Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Geloof me, been there, done that. Je kunt er nu wel over willen praten met hem, dat ie dat niet wil zegt mij eigenlijk al genoeg, maar het gevoel blijft. Ook al heeft ie nu een goede verklaring voor de serveerster, in jouw ogen heeft ie iets verzwegen en gelogen, de achterdocht blijft. Als ie dat nu heeft gedaan, doet ie dat vast vaker, etc, etc.
Doubtless schreef:Ik zou het wel raar vinden als mijn vriend 'gewoon een serveester' op Facebook toe zou voegen. Wat is daar dan het doel van? Dat je weet dat je vrienden wilt worden met een meisje dat je kent omdat ze drie drankjes voor je heeft gehaald?
Collega's, vriendinnen van vrienden, klasgenoten, meiden die op dezelfde vereniging zit etc, dikke prima. Maar dit vind ik wel wat anders eerlijk gezegd..
Anoeska schreef:ilayda schreef:Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.Ess_Ramona schreef:Wow..
Ik ben dan niet zo jaloers aangelegd, maar dit is wel extreem..ilayda schreef:Wat vind je hier dan extreem aan? Misschien heeft het ook wel wat met de cultuur te maken. Want zo gek is dat bij ons niet hoor
Dus dan zou ik, wanneer ik een relatie met mijn vriend kreeg, alle mannen uit mijn facebook moeten gaan verwijderen? Ook vrienden die ik al jaren heb?Iedereen z'n eigen keuze in z'n relatie. Maar ik dacht toch niet dat ik alles wat ik voor het begin van de relatie heb meegemaakt, ga weggooien, omdat mijn vriend dat wil? Ik ben zelf ook nog een persoon hoor, met een eigen leven, eigen vrienden enz.
hele dikke knuffel en wees verstandig! 

Doubtless schreef:Hij voegt niet 'iedere meid' toe maar een random serveerster... Das in mijn ogen niet met de intentie om vrienden te worden hoor.