zullen we dan ook maar geen shirts meer verkopen met een print van een hond erop? Voordat men meteen denkt dat het een verwijzing is naar een bepaald standje :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:06

Mocht ik ooit een puber dochter hebben dan is CoolCat in het al geheel een no-go.
Vreselijke ordinaire kleding.

Dit topje ansich vind ik persoonlijk niet heel erg maar ik snap dat je het getal wat ongelukkig vindt. ;+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:07

Je kan veel zeggen, maar de coolcat is over het algemeen best wel een pauperige winkel. :+ Groot gelijk van het coolcat verbod hoor! :')

Focussed, Ja, mensen zijn ontzettend preuts.
Maar om nou een 13 jarige met een 69 shirtje rond te laten lopen, snap ik dat je dat als moeder niet ok vind :) (verschrikkelijk ordinair ook, imo)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:13

Ik snap niet waarom CoolCat dat nodig heeft. Shirtje zou ook grappig zijn met ander cijfer. Hoewel de Kamasutra uit vele standjes bestaat, dus welk cijfer kan dan nog wel?

Wij hebben er bijna nooit iets gekocht, vind het ook een ordinaire winkel. Maar enkele jaren geleden had onze zoon iets nodig voor een gala en hij had nog een kleine maat. Bij CC hadden ze wel wat over the top dingen. Hij heeft toen een bloesje en strikje daar gekocht. Dat op een nette broek was hartstikke leuk. Ik denk dat hij toen 11/12 was??

Ik vinger me een hoedje gaat echt te ver. Dat is leuk in maat XL voor een grote vent die naar de zwarte cross gaat.

Aan de andere kant is het wel krom dat alles zo een taboe is en blijft. Als je kinderen hoort soms......Wij hebben toch wel alles bespreekbaar gehouden, want alles verbieden en dan kids die stiekem gaan doen is denk ik erger.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:17

Ben 19, nog nooit een stap in de Coolcat gezet. Vreselijke kleding _-:(

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:18

Ik vind dat de coolcat vaak wel leuke dingen heeft hoor, jammer om reacties te lezen dat mensen die dat dragen ordinair zijn, maar ik denk dat dat meer zegt over diegene dan over de dragers :).
Verder heeft het niets te maken met preuts zijn, 69 is algemeen bekend, zeker begin puberteit kun je daar opmerkingen over verwachten. Uitgerekend van alle getallen die je kunt bedenken, moet 69 op het shirt. Ik zou het echt niet oke vinden voor een dochter van die leeftijd en ik ben totaal geen preuts persoon.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:21

Of het ordinair is of niet, ligt aan de rest van je uitstraling en kleding combinaties. Als je een fel shirtje aan hebt op een gewone jeans, kan het best. Maar de meeste mensen die daar hun kleren halen -die ik 'ken' dan- zijn een beetje asociale types die graag te koop lopen. Lekker strakke legging als 'broek' en dan een bloot ordinair shirtje er overheen. Kan best zijn dat er leuke kleren tussen zitten, maar mij niet gezien daar. Newyorker en Sting hebben ook leuke -goedkope- dingen!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:25

Ik denk dat dit wel ongeveer klopt:
Afbeelding

Sommige mensen hebben volgens mij toch alleen maar zorgen van hun dirty mind hoor, iemand zou maar eens iets van je denken :oo . Niks joy for life :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 01:26

Ze verkopen ook gewoon nette blousjes enzo :+
Heb er zelfs een grijze jurk met franjes vandaan met een grijs zilverkleurig jasje wat ik altijd op nette gelegenheden aan had en veel complimenten over kreeg. Jurkje viel wijd en was niet bloot. Zelfde met leuke broeken en uitgaanskleren. Het is maar net wat je er zelf van maakt, maar ook kleren van de sting en new yorker kun je ordinair maken, dusach.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 06:21

Zeker verkopen ze ook leuke en nette dingen, maar alles waarvan je gelijk ziet "hey dat is cc" is ordinair.

Fel roze afvalzakjassen met nepbontkraagjes alleen al... ergggg

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 07:09

69 is mijn huisnummer -O-

Ik persoonlijk denk niet direct aan het standje wanneer ik het lees. Kan me wel voorstellen dat 'de jeugd' dat eerder zal doen en dat alles omtrent seks en standjes (noem maar op) meer leeft.
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar las dat je dochter het als pyjama wilde dragen nadat je haar de keuze had gegeven/het had uitgelegd? Prima oplossing lijkt me!

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 07:27

Ik zou dat als moeder terug brengen, zeker als het net is verkocht, wettelijk gezien mag je dat ook, omdat je dochter minderjarig is.

Ik associeer ook gelijk met dat nummer, en zo pervers dacht ik toch niet te zijn (ahum, komt u de aap uit de mauw?) Het is ook net zomaar een standje.....ik weet niet of TS het standje weet of heeft na gegoogled.

Mijn dochter had het niet mogen dragen, jammer dan. Er zullen altijd jongens ( en meisjes) zijn die ook misschien dat nummer gelijk in verband brengen met. Dadelijk krijgt je dochter het imago van slet e.d.
Raak dat imago maar eens kwijt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 07:38

Ik was laatst bij de Coolcat nou was gewoon geschokt, echt veel wat mijn dochter echt zou mogen dragen. Al die teksten, was echt normaal meer.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 07:38

Sani schreef:
69 is mijn huisnummer -O-

Whhhhhuuuuuuuuu _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 07:52

Mijn ouders hebben dat vroeger bij mij heel slim aangepakt. Als ik met een 'verkeerd/grof' woord thuis kwam vroegen ze mij of ik even uit kon leggen wat het betekende. Vaak wist ik dat niet, waarschijnlijk net als jouw dochter met 69. Zo zei ik bijvoorbeeld een keer eikel toen mijn moeder uitlegde wat dat nog meer kon betekenen dan een nootje liep ik zwaar rood aan en heb dat woord nooit meer gezegd.

W0PPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:07

Het is ook maar net hoe je het combineert.. Ik heb zat shirts met teksten erop als "j'aime les mauvais garçon" ed. Ik draag dan ook geen korte broekjes waar mijn bil uit valt en geen hoge rode naaldhakken er onder :P Je hele uitstraling is wat mij betreft belangrijker dan een specifieke tekst of nummer. Ik heb niet het idee dat ik met mijn t-shirts ooit iemand geprovoceerd heb (al draag ik de meeste van de tijd ook gewoon shirts zonder opdruk), puur omdat de rest van mijn kleding in combinatie met zo'n shirt echt niets in die richting uitschreeuwt. Ik kijk toch echt eerst naar het shirt, de tekst is in de meeste gevallen bijzaak. Als je langsloopt gaat men als het goed is niet eerst de hele lap tekst op je t-shirt zitten ontcijferen. Ik ben overigens 20 :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:16

Och jeetje, als je je daar druk om maakt dan heb je weinig problemen in je leven.... :')
Zolang mijn dochter niet rond gaat lopen met een shirt erop met I want sex of zoiets dan maak ik me niet druk. Wat maakt zo'n nummer nou uit. Ik las ook iets over 88 en dat dit voor Heil Hitler stond ofzo? Waar je je maar druk over kunt maken...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 08:28

We hebben in het najaar wel leuke broeken en winterjassen gekocht en geen vuilzak model.Wat betekend die snor dan op kleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:30

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:32

Zou me trouwens meer zorgen maken dat je als volwassene zijnde moet googlen wat het betekent :=

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:40

Doanique schreef:
kimberly1995 schreef:
Ik vind het zo geweldig om dit te lezen als medewerker van de Cool cat. Lach me slap. Gelukkig ben je net zo ordinair als je jezelf kleed, whaha. Komen toch bijna al mijn kleren van de Cool cat.. Dan moet ik wel verschrikkelijk ordinair zijn. :')

Er zal ongetwijfeld iets leuks te koop zijn maar als ik zie wat ze soms op die poppen hebben zitten dan bedank ik vriendelijk, maar ja ik draag meer bandshirts en zwarte skinnyjeans... Misschien dat dat het verschil is.

Tja, een korte top draag ik ook niet. Simpelweg omdat het niet bij mij past. Echter verkopen ze goed, dus er zijn genoeg meiden die er wel in lopen. Ik draag wel eens een leuk kort shirt in combinatie met een hoge broek, met hemd in de broek voor het effect (maar geen bloot) of met het hempje over de broek. Je maakt de kleding zelf ordinair. Dat je zelf niet weet wat je moet dragen, combinaties kan maken en dergelijke.. Tja, dan moet je daar misschien iets aan doen. Ik loop er altijd vrij netjes bij, als ik van anderen mag horen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:44

Vind het wel een beetje vreemd dat je als volwassene zijnde moet googlen wat het betekent... Verder zou het mij niet interesseren. Degene die dat nummer zien als het seksstandje, tja, dat zegt meer over hun dan over jou dochter.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:51

he wat vervelend, verbieden maakt iets interessant ook al is het misschien een willekeurig cijfer.
het gaat om de boodschap die sommigen daar dan weer uithalen.....tja bescherm je dochter
kan het truitje perongeluk /expressniet te warm gewassen zijn of dat zij dat denkt, en je het gewoon op internet verkoopt aan de persoon die het wel wilt? kun je van dat geld gelijk een ander truitje kopen.

ik begrijp je dilemma, succes lastighoor :D

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:56

Ik sta er met mijn verziekte gedachtegang vooral van te kijken dat jij als volwassene nog moest googlen wat standje 69 is.. :')

Maar over het truitje.. Ach.. T is een nummer.. T is maar net hoe erg je het zelf maakt.. Ik had er persoonlijk nog geeneens aan gedacht, aangezien wij hier heren t-shirts hebben hangen waar ook 69 op staat.. Nooit bij stilgestaan..