De winkels zijn echt druk met mensen die aan het inslaan zijn voor vanavond.
Juffen en bijhorende kleuters helemaal verkleed in de driekleur
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nina88 schreef:Ayasha schreef:Hoogmoed komt voor de val. Ze hebben 1match gewonnen, niet het hele WK.
Wat maakt het uit dat iedereen daar blij om is? Dat hoef je toch niet af te zwakken door dit soort opmerkingen? Laat iedereen lekker vrolijk zijn. En als ze de volgende wedstrijd verliezen, jammer dan! Dan hebben we in ieder geval met z'n allen feest gehad om de 5-1.
Ik snap oprecht niet waarom je dat af zou moeten zwakken, omdat oranje nog niet het hele wk heeft gewonnen.
Overigens vind ik het wel grappig dat je spreekt over onsportiviteit en vervolgens zelf zegt dat je hoopt dat ze "keihard op hun bek gaan" of iets in die richting.
Ik hou helemaal niet van voetbal, maar vind het wk fantastisch. Iedereen is blij, het hele land samen 1, heerlijk zo'n "wij-gevoel". Lekker met vrienden en gezellige hapjes en drankjes op de bank.
En dat sommige mensen daarin doorslaan en van het wij-gevoel een wij-tegen-zij-gevoel maken.... Tsja, dat hou je toch. Ik laat mijn plezier er niet door vergallen in ieder geval.
Vind alles vooral altijd heel gezellig en kan hard lachen om de sportieve mensen die schreeuwend voor de tv staan na een goal.
Geweldig toch?
) dat ik daar geen voetbal voor nodig heb.

Ayasha schreef:nina88 schreef:Ayasha schreef:Hoogmoed komt voor de val. Ze hebben 1match gewonnen, niet het hele WK.
Wat maakt het uit dat iedereen daar blij om is? Dat hoef je toch niet af te zwakken door dit soort opmerkingen? Laat iedereen lekker vrolijk zijn. En als ze de volgende wedstrijd verliezen, jammer dan! Dan hebben we in ieder geval met z'n allen feest gehad om de 5-1.
Ik snap oprecht niet waarom je dat af zou moeten zwakken, omdat oranje nog niet het hele wk heeft gewonnen.
Overigens vind ik het wel grappig dat je spreekt over onsportiviteit en vervolgens zelf zegt dat je hoopt dat ze "keihard op hun bek gaan" of iets in die richting.
Ik hou helemaal niet van voetbal, maar vind het wk fantastisch. Iedereen is blij, het hele land samen 1, heerlijk zo'n "wij-gevoel". Lekker met vrienden en gezellige hapjes en drankjes op de bank.
En dat sommige mensen daarin doorslaan en van het wij-gevoel een wij-tegen-zij-gevoel maken.... Tsja, dat hou je toch. Ik laat mijn plezier er niet door vergallen in ieder geval.
Vind alles vooral altijd heel gezellig en kan hard lachen om de sportieve mensen die schreeuwend voor de tv staan na een goal.
Geweldig toch?
Oh laat je blijheid door mijn reactie vooral niet afzwakken.![]()
Ben blij () dat ik daar geen voetbal voor nodig heb.
![]()
En ja, van mij mogen ze op hun bek gaan als ze zich zo gedragen. Niet omdat ik ze per definitie de winst niet gun(de), omdat ze zo reageren op de "verliezer". Wie er verder wel wint zal me een zorg zijn, ik weet begod nog niet eens wie er verder mee doet.
Maar misschien trekken ze er een lesje nederigheid uit en dat zou mooi staan.
x_Kaat_x schreef:Ik zie in elke straat wel vlaggen uithangen van belgië en die autospiegel hoesjes natuurlijk
Maar voor de rest.. ach, doe gewoon, dan ben je al gek genoeg! Furrow, ja? Misschien omdat we toch niet gaan winnen, dat we dan ook de negatieve kanten in kunnen zien.
merrylegs schreef:België! België!![]()
![]()
toegegeven, het niveau en de sportiefheid lag laag.. Maar het zou nogal een afgang geweest zijn om van ALgerije te verliezen