Iemand die weet waar Samshield wel met korting aan te schaffen is? Wie niet waagt wie niet wint

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fabj3 schreef:Hoi!
Weet iemand of er binnenkort weer 25 % korting komt op een artikel naar keuze bij een ruiterwinkel?
Mijn hoofdstel is kapot gegaan en wil graag de Anky Ath15012 gaan bestellen.
Vind t alleen zo zonde de volle pond te betalen als er iedere keer aanbiedingen zijn.
Heb alleen zo weinig geduld
xRivaldo schreef:Fabj3 schreef:Hoi!
Weet iemand of er binnenkort weer 25 % korting komt op een artikel naar keuze bij een ruiterwinkel?
Mijn hoofdstel is kapot gegaan en wil graag de Anky Ath15012 gaan bestellen.
Vind t alleen zo zonde de volle pond te betalen als er iedere keer aanbiedingen zijn.
Heb alleen zo weinig geduld
Ik zie dat ze dit hoofdstel bij de Epplejeck hebben. De actie van 2+1 gratis is 25 juli afgelopen en ik verwacht dat ze daarna meteen weer met een actie komen (waar je dan wel wat aan hebt).
Jotoma schreef:Ik weet wel dat bij praxis alle kortingsbonnen geldig zijn van andere bouwmarkten. Dus misschien kan je het bij de praxis vinden en vaak is er dan bij een andere bouwmarkt wel 20/25% korting op een product naar keuze.
Fabj3 schreef:xRivaldo schreef:
Ik zie dat ze dit hoofdstel bij de Epplejeck hebben. De actie van 2+1 gratis is 25 juli afgelopen en ik verwacht dat ze daarna meteen weer met een actie komen (waar je dan wel wat aan hebt).
Top! Dankje xRivaldo!![]()
Had de actie van 3 halen 2 betalen ook gezien en had nog iemand die iets rond de 200 EUR moest bestellen, maar helaas geen 3de persoon kunnen vinden.
Dan wacht ik nog even geduldig af en rijd nu eventjes met mijn reserve hoofdstel!
Citaat:Top! Dankje xRivaldo!![]()
Had de actie van 3 halen 2 betalen ook gezien en had nog iemand die iets rond de 200 EUR moest bestellen, maar helaas geen 3de persoon kunnen vinden.
Dan wacht ik nog even geduldig af en rijd nu eventjes met mijn reserve hoofdstel!
Citaat:Ja pin mij er niet op vastIk werk niet bij de EJ, maar lijkt me dat ze hierna weer met een leuke actie komen
Stamper schreef:Staat ie ook op Horsefitshop? Zoja dan heb ik een code voor je.
Zit ook op kortingscode te wachten. Of toch maar voor de 3 halen 2 betalen gaan!
Zooo leuke vest gezien, dies toch in de sale. Andere artikel is wel eventueel met korting te doen. Maar die staan niet op HFS!
alleirbag schreef:En dan staat er op de site EJ dat je alleen de -25% online kunt gebruiken, maar als je de bonnen download en je checkt de achterkant staat er op allemaal dat ze zowel in de winkel als online te gebruiken zijn... :-| Huh?
Fabj3 schreef:Citaat:Top! Dankje xRivaldo!![]()
Dan wacht ik nog even geduldig af en rijd nu eventjes met mijn reserve hoofdstel!Citaat:Ja pin mij er niet op vastIk werk niet bij de EJ, maar lijkt me dat ze hierna weer met een leuke actie komen
Jaja 25 % Korting op een artikel naar keuze bij EJ, had je toch gelijk xRivaldo!!![]()