Er komen steeds meer versprekingen in me op. Zo dacht ik vroeger altijd dat we "stoepstengels" aten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xHaithi schreef:Mistypingen kunnen ook erg leuk zijn. Zo blijf ik een 'sprotpaard' hilarisch vinden, of 'een odpracht maken'
Wat betreft de kunst van het letters omgooien, mijn vader vertelde vroeger nog weleens het verhaaltje van Weeuwsnitje en de Dweven Zergjes.
"Er was eens een prooie minses. Zij woonde in een krachtig pasteeltje, op een greepje stront..."
Overigens is een bommelding ook een bommel-ding bij mij, wat me dan weer doet denken aan zo'n tuftuf treintje.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... mtrein.jpg
Edit: Het zijn dweven zergen blijkbaar, geen zweven dergen
alltimapanda schreef:ik had dat laatst met de naam loebas dat ging echt zo loasbaba boelans
loebias loebas hwhaa
Sababber schreef:xHaithi schreef:Mistypingen kunnen ook erg leuk zijn. Zo blijf ik een 'sprotpaard' hilarisch vinden, of 'een odpracht maken'
Dit moest ik ook even 4x lezen
Ja, ik verzin ook een boel woorden zelf
Dan vergeet je weleens dat anderen die vocabulaire niet helemaal vanzelfsprekend vinden 
Summerfly schreef:'Dong enker bos' ipv eng donker bos. Het klonk zo logisch, totdat mijn vader keihard begon te lachen..
En mijn moeder had het laatst over een introductiekookplaat.

"mijn jeus n eukt" etc.