The Forest spelen.... Gatver, ik kan mijn been niet eens meer onder het dekbed uit laten steken...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik geloof nog al in geesten enzo.
voor de rest hebben wij overal op de trappen automatisch licht, dus ideaaal!
m'n vriend kan bijna niet zonder dat ding slapen. Dan dommel ik bijna in, komt dat ding weer langs draaien, WOEEESHH! Bang dat m'n deken wegwaait ofzo
en ik woon in een benedenwoning van een flat, met een supernieuwsgierige buurman, die graag om 12uur via de terrasdeur naar binnen mag loeren als hij zijn hond uitlaat haha. Ik woon hier net 2 weken, maar morgen worden alle ramen afgeplakt met matglas folie! 
Sababber schreef:xSCWx schreef:Ben altijd bang om in het donker de trap op te lopen; mijn broer vond het vroeger altijd geinig om me de trap op te jagenbedankt voor het trauma hahaha
En wij hebben in de slaapkamer haakjes aan de muur om wat kleding op te hangen. Dat ziet er in het donker uit alsof er iemand staat brrr
Jaaa dat ken ik! Mijn broer die ging als ik op de trap.liep soms ineens.Mijn voeten pakken! Aaaah
k schrok me echt dood.. nu ben ik ook bang voor 'dingen' onder mn bed
sanne1992 schreef:Ow ik kom hier zoveel bekende dingen tegen.
Ramen heb ik in de keuken en bijkeuken een hekel aan en dan alleen als het donker is.
De trap op gang vanaf beneden, je komt namelijk vanaf een hoek.
Met mijn benen buiten de dekens, of inderdaad op mijn bedrand zittend.
De garage als het donker is.
En als klapper de WC, maar dat komt door de film it die clown die over al uit kroop. Voorheen hadden we ook een putje in de douche die vond ik ook eng.
En dankzij de film it, ook voor de open putten die je bij stoepranden ziet.
de trailer van die film ging ik kijken terwijl er kleine kindjes waren
woeps....
unihorses schreef:sanne1992 schreef:Ow ik kom hier zoveel bekende dingen tegen.
Ramen heb ik in de keuken en bijkeuken een hekel aan en dan alleen als het donker is.
De trap op gang vanaf beneden, je komt namelijk vanaf een hoek.
Met mijn benen buiten de dekens, of inderdaad op mijn bedrand zittend.
De garage als het donker is.
En als klapper de WC, maar dat komt door de film it die clown die over al uit kroop. Voorheen hadden we ook een putje in de douche die vond ik ook eng.
En dankzij de film it, ook voor de open putten die je bij stoepranden ziet.de trailer van die film ging ik kijken terwijl er kleine kindjes waren
woeps....
Alhoewel ik er nu steeds minder 'bang' van ben omdat ik er elke ochtend en avond kom.