GamblersCup schreef:Nee, niet om die reden. Omdat je ongelofelijk "het meisje" uithangt (wat logisch is omdat je er eentje bent) en de ervaring van een héleboel dames verteld dat jongens daar op een gegeven moment geen zin meer in hebben en ermee kappen. Het is maar een waarschuwing.
Edit: en hem vertellen wanneer ie wel en niet "mag" blowen, of het nou om jouw aanwezigheid gaat of niet, is wéér zeuren, hem dingen opleggen alsof je z'n moeder bent. Dat kan je gewoon niet doen na zo'n korte tijd, zonder risico dat ie snel weer van je af wil.
Ik ben echt niet moeilijk met andere dingen, maar zo raar is dat toch niet? Ik heb het zo vaak wel toegelaten terwijl ik er bij ben. Maar vanaf nu niet meer. Misschien vindt hij dat zeuren, maar zo veel vraag ik echt niet van hem. En als hij dat niet eens voor mij over zou hebben, dan ben ik waarschijnlijk nog steeds degene die het uit zou maken. Aangezien ik dan een jongen zou 'zoeken' die wél wat voor mij over zou hebben...
Als ik de les gespeld wil worden en regeltjes opgelegd krijgen, dan ga ik wel naar m'n ouders. En zelfs zij doen dat niet en hebben meer respect voor mij. Ik leef m'n leven zoals ik dat wil en als ik een partner heb die daarachter kan staan en me ermee kan steunen, prima. Maar als ik een partner heb die mijn vrijheid probeert te beperken met allerlei regeltjes zoals jij nu doet, dan weten ze snel waar de deur is.