vergeten te genieten? : let's change!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: vergeten te genieten? : let's change!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:30

Super Cowgirl! :D Kan me voorstellen dat je zit te stuiteren :D. Bij wat voor iets ga je kijken?

Hier lekker hardgelopen met mn paard. Hij vond het echt grappig volgens mij. Had hem aan mn trui gebonden (die zat om mn middel) en hij mocht meedraven. Vooral op de galoppaden wel gelachen, hij sleurde mij vooruit als ie de kans had :P.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:32

Een Shetlanderveulen. Het gaat sowieso een Shetlander of misschien kleine A-pony worden om uiteindelijk mee te gaan mennen. Het Shetlanderveulen waar ik ga kijken is van mijn oude verzorgpony, daar kan ik ook blijven staan als hij uiteindelijk bij mams weg mag (is nu nog geen maand oud hoor). Vind het wel fijn dat de eigenaresse een bekende is, z'n moeder en vader ken ik, beide super pony's dus verwacht dat dit ook een super dier gaat worden. :D Het lijkt wel wat te gaan worden in ieder geval, eigenaresse en ik zijn beide enthousiast. :)

Hahaha geweldig!

Nu lekker uit eten. :D
[Edit] Aan de smileys is te zien hoe happy ik ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:09

Wat een schattig veulentje! <3

Momenteel weer erg down en lusteloos. Laatste dagen weer misselijk, gisteren erg benauwd en duizelig (tot 2x toe bijna vd trap gevallen, 1x van de trekker gevallen...). Kan gewoon weinig leuks vinden waar ik vrolijk van wordt momenteel :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:33

hardstikke leuk! Geniet van je nieuwe vriendje ! :)

Amoj: Ahw altijd lastig een tegenvaller. :( Ik voel me ook al erg moe en energieloos. gelukkig vanavond de auto thuis dus kon ik naar mijn paardje. Een collega was mee en we hebben meestappen en draven aan de hand geoefend en zelfs balkjes draven aan de hand lukte! :D Onwijs trots op m'n pony! Daarna lekker het bos in geweest, erg gezellig!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 07:59

Bedankt allebei!

Hè bah! Wat vervelend amoj. Hopelijk vind je snel iets waar je toch weer vrolijk van wordt..

Leuk pimaude, heerlijk even ontspannen bij je paardje!

Ik heb deze week en volgende week toetsweek, dus moet veel leren, maar het is wel een relaxed idee dat ik met allemaal 1-en nog overga, maar toch, is dan ook zo zonde. :+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:19

Hoe gaat het met iedereen hier? En met het genieten? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:52

Jaa, weer wat leven! Ik ga zo lekker op vakantie en heb alleen mijn laptop mee om aan het boek te tikken en om af en toe een filmpje te kunnen kijken voor het slapen gaan. Bokt gaat even uit! :) Mobiel ook zo min mogelijk.

Mijn paard is wat aan het puberen maar een collega heeft zich helemaal gevonden in de paarden dus samen gaat het al veel beter, 2 handen zijn toch handiger dan 1 haha.

Dus, tot volgende week! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:13

Ooooh wat een leuk topic.

Ik was vroeger een ontzettende pessimist en mijn glas was altijd half leeg.

Nu sinds een jaar of 3/4 ben ik gewoon een ander persoon, ik ken mijzelf niet meer terug.

Ik geniet volop van heel veel kleine dingetjes en dat brengt weer positiviteit waardoor dingen ook serieus gewoon beter gaan.

Tip: probeer bij een nare situatie niet te veel terug te kijken maar 1 puntje te bedenken wat je ervan geleerd hebt voor een volgende keer en neem dat mee. De rest afsluiten.

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen :)

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 09:45

Net een minder fijne week achter de rug.
ik ben met school naar Parijs gegaan. Alleen Kon het nog niet aan met mijn rug, waardoor dat ik de hele week op een hotel kamer van 3 bij 2 heb moeten zitten :'(.
en dan ook nog iedereen van mijn klas die zegt dat het mijn eigen schuld is en dat ik er beter over na had moeten denken.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:09

Fijne vakantie gewenst pimaude.

Dat is zeker een goede tip! Hier gaat het de laatste tijd ook hartstikke goed. :j

Dat is balen zeg spotterick, maar ik zou me er zo min mogelijk van aantrekken. Jij wilde graag mee, logisch toch? Maar het ging gewoon nog niet, daar kun jij dan ook vrij weinig aan doen..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:44

Wel leuk hoe men nu op een forum aan het vertellen is over hoe ze minderen met social media en meer aan het genieten zijn ban 'het echte leven' Als iedereen dat werkelijk deed was dit een leeg topic :=

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 10:55

Haha, ik ben niet aan het minderen hoor, nooit gezegd ook.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 11:24

Bij mij valt social media meer onder het constant checken van mn telefoon op FB en whatsapp. Bokt valt niet onder mijn social media :P.

Hier gaat ie wel goed, gisteren lekker met een clubje voetbal zitten kijken! :) En woensdag weer, op de grote markt, zal wel druk worden :'). Vanmiddag hardloopwedstrijd :D.

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 18:43

Iig nu lekke genieten van een midweekje Preston palace. Jullie ook allemaal succes met genieten van de vakantie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 13:53

Ik had een heerlijke vakantie.. Maar nu ben ik net weer 1.5 dag thuis en gaat 't meteen weer mis.. Slecht slapen, een nachtmerrie dus gillend wakker geworden, weer steeds moe, van alles moeten.. :( Ik baaaaal.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:23

Autsj, dat is NIET leuk Pimaude... Waardoor slaap je zo slecht, kan je dat ergens vandaan halen? Als eens tips geprobeerd qua voeding/tvkijken/truukjes als meditatie etc? Kan echt wel werken hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 17:19

Sting: Geeeen ideeee. Warm, onrustig, .. als ik een boek lees voor het slapen gaan hetzelfde als wanneer ik tv kijk. Denk een te onstabiel leven ;p

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:20

Zou echt zeggen: download een meditatie-app! Klinkt misschien belachelijk als je er niks mee hebt, maar probeer het eens :). Is geen oplossing voor iedereen, maar heb zelf veel baat bij dit soort ademhalingstechnieken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 23:59

Echt? Dan is het het proberen waard!! pff vanavond ruzie gehad met ouders. ben echt op en top chagerijnig. Gelukkig daarna wel een fotoreportage gedaan dus weer wat centjes binnen.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 00:15

Het idee om elke dag iets positiefs op te schrijven in een word document leek me wel wat! Ben sowieso sinds mijn training NLP positiever proberen te denken (Vandaar mijn onderschrift!) en het geeft zoveel energie! Soms schiet het er weer een beetje bij in dus vind het opschrijven een leuk initiatief! :j
Ik heb meteen een documentje aangemaakt met: There is something good in every day!
i.p.v. 1 heb ik er al meteen 6 opgeschreven die me te binnen schoten die ik zeker niet wil vergeten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 01:12

Ik wil even benadrukken hoe belangrijk het is om te genieten... Voor je het weet is het voorbij.

De vriend van mijn zus is in de nacht van zaterdag op zondag doodgeschoten en ik ben zo dankbaar voor alle kleine dingetjes in de weken ervoor...

Alsjeblieft... Geniet van het leven!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 02:35

Woooww heavy! Wats gebeurt?:o sterkte! Gaaf dat ze dan nog zo aan die positieve herinneringen blijft denken, dat us zeker een voorbeeld waardig !

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:59

Even een hele grote schop omdat ik wel weer eens zélf een grote schop onder mijn kont moet hebben en jullie me daar vast wel een handje mee kunnen helpen. Blijf te snel hangen in negativiteit en dat wil ik heel graag anders doen, maar ik weet niet hóé -O- .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:04

Ik oook! :( Ik zie enooorrrrmmm op tegen volgende week! Weer naar school na ruim een jaar werken. Fulltime naar school èn 6 dagen per week werken. (doordeweeks ook van 17:00-00:30) .. ppfff ik ben nu al op. En hoe ik mijn paardje haar beweging geef is nog maar de vraag aangezien het vinden van een verzorgster ook niet zo goed gaat. ;(