Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:25

Ik zit echt met verbazing dit topic en zéker de fb pagina te lezen.....

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:26

Op de fb lijken het vooral de Belgen te zijn die zo mekkeren.... En dan staan de Nederlanders bekend als gierig....
Ik gun ze die tegoedbon niet eens meer, stel enge mensen bij elkaar....

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:33

Ik zit ook met verbazing te lezen.. Wat een onzin, waar maken ze zich druk om?! Ze wisten heus wel dat het niet realistisch was.. Wil heel graag reageren maar ik hou mezelf maar in, ze verdienen die tegoed bon in ieder geval ook niet meer!

En als je zo'n groot probleem van zoiets maakt, denk ik dat je verder wel een heel zorgeloos leventje hebt. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:35

Die facebookpagina gaat echt te ver. Vooral het argument dat Bol op deze manier klanten probeert te lokken... Hilarisch! :+

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:52

Wat een dramaqueens zijn die mensen die roepen te huilen dat ze recht hebben op het huisje. Alsof ze zelf nooit een fout maken op het werk. En vooral die Facebookpagina 'wij willen ons huisje' :') . Ik vind die kortingsbon van Bol.com een mooie vergoeding.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:54

Furrow schreef:
Douraque schreef:
OMG wat een stelletje ****. Bol.com staat helemaal in zijn recht. Denken ze nu werkelijk waar dat een paar printscreens verzamelen en dreigen gaat helpen??

En dan vooral doen alsof ze protesteren voor de consument in een materialistische wereld. Het is zeker niet voor eigen belang, maar om de wereld een betere plek te maken. :')

En het taalgebruik.. meal (mail), de5dahen (binnen de vijf dagen).. ik vrees voor de toekomstige generatie..

Het gaar niet langer om het huisje maar om het principe.
En als je het niet met ze eens bent dan moet je oprotten :+
Oh en ja bolleke heeft een fout gemaakt dat is inderdaad menselijk. . Dus nu moet bolleke wel uitleveren zodat ze leren van hun fouten :')

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:22

Ja volgens hun doet bol.com dit om klanten te lokken, en die 'verkeerde prijs' stond er al een week op voordat zij gingen bestellen, de prijs werd ook steeds lager en er stond bij dat het een aanbieding was. Maar wat die domme trollen dan niet snappen is dat de zwembandjes in de aanbieding waren, zoals bol.com nu zegt en wat nu ook te zien is op de website. Ja, banketstaaf dat er, als het waar is, al een week een foute prijs staat, maar blijkbaar zijn ze ook allemaal te gierig om het ff aan bol.com door te geven.
Als bol.com zijnde zou ik al die idioten voor hun 7 euro een kartonnen doos met een speelhuisje er op getekend sturen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:22

Citaat:
OPROEJE AAN DE GEDUURDEN !!!!

No comment. :')

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:38

Of deze dan:
Citaat:
gezien bol.com een geldbon ter vergoeding geeft, bekennen ze schuld!

Whahah, het wordt eigenlijk alleen maar lachwekkender.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:41

Diep triest.... dieper dan diep eigenlijk. Wat een stelletje zeurkousen... En als je het niet met ze eens bent, ben je een moraalridder en moet je ergens anders gaan uithangen. Dus ben ik het uiteraard met ze oneens. :D

ik had overigens zonder nadenken dit huisje ook kunnen bestellen, waarna er daarna pas een belletje was gaan rinkelen. En dan had ik er daarna waarschijnlijk een mailtje achteraan gestuurd...
Laatst bijgewerkt door djinnie op 09-06-14 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:45

martinique schreef:
Ja volgens hun doet bol.com dit om klanten te lokken, en die 'verkeerde prijs' stond er al een week op voordat zij gingen bestellen, de prijs werd ook steeds lager en er stond bij dat het een aanbieding was. Maar wat die domme trollen dan niet snappen is dat de zwembandjes in de aanbieding waren, zoals bol.com nu zegt en wat nu ook te zien is op de website. Ja, banketstaaf dat er, als het waar is, al een week een foute prijs staat, maar blijkbaar zijn ze ook allemaal te gierig om het ff aan bol.com door te geven.
Als bol.com zijnde zou ik al die idioten voor hun 7 euro een kartonnen doos met een speelhuisje er op getekend sturen.

http://www.slimmerspelen.nl/klein-karto ... uisje.html

:')

OMFG

Citaat:
Hallo, zoveel mensen die gedupeerd zijn Door deze wanpraktijken dit is pure oplichterij ... Kan het niet anders verwoorden dit is geen fout geweest maar met opzet gedaan in 1week tijd zoveel fouten over zelfde artikel komaan nu .en dan gewoon even mail sturen met onze excuses voor deze vergissing dat is makkelijk onder tussen hebben vele onder ons een huisje besteld om toch kinderen gelukkig te kunnen maken en dit wordt opgelost door een bon van 5€ compensatie te geven tof hoor en dat was het dan kent er niemand een jurist die zich op deze zaak kan werpen kan richten en ons ale voornamelijk onze kinderen msn toch nog blij kan maken?

Zo kom ik met deze hitte mijn hoogzwangere laatste loodjes wel door, wat een soap :')
Laatst bijgewerkt door MMIDV op 09-06-14 13:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:45

Saskiaatje schreef:
Citaat:
OPROEJE AAN DE GEDUURDEN !!!!

No comment. :')

Laat staan heel de "conspiracy theory" dat bol.com de gedupeerde in de val probeert te lokken met 5 euro bonnen. :')

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:50

Als jurist zou ik me aan deze zaak niet mijn aandacht geven. Ik zou die mensen bijna willen uitlachen in hun gezicht. Geen enkele jurist zal hier aandacht aan besteden. Dit is ook enkele malen gezegd, maar niemand luistert.

Het is idd net een soap :')

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:57

Marley schreef:
martinique schreef:

http://www.slimmerspelen.nl/klein-karto ... uisje.html

:')

OMFG

Citaat:
Hallo, zoveel mensen die gedupeerd zijn Door deze wanpraktijken dit is pure oplichterij ... Kan het niet anders verwoorden dit is geen fout geweest maar met opzet gedaan in 1week tijd zoveel fouten over zelfde artikel komaan nu .en dan gewoon even mail sturen met onze excuses voor deze vergissing dat is makkelijk onder tussen hebben vele onder ons een huisje besteld om toch kinderen gelukkig te kunnen maken en dit wordt opgelost door een bon van 5€ compensatie te geven tof hoor en dat was het dan kent er niemand een jurist die zich op deze zaak kan werpen kan richten en ons ale voornamelijk onze kinderen msn toch nog blij kan maken?

Zo kom ik met deze hitte mijn hoogzwangere laatste loodjes wel door, wat een soap :')

Hahaha, ja dat huisje :D Misschien moeten we die link even op die facebookpagina plaatsen }>
Succes met de laatste loodjes!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:02

Wauwww wat een overdreven gedoe dit haha :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:04

xSwanHeart schreef:
Die facebookpagina gaat echt te ver. Vooral het argument dat Bol op deze manier klanten probeert te lokken... Hilarisch! :+

Ja want ze hadden er ook vet reclame voor gemaakt :')

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:18

Die Facebookpagina is echt om te lachen. Allemaal huilende kindjes die zich op hun speelhuisje hadden verheugd en arme ouders met een laag inkomen die hun kinderen eindelijk iets cadeau hadden kunnen geven. Hartverscheurend :') , terwijl toch hartstikke duidelijk was dat het om een fout ging |o

Prachtig trouwens al die complottheorieën en opvallend dat de Belgische media er allemaal opduiken en het in Nederland betrekkelijk rustig blijft. Belgen zijn toch gieriger dan Hollanders :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:34

Van een hele grote doos kun je een prima speelhuis maken.Mijn kinderen hebben er heel lang mee gespeeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 01:28

En dat gezever dat het volgens de Belgische wetgeving moet. Bol.com is toch een Nederlands bedrijf? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 01:39

Sommige mensen verspillen zuurstof. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 08:15

lieveli schreef:
En dat gezever dat het volgens de Belgische wetgeving moet. Bol.com is toch een Nederlands bedrijf? :')

Ja maar dat snappen ze niet :n

Ik vind het sowieso echt heel apart gaan. Je hebt gegokt en verloren klaar. Wees blij met dat beetje winst wat je krijgt.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:37

Omg, die FB paginais echt te erg. Dat Bol.com dit ook veel vaker doet. Ik kan bij sommigen niet eens echt achterhalen of ze nou een spelletje spelen of dat ze die bullshit echt menen :=

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:50

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:55

Kahawa schreef:
Saskiaatje schreef:
Het mooiste vind ik nog de mensen die een serieuze discussie aan gaan met Billie. Die computergestuurde chat-bot. :')

https://www.facebook.com/wijwillenonshu ... 7969186684

_O-

Hahaha, oh jeetje. _O- :') Ik wist niet dat het zo erg gesteld was met Nederland... :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:05

Er stond vanmorgen weer een nieuwe op met Billy...
Tjah je moet het maar openbaar willen hebben staan he...