Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
antje_vip schreef:Dat hij is gestopt met de opleiding kan zoveel redenen hebben. Misschien vond hij het gewoon niet leuk meer of was het te moeilijk...

Danique_G schreef:Zelf.. ja, ik dacht altijd dat een kanker altijd werd behandeld. Zeker bij een sportieve jonge jongen.
xxCYNNxx schreef:Nu zit ze al weer bijna een jaar thuis; hersenbloedingen is het nu. En weet je; ik heb er al weer ruim een half jaar zeer mn twijfels dat dit dan eens een keer wel waar is. Waarom; nou als ik mn voorvrouw mag geloven heeft ze het afgelopen jaar minstens 6 tot 7 keer bloedingen gehad in de hersenen, maar iedere keer dat ons dat wordt medegedeeld zie ik dr 2 tot 3 dagen later door het dorp fietsen, met een behoorlijk gangetje ook nog. Ook moet ze zogenaamd nauwelijks kunnen zien, maar ben nu al meerdere malen door haar gespot en dat ze me riep. Dan draai ik me om en zie dr minstens 30 meter van me afstaan. Lijkt mij persoonlijk erg sterk dat je dit allemaal zo kunt doen en ook zo snel weer als je idd zo vaak een bloeding hebt gehad.
Dus tja; begin hier dus ook zeer mn twijfels te krijgen en heb het gevoel dat ze dit ook gewoon verzint.
bliver schreef:@ xxcynnxx waarom zeg je hierover niks tegen je leidinggevende dan? Ik zou me echt kapot irriteren aan het feit dat iemand zich ziekmeld en ik zelf me de pleuris werk. Als ik het zeker weet zou ik het zeker zeggen
bliver schreef:@ xxcynnxx waarom zeg je hierover niks tegen je leidinggevende dan? Ik zou me echt kapot irriteren aan het feit dat iemand zich ziekmeld en ik zelf me de pleuris werk. Als ik het zeker weet zou ik het zeker zeggen
) Abacab schreef:Ook hier op het forum zijn er wel meer mensen geweest die een ernstige terminale ziekte veinsden. ze genieten van alle aandacht rondom hun ellende. En op zich is dat natuurlijk al heel erg ziek.
In de psychologie noemen we het het syndroom van Munchhausen.
Met de mensen hier op Bokt die zich hieraan schuldig hebben gemaakt is het allemaal niet zo goed afgelopen. Ik weet dat 1 Bokker zichzelf van het leven heeft beroofd.
Dus als het idd allemaal gelogen is, realiseer je dan hoe ziek en ongelukkig die mensen zijn met hun eigen leven.
Citaat:vaak ook de opmerking gekregen "je ziet er helemaal niet zo ziek uit"
en hoe vind jij dat ik er dan uit had moeten zien ?
mensen schijnen alleen het doemscenario in hun "kan niet" klopt niet bij het beeld wat ze hebben
of hun beeld nu realistisch is of niet