Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:32

Op het moment mijn vriend die op de iPad live streaming mensen bekijkt die Outlast en
The Forest spelen.... Gatver, ik kan mijn been niet eens meer onder het dekbed uit laten steken... :+

Naaoommii

Re: Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 01:01

Wat een geweldig topic is dit!

Ik heb een hekel aan mijn slaapkamer. Ik heb een zolderkamer en heb vrijwel altijd mijn raam open, en mijn deur dicht. En door een 1 of ander windvlaagje schiet mijn duur steeds open en daar schrik ik dus enorm van :') ik geloof nog al in geesten enzo.

En een paar jaar geleden heb ik ook heel vaak in mijn kamer dat er zo maar dingen aan gaan. En het ergste is dan nog dat ik er dan bij ben en de dingen die dan aan gaan stotteren. :+ voor de rest hebben wij overal op de trappen automatisch licht, dus ideaaal!

karenwrmdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 01:50

Ik schijt alle kleuren van zon ventilator :Y) m'n vriend kan bijna niet zonder dat ding slapen. Dan dommel ik bijna in, komt dat ding weer langs draaien, WOEEESHH! Bang dat m'n deken wegwaait ofzo :+ en ik woon in een benedenwoning van een flat, met een supernieuwsgierige buurman, die graag om 12uur via de terrasdeur naar binnen mag loeren als hij zijn hond uitlaat haha. Ik woon hier net 2 weken, maar morgen worden alle ramen afgeplakt met matglas folie!

lando2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 02:54

De buren! Zo een vreemde mensen, buurman heeft speciaal een houtstapel tegen de omheining gelegd zodat hij beter over de schutting kan loeren als hij denkt dat we het niet zien! De beste man krijgt regelmatig woede uitbarstingen tegen de vogels! Bijzonder zicht een 70 jarige man die als een dolle door de tuin rent om de merels mussen en duiven weg te jagen. De arme dieren beschuldigd hij van geluidshinder, tja vogels wonen in een bos...

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 06:10

De zolder...:')
Zo eng als het donker is.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:30

Ja ,de zolder ook.Vooral als je met de zaklamp iets moet zoeken.Spinnen enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:02

Vroeger vond ik het rode lampje in de stoomdouche eng.. Als de deur van de kamer van mijn ouders openstond, en mijn deur, rende ik heel snel naar mn bed!

Bang dat dat rode lampje een mondter was ofzo!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:35

korbakimmy8 schreef:
Ohwja, en mijn broertje in huis vind ik erg eng:) hij kan echt overal verstopt zitten en mij dan een hartaanval bezorgen:O gelukkig doe ik dit ook bij hem;)

Haha zo heb ik een vriend die dat altijd doet xD

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:03

En geesten ja..
Als ik te veel gezien of gehoord heb ben ik zo bang. Echt bang.
Gewoon omdat il her best intersant vind wil ik meer weten maar word ik juist banger.
Il geloof exht dat er zo iets bestaat. En dan vooral omdat we nu in het huis wonen waar mijn oma woonde.

Wij deden mantelzorg en sliepen boven bij oma. Toen ze dood was en benedn lag in die kist is dat toxh wle een eng idee als je in je bed ligt..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:05

De voordeur :').
Altijd bang dat er iemand voor staat..

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:09

Bij anderen thuis heb ik nergens last van, maar bij mij thuis vind ik t eng als ik savonds naar boven ga, om te slapen, en dan het licht achter me uit moet doen. Hele woonkamer donker en ik race naar mn kamer, om vervolgens met n snoekduik onder mn dekbed te vliegen...

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:37

In mijn eigen huis vind ik mijn wc deur erg eng want die blijft nog wel eens vastzitten en die moet je dan omhoog tillen en open doen, ben altijd bang dat dat een keer niet gaat lukken.

Bij mijn ouders is het de gang want daar zit een hoek en heel veel deuren in en ik ben altijd bang dat er iemand of niemand opeens een deur open doet of dat er iets achter die hoek staat.

Verder spiegels en lampjes en ook als het te donker is, ook niet erg fijn.

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:29

Sababber schreef:
xSCWx schreef:
Ben altijd bang om in het donker de trap op te lopen; mijn broer vond het vroeger altijd geinig om me de trap op te jagen :') bedankt voor het trauma hahaha
En wij hebben in de slaapkamer haakjes aan de muur om wat kleding op te hangen. Dat ziet er in het donker uit alsof er iemand staat brrr :P

Jaaa dat ken ik! Mijn broer die ging als ik op de trap.liep soms ineens.Mijn voeten pakken! Aaaah -O-

ik liep een keer een trap op in een zwembad.. pakte zo'n man me ook bij mn enkels :oo k schrok me echt dood.. nu ben ik ook bang voor 'dingen' onder mn bed :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:31

De schakelaar op de spiegel (van het lampje in de spiegel) die gaf wel eens stroom, de vorige WC deur want die klemde.

en vroeger voor de kast op zolder. Ik was altijd bang dat Voldemort daar in zat (had een vriendin mij wijs gemaakt..) :')

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:33

Wij hebben op de overloop een masker van een vos :+ , hij kijkt heel eng en in het donker zie zijn felle kleuren. Het liefst zou ik hem weggooien of verbranden :Y) Brrrr krijg altijd de rilling als ik dat ding zie

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:15

Zo leuk om te lezen dat ik niet de enige ben :p
Heel soms heb ik weleens in bed het idee dat iemand over mm hoofd aait , achter hey hoofd van mm bed staat een kast en is nog wat ruimte....

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:19

de zolder! en het lastige daarvan is dat ik daar slaap.. en idd spiegels.. brr mijn spiegel ( op zolder) draai ik ook altijd om als het donker is.. en heb sowieso een lampje snachts aan..
sinds ik daar slaap heb ik ook regelmatig nachtmerries. maar andere kamer zit er helaas niet in.

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:21

Ow ik kom hier zoveel bekende dingen tegen.

Ramen heb ik in de keuken en bijkeuken een hekel aan en dan alleen als het donker is.
De trap op gang vanaf beneden, je komt namelijk vanaf een hoek.
Met mijn benen buiten de dekens, of inderdaad op mijn bedrand zittend.
De garage als het donker is.
En als klapper de WC, maar dat komt door de film it die clown die over al uit kroop. Voorheen hadden we ook een putje in de douche die vond ik ook eng.
En dankzij de film it, ook voor de open putten die je bij stoepranden ziet.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:29

sanne1992 schreef:

Ramen heb ik in de keuken en bijkeuken een hekel aan en dan alleen als het donker is.
En als klapper de WC, maar dat komt door de film it die clown die over al uit kroop. Voorheen hadden we ook een putje in de douche die vond ik ook eng.

:') de trailer van die film ging ik kijken terwijl er kleine kindjes waren _O- woeps....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 14:30

Vroeger bij mijn ouders thuis vond ik het brandalarm eng wat voor mijn deur hing. Deur moest een tijdlang altijd open, dan kon ik zien of hij bewoog (daar was ik altijd bang voor). Ook een tijd lang dat deur toch dicht moest, en dan dacht ik altijd dat ik de klink van de deur zag bewegen...
Het ding heeft zelfs daarvoor een tijd op mijn kamer gehangen. Ik wou toen nooit slapen, mijn ouders wisten niet waarom...

Verder (offtopic een beetje misschien) was ik altijd bang voor dat alarm wat om 12 uur iedere eerste maandag vd maand afgaat...

Hier in het huidige huis (boerderij) vind ik het super eng om snachts buiten te lopen. Tussen al die donkere stallen. Vind het griezelig om snachts alleen op stal te zijn. Dan hoor je alle koeien met hun kop door het voerhek gaan, dat maakt een heel raar kil geluid. Maar goed, soms moet ik wel want dan moet er een koe kalven en dan ga je toch kijken ook al is het midden in de nacht :(

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:02

unihorses schreef:
sanne1992 schreef:

:') de trailer van die film ging ik kijken terwijl er kleine kindjes waren _O- woeps....

Die film heeft me nachtenlang wakker gehouden. Ik zag hem op iets te jonge leeftijd... Niet dat het uitmaakt... Ben nu 26 en doe het nog steeds in m'n broek als ik die clown zie...
En het ergste is nog: er komt een remake aan.

Nee hoor, als ik die film ooit nog kijk, zorg ik wel dat ik niet alleen thuis ben

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:04

Moet je het boek lezen als het buiten donker is.Super eng.Wel een heel goed boek.En gratis slapeloze nachten.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 24-06-14 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:08

's nachts vind ik alles eng, vooral het donker :')
Ik moet van mezelf dus als ik naar boven ga, eerst het licht in de gang boven aandoen, dan naar boven lopen, dan daar het licht in de onderste gang uitdoen, dan het grote licht in mijn kamer aandoen, dan vanuit mijn kamer het licht in de gang uitdoen, dan het nachtlampje in mijn kamer aandoen, het grote licht uit, sprint naar het bed, en het nachtlampje uit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:14

De zolder, brr! Maar het kleine kamertje, die is ook verschrikkelijk eng := Alhoewel ik er nu steeds minder 'bang' van ben omdat ik er elke ochtend en avond kom.

Maar 's avonds de badkamer, bahbah! Iemand heeft ooit eens tegen me gezegd dat er in elke badkamer wel een geest zit. Ik geloof niet in geesten, maar toch :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:18

Of in het afvoerputje.