Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hannah41 schreef:Geweldig topic!
Eigenlijk maken andere mensen me dagelijks blij, kleine complimentjes van vreemden, een vriendin die me uit het niets omhelst omdat ze me lang niet gezien heeft, iemand die zijn fiets even voor me verplaatst zodat ik niet klem geparkeerd sta, mensen die even stoppen als je gevallen bent om te vragen of het goed gaat en of ze je misschien kunnen helpen. Dat soort dingen kunnen mijn dag echt maken![]()
Zelf probeer ik anderen ook zoveel mogelijk te helpen, kleine moeite maar zo fijn om te zien hoe blij mensen daar mee zijn.

Dat vond ik best lief! En uiteindelijk heb ik het ook gevonden op de site die hij me aanraadde.
1 keer ook een pasje gevonden, heb hem opgezocht in het telefoonboek en het banknummer gevraagd en die klopte, heb hem langsgebracht, de meneer was zo blij! 

Lag er een super lieve kaart in de brievenbus. Wat een heerlijk vriend heb ik toch ook, niks is te veel voor hem
Kentaro schreef:Wat wordt ik vrolijk van dit topic!!!!!
Ik heb nog een hele recenteHad wat gezien in het weggeeftopic dat ik graag wilde. Het was nogal een stuk bij mij uit de buurt dus ophalen ging hem niet worden. Het was nogal zwaar, dus verzenden was niet echt handig. Toen bood ze aan om het met de trein naar het dichtsbijzijde station bij mijn woonplaats te komen brengen!!! 2 uur heeft ze er voor (enkele reis!) in de trein gezeten!
Als dat niet top is! Geweldig te weten dat er zulke mensen bestaan

iirrssjjee schreef:Ik moest eens ontzettend nodig plassen bij een benzinestation. Dit deed ik ook, maar bij veel stations kost dit je 50 cent en dan krijg je zo'n bonnetje diie je daarna in het winkeltje kan besteden. Ik moest weer snel weg en hoefde niks uit de winkel. Ik heb toen iemand die in de rij bij de kassa stond mijn bonnetje gegeven. Die man was stomverbaasd haha!