Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Furrow schreef:Douraque schreef:OMG wat een stelletje ****. Bol.com staat helemaal in zijn recht. Denken ze nu werkelijk waar dat een paar printscreens verzamelen en dreigen gaat helpen??
En dan vooral doen alsof ze protesteren voor de consument in een materialistische wereld. Het is zeker niet voor eigen belang, maar om de wereld een betere plek te maken.
En het taalgebruik.. meal (mail), de5dahen (binnen de vijf dagen).. ik vrees voor de toekomstige generatie..

Citaat:OPROEJE AAN DE GEDUURDEN !!!!
martinique schreef:Ja volgens hun doet bol.com dit om klanten te lokken, en die 'verkeerde prijs' stond er al een week op voordat zij gingen bestellen, de prijs werd ook steeds lager en er stond bij dat het een aanbieding was. Maar wat die domme trollen dan niet snappen is dat de zwembandjes in de aanbieding waren, zoals bol.com nu zegt en wat nu ook te zien is op de website. Ja, banketstaaf dat er, als het waar is, al een week een foute prijs staat, maar blijkbaar zijn ze ook allemaal te gierig om het ff aan bol.com door te geven.
Als bol.com zijnde zou ik al die idioten voor hun 7 euro een kartonnen doos met een speelhuisje er op getekend sturen.

Citaat:Hallo, zoveel mensen die gedupeerd zijn Door deze wanpraktijken dit is pure oplichterij ... Kan het niet anders verwoorden dit is geen fout geweest maar met opzet gedaan in 1week tijd zoveel fouten over zelfde artikel komaan nu .en dan gewoon even mail sturen met onze excuses voor deze vergissing dat is makkelijk onder tussen hebben vele onder ons een huisje besteld om toch kinderen gelukkig te kunnen maken en dit wordt opgelost door een bon van 5€ compensatie te geven tof hoor en dat was het dan kent er niemand een jurist die zich op deze zaak kan werpen kan richten en ons ale voornamelijk onze kinderen msn toch nog blij kan maken?

Marley schreef:martinique schreef:Ja volgens hun doet bol.com dit om klanten te lokken, en die 'verkeerde prijs' stond er al een week op voordat zij gingen bestellen, de prijs werd ook steeds lager en er stond bij dat het een aanbieding was. Maar wat die domme trollen dan niet snappen is dat de zwembandjes in de aanbieding waren, zoals bol.com nu zegt en wat nu ook te zien is op de website. Ja, banketstaaf dat er, als het waar is, al een week een foute prijs staat, maar blijkbaar zijn ze ook allemaal te gierig om het ff aan bol.com door te geven.
Als bol.com zijnde zou ik al die idioten voor hun 7 euro een kartonnen doos met een speelhuisje er op getekend sturen.
http://www.slimmerspelen.nl/klein-karto ... uisje.html
OMFGCitaat:Hallo, zoveel mensen die gedupeerd zijn Door deze wanpraktijken dit is pure oplichterij ... Kan het niet anders verwoorden dit is geen fout geweest maar met opzet gedaan in 1week tijd zoveel fouten over zelfde artikel komaan nu .en dan gewoon even mail sturen met onze excuses voor deze vergissing dat is makkelijk onder tussen hebben vele onder ons een huisje besteld om toch kinderen gelukkig te kunnen maken en dit wordt opgelost door een bon van 5€ compensatie te geven tof hoor en dat was het dan kent er niemand een jurist die zich op deze zaak kan werpen kan richten en ons ale voornamelijk onze kinderen msn toch nog blij kan maken?
Zo kom ik met deze hitte mijn hoogzwangere laatste loodjes wel door, wat een soap
Misschien moeten we die link even op die facebookpagina plaatsen
, terwijl toch hartstikke duidelijk was dat het om een fout ging 
Saskiaatje schreef:Het mooiste vind ik nog de mensen die een serieuze discussie aan gaan met Billie. Die computergestuurde chat-bot.
https://www.facebook.com/wijwillenonshu ... 7969186684
Kahawa schreef:Saskiaatje schreef:Het mooiste vind ik nog de mensen die een serieuze discussie aan gaan met Billie. Die computergestuurde chat-bot.
https://www.facebook.com/wijwillenonshu ... 7969186684
Ik wist niet dat het zo erg gesteld was met Nederland...