Het nadeel van al die "sportschoolspieren" is dat je er meest niets aan hebt. Het ziet er wel aardig uit, en je kan zeggen van kijk mijn spieren eens..
Maar als het er op aan komt, hebben ze er niets aan. Een schroefje aandraaien, een nijptang hanteren.. Ik ken ze die er helemaal niets mee kunnen omdat ze in 3 tellen hun spieren verzuren.
Mijn spieren heb ik ontwikkeld met werken, en zijn dus ook functioneel

Ooit heb ik hier op bokt ook z'n soort lijstje gezet, ongeveer 10 jaar geleden geloof ik.
Uit m'n hoofd zijn alleen de blauwe ogen en blonde haar gelukt

Niet dat het lijstje wat betekende maar het was toen wel grappig.
Verder was ik dan vaak degene die naar de paarden moest ipv m'n vriendin, uiteindelijk werden het dus vaak vriendinnen met paarden. Dan had zij d'r eigen paard, en ik kon ook gewoon m'n paarden dingen doen zonder raar aangekeken te worden. Als ik dan in het weekend mee ging op wedstrijd of naar stal, dan was dat hobby, naast die andere 6 dagen in de week dat ik met paarden aan het werk was.
Ik denk, als ik alles zo lees hier, dat het opstellen van zulke lijstjes vooral voor jezelf is, en als je eenmaal een relatie aan gaat met iemand, dat alle lijstjes overboord gaan.
Mijn vrouw, daar had ik ook niet meteen het idee bij van wouw, die moet ik hebben omdat ze misschien wel aan een aantal van m'n eisen zou voldoen. Sterker nog, ik had helemaal geen wouw idee. Ik zag een meisje zitten, die ik via bokt wel kon van naam, maar verder niet.
Maar toen ik d'r eenmaal leerde kennen, bleek ze best oke