Als je naar de markt gaat einde dag krijg je veel korting op groente die ze over hebben omdat het op moet:) Verser kan niet en niet duur!
Jammer dat je niet in de buurt woont. Ik heb nog een oude wandelwagen,maxicosi en reiswieg die zo weg mag. Is niet de beste meer maar nog wel bruikbaar. Maxicosi en reiswieg is zelfs nog heel goed onderstel wat minder. En een flessenwarmer die we niet gebruiken meer enz allemaal zo staan.
Wij doen altijd binnen de familie dingen weg geven van waar de kinderen uitgegroeid zijn. Ik heb aan kleding van mijn 2 jongens nog maar weinig uit gegeven en alles gekregen:) Vraag eens rond bij mensen kleding is niet duur dan omdat het vaak zo naar je toe komt;) En nog netjes ook want vaak verslijten ze het niet. Geef ook aan vrienden aan bij bevalling wat je nog mist.
Luiers bij ons komen van de Jumbo..absoluut niet duur en goed! Dus als je een Jumbo hebt. En er was laatst een actie bij ons van goedkoop testen van luiers nieuwe versie van Lidl:) Is ook niet duur en niet slecht;) Gewoon goed letten op aanbiedingen.
Goedkoopste oplossing om je kind drinken te geven straks is borstvoeding...zorg dat je via je zorg verzekering of kraamkliniek een goede cursus doet voor borstvoeding is de kans van slagen beter:) En kost je dan niets omdat het drinkt bij jou:)
Sportschool vraag vast als jij straks aan je einde loopt en net na bevalling niet kan sporten of ze er een regeling voor hebben dat je een stop van 3 maanden hebt ofzo? Scheelt ook geld?
Kijk veel op de gratis sites daar staan veel dingen gratis af te halen voor kinderen enz;)
Tja..verder bezuinigen, kijk goed naar je verzekeringspakketten enz. Leveranciers elektra. Bijvoorbeeld op sloopdecrisis.nl?? die helpen ook met veel tips om nog meer rond te komen:)
Neem voor je douche een soort van stopwachts die aangeeft hoe lang je douched bespaard ook veel geld op water. En soms krijg je die cadeau bij nieuwe leverancier. Ook voor de verschillende apparaten in huis kan je zn meter tussen zetten wat hij verbruikt. Wasmachine gebruik je straks veel vaker met een kleine zorg dat je een goede volle was hebt en buiten te droge hangt hoewel met een kleine een droger handig is;) Zo kan ik nog wel even verder gaan..bespaart allemaal.