Petrichor schreef:Behandel een pendel zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Haha, die van mij zit altijd in mijn broekzak. Denk niet dat ik dat zelf zou willen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kentaro schreef:Veertje11 schreef:Ben wel bang voor jullie geworden hoor met jullie pendelsoké haha grapje
zo zien we er s avonds uit!
[ Afbeelding ]
Maureen95 schreef:singasong schreef:Ik kan ook met mijn lichaam pendelen. Dus gebruik mijn lichaam als pendel. Daarbij is naar 'achteren vallen' een 'ja' en naar voren een 'nee'.
Iemand hier die dit ook doet/kan?
Deze oefeningen heb ik in een workshop gedaan! Dat merkte ik ook wel ja!
Aria_zz schreef:Bij mij trok die steen me gewoon, had altijd het gevoel dat ik er een soort band mee had. Er zit ook licht in vervat, nuja, dat is eigenlijk een oneffenheid, maar het lijkt alsof er licht inzit. Volgens mij kun je het de steen ook wel vragen als je hem vast hebt, en dan voelen. Maar dat vallen is misschien duidelijker.
Petrichor schreef:Ik doe het meestal hard op maar goed ik lu.l ook tegen de muren! Het kan dus ook prima in jezelf.
Trouwens in zou een meeting best wel leuk vinden, misschien ergens naar toe waar echt een grote spirituele winkel zit zoals de Blauwe maan in Enschede, of misschien iets van een cursus?
miekel92 schreef:Gaaf idee!
Voor de mensen die hun lichaam ook gebruiken als pendel: in wat voor situaties doen jullie dat?
Ik las het al bij de keuze van edelstenen.. Aan wat voor andere dingen kun je dan denken?
Bhriseis schreef:Aan de pendelaars met dieren: van wie krijg je dan eigenlijk een antwoord? Van het dier, of van een spirituele gids zeg maar?