Alle nummers zijn prima, maar die ècht niet. Dat is geen zeuren, dat is gewoon moeder zijn en je dochter beschermen!
En euhh summer of 69 doelt daar geloof ik ook op, hahaha.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Groot gelijk van het coolcat verbod hoor! 
(verschrikkelijk ordinair ook, imo)
. 

Je hele uitstraling is wat mij betreft belangrijker dan een specifieke tekst of nummer. Ik heb niet het idee dat ik met mijn t-shirts ooit iemand geprovoceerd heb (al draag ik de meeste van de tijd ook gewoon shirts zonder opdruk), puur omdat de rest van mijn kleding in combinatie met zo'n shirt echt niets in die richting uitschreeuwt. Ik kijk toch echt eerst naar het shirt, de tekst is in de meeste gevallen bijzaak. Als je langsloopt gaat men als het goed is niet eerst de hele lap tekst op je t-shirt zitten ontcijferen. Ik ben overigens 20
Doanique schreef:kimberly1995 schreef:Ik vind het zo geweldig om dit te lezen als medewerker van de Cool cat. Lach me slap. Gelukkig ben je net zo ordinair als je jezelf kleed, whaha. Komen toch bijna al mijn kleren van de Cool cat.. Dan moet ik wel verschrikkelijk ordinair zijn.
Er zal ongetwijfeld iets leuks te koop zijn maar als ik zie wat ze soms op die poppen hebben zitten dan bedank ik vriendelijk, maar ja ik draag meer bandshirts en zwarte skinnyjeans... Misschien dat dat het verschil is.