Vriend stuurt vriendschapsverzoeken naar meiden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Vriend stuurt vriendschapsverzoeken naar meiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:02

Nutter, jij moet wel een man zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:05

Cayenne schreef:
Nutter, jij moet wel een man zijn :D

Alleen maar handig in dit topic. :D

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:08

Als je je partner niet vertrouwt, dan is je relatie eigenlijk al over := Geloof me, been there, done that. Je kunt er nu wel over willen praten met hem, dat ie dat niet wil zegt mij eigenlijk al genoeg, maar het gevoel blijft. Ook al heeft ie nu een goede verklaring voor de serveerster, in jouw ogen heeft ie iets verzwegen en gelogen, de achterdocht blijft. Als ie dat nu heeft gedaan, doet ie dat vast vaker, etc, etc.

Ik zou hem gewoon los laten. Iemand die geen rekening houdt met jou maar jij wel met hem, dan zit er gewoon echt iets scheef.

De enige redenen die ik kan bedenken voor het toevoegen van serveersters op facebook zijn inderdaad om iemand achter de hand te hebben wanneer jij niet leuk meer bent, of voor de spanning en zijn ego. Of stoerdoenerij in een groep in de kroeg, tegenover z'n vrienden laten zien hoe stoer hij is en wel even een chickie aan de haak kan slaan.

Ik zal mannen nooit begrijpen, maar enfin :')

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:21

Hihi, blij dat het zo duidelijk is.

Jiskaa: dat klopt.
"He, zie je dat grietje? Ik heb haar op FB!"
-"ech nie waar jongeh!"
"Eg wel!"

Ik doe dat niet, ben je gek, ik houd het voor mezelf!
Maar zo werkt het wel.

Pro-tip: nooit serveersters uit vragen of contactgegevens doen,
Die dames worden elke werkdag al lastig gevallen.
Alleen amateurs doen dat.
Enige uitzondering is als er echt een klik is, en dan niet alleen een klik bij de man!
Maar dat kom zelden voor.
Enige wat ik op dat gebied gedaan heb was bij en serveerster die elke keer naar me lachte als ze naar buiten kwam (en nee ik was niet de enige op het terras!)
Toen heb ik gezegd "oh je rijdt paard? Check Bokt, weeeeeet je.... ik heet Nutter daar"
Dat was 1. nuttig voor haar als ze het nog niet kende en 2. ik liet haar de optie.

Maar zo is het dan ook weer: mannen zijn net tandenborstels...
Laatst bijgewerkt door Nutter op 29-04-14 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:25

Hoe oud is jouw vriend TS?
Dit komt bij mij namelijk over als puberaal gedrag.

In een relatie hoor te kunnen praten met elkaar. Je hoort elkaar ook een beetje los te kunnen laten. Altijd alles alleen maar samen doen is ook niet gezond. Maar iemand nooit mee willen hebben is ook niet normaal.

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:30

Doubtless schreef:
Ik zou het wel raar vinden als mijn vriend 'gewoon een serveester' op Facebook toe zou voegen. Wat is daar dan het doel van? Dat je weet dat je vrienden wilt worden met een meisje dat je kent omdat ze drie drankjes voor je heeft gehaald?

Collega's, vriendinnen van vrienden, klasgenoten, meiden die op dezelfde vereniging zit etc, dikke prima. Maar dit vind ik wel wat anders eerlijk gezegd..

Precies. Dat is precies het verschil. Goed uitgelegd.

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:49

Anoeska schreef:
ilayda schreef:
Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.

Ess_Ramona schreef:
Wow..
Ik ben dan niet zo jaloers aangelegd, maar dit is wel extreem..

ilayda schreef:
Wat vind je hier dan extreem aan? Misschien heeft het ook wel wat met de cultuur te maken. Want zo gek is dat bij ons niet hoor

Dus dan zou ik, wanneer ik een relatie met mijn vriend kreeg, alle mannen uit mijn facebook moeten gaan verwijderen? Ook vrienden die ik al jaren heb? 8)7 Iedereen z'n eigen keuze in z'n relatie. Maar ik dacht toch niet dat ik alles wat ik voor het begin van de relatie heb meegemaakt, ga weggooien, omdat mijn vriend dat wil? Ik ben zelf ook nog een persoon hoor, met een eigen leven, eigen vrienden enz.

In de tijd dat ik een relatie met hem kreeg was er nog geen fb dus daar was geen sprake van :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 15:54

Als jij oprecht er gelukkig mee bent, vooral lekker doen ilayda!! Wie zijn wij om er dan een mening over te hebben...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 16:39

Ik heb dan wel een mening erover. Maar vooral voor mezelf, dat ik dat nooit zou willen. Maar ik gun iedereen z'n eigen relatie. Dus als je gelukkig bent :)

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 16:43

Danique_G schreef:
Als jij oprecht er gelukkig mee bent, vooral lekker doen ilayda!! Wie zijn wij om er dan een mening over te hebben...

:)

Niikiit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 18:54

Ik heb alles doorgelezen maar ga niet op alles reageren, is te veel.

Ik heb met hem gesproken erover en hij zegt echt nergens vanaf te weten en kan het ook niet terugvinden op zijn fb. En ja hij reageerde boos en fel en kon weer alleen vertellen wat hij ervan vond. Maar luisteren naar mij? Ho maar. Bovendien heeft die vriend heel wat verteld aan mijn vriend over dat ik hem uitgekafferd had en weet ik het allemaal. Heel oneerlijk, want dat is niet waar, maar mijn vriend lijkt het verdomme te geloven... Terwijl het toch echt de omgekeerde wereld was.

Waarom ik niet mee uit mag is omdat een mannenavond als mannenavond moet eindigen volgens hem. En dat is het dus iedere keer terwijl ik inderdaad ook al vaker heb gezegd dat hij absoluut zijn alleen-tijd moet kunnen hebben. Maar... Af en toe moet ik ook wel mee mogen. Ik heb vriendinnen die in het weekend zelden tijd hebben om uit te gaan, dus vandaar dat ik graag met mijn vriend mee wil als het kan. Kan ik ook mijn ei kwijt.
Het baart mij ook gewoon zorgen dat hij ook continu mijn afspraken met hem voor die vriend van hem afzegt, maar als ik daarover begin ben ik een zeur. Hij zit er al ieder weekend! Dan mag hij toch wel onze af en toe gemaakte afspraken nakomen? Zoals koningsnacht zou hij met mij samen uitzingen, maar zijn vriend vraagt hem en daar gaat hij koningsnacht mee beleven. Ik meemogen? Nee hoor, hij wil ook 'weleens' alleen zijn met zijn vriend, wat hij al ieder weekend is! Ik had mij er ook zo op verheugd en toen kon ik die avond en nacht dus geen lol maken omdat hij mij die lol afpakte en aan zijn vriend gaf...
Ik heb hem ook alleen maar in het weekend, dus ben dan blij dat ik hem zie en we leuke dingen samen doen ipv hij leuk met een vriend en ik niet leuk in mijn eentje.
Ik heb verder geen enkel geheim voor hem, hij mag alles van mij zien en weten... In het verleden is wel het een en ander gebeurt geweest waardoor ik het vertrouwen in hem misschien wel ietwat kwijtraak zodra het niet lekker loopt in de relatie, maar ik geef niet alles bloot op bokt.

Hij is 22 jaar, die vraag zag ik ook nog voorbij komen geloof ik.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 18:57

wat moet je in vredesnaam met zo'n jonk?
vraag me dat echt af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:00

Meid wat een verschrikkelijke gozer! Echr laat niet zo met je spelen. Hij zal niet veranderen helaas en jij bent niet gelukkig.
Het zal mmoeilijk zijn misschien, maar kies voor jezelf. Je verdient beter :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:03

Je doet jezelf te kort.. :(:) hele dikke knuffel en wees verstandig!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:04

Dat is geen relatie hoor!

Jij bent een speeltje voor als hij zich verveeld , tjee, die had ik allang een schop onder zijn "piep" gegeven ~~}>
weg der mee!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:05

Waarom wil hij überhaupt een vriendin vraag ik mij vooral af :?

Er zitten 2 in een relatie, maar zo te lezen is hij de enige in de relatie, want hij bepaald alle spelregels.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:09

Nutter: ook weer niet elke man is zo, wat moet jij een Leuk typje zijn.

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:11

Dit is precies de rede dat ik geen facebook heb....
Maar meid, snap goed hoe je je voelt. Je doet jezelf inderdaad tekort... Je zit niet in een eerlijke relatie zo te zien, heel oneerlijk.
Sterkte!

Gini

Ik was daar eigenlijk ook best wel van verbaasd Ayasha. Dus iedere vrouw die toegevoegd wordt door een man na een avondje uit is gewoon hump-materiaal. :?

no--a

Natuurlijk moet je in een relatie niet bij het minste of geringste opgeven, maar zo te horen heeft jullie relatie al meerdere dalen gehad en zit jij nu eigenlijk al bijna drie maanden (gezien de tijd tussen je topics) in onzekerheid en met een gebrek aan vertrouwen.
Waarom wil je nog in een relatie met hem zijn?

Hij maakt geen tijd voor jou, respecteert jullie afspraken niet en jij controleert hem en voelt je onzeker door de situatie...

Als het niet helpt om hem met jouw zorgen/punten te confronteren en hier een zinnig gesprek met hem over te voeren, dan zou voor mij de keuze snel gemaakt zijn...

(klein puntje is overigens wel dat ik als ik jou was me niet zo afhankelijk zou maken van mijn vriend qua uitgaan; je kan toch ook nieuwe mensen leren kennen om mee uit te gaan? Het klinkt nu bijna alsof je hem de schuld geeft dat je bijna nooit uit kan gaan omdat hij je niet mee vraagt/laat gaan).

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:15

Hij voegt niet 'iedere meid' toe maar een random serveerster... Das in mijn ogen niet met de intentie om vrienden te worden hoor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:18

Wat een eikel, sorry maar wat moet je met zo'n dweil? Niet om dat fb toevoegen want mijn lief wordt ook elke zondag wakker met nieuwe facebookvrienden :') maar dat niet samen uit willen gaan is echt nasty.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:18

Weetje wat ik altijd doe als ik zo denk over m'n vriend, dan draai ik het eens om.
Als mijn vriend zomaar met andere meiden op fb vrienden word op fb, of praat op whatsap.
Dan zou ik idd in de eerste instantie denken wtf...
Maaarr als ik het dan eens omdraai, als ik uit ga, praat ik met iedereen, en heb ik er 10 vrienden bij,
Die voegen mij toe op fb ect, en dan zit er ook niks achter denk ik dan.
ook heb ik veel mannelijke vrienden, en daar praat ik ook veel op whatsap...

nu kon mijn vriend daar idd ook lastig op reageren,
dus wat weet ik dan, juistem verbergen :)
praat er gewoon over met hem, als je de rede er achter weet
zul je (misschien) he merken dat er niks achter zit. :)
tja en ik ben miss heel simpel, maar als ze vreemd willen gaan, gaan ze toch wel.
dus maak me er niet snel druk om...:)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:20

Doubtless schreef:
Hij voegt niet 'iedere meid' toe maar een random serveerster... Das in mijn ogen niet met de intentie om vrienden te worden hoor.

Ja, misschien vindt hij die vrouw inderdaad een bloedmooi ding en heeft hij nog fun gehad die avond ook. Daarom zit hij er nog niet op hoor.
Maar als dat het eerste is wat je denkt als je ziet dat je vriend een vrouw toevoegt op facebook, dan is het misschien beter om de relatie te beëindigen, want gezond kan je die dan niet meer noemen.

Nutter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:27

Beste TS,

De vraag is inderdaad waarom hij eigenlijk een vriendin wil.
Hij heeft geen tijd voor je.

Wat we hier zien is dat je de zaak van meerdere kanten wilt bekijken, je wilt het conflict oplossen en je twijfelt zelfs aan je eigen oprechtheid.
Twijfel is het begin, niet het einde, van alle wijsheid.

Er zijn verschillende problemen hier:
-Ruzie met heftige woorden
-Vertrouwensprobleem, qua praat met vriend
-Vertrouwneprobleem gebaseerd op het verleden
-Geheimhouding die maar half werkt.

Allemaal bijzaak.

Jij wilt het leuk hebben, jij steekt er energie in tijd in, en je wordt genept waar je bij staat.
Want hij wil helemaal niks fixen en regelen.
Dat lijkt me belangrijker dan het verhaal over FB.

Ayasha:
Ik leuk? Bendegek! Ik knoei maar wat aan. Zolang mij het maar mooi uitkomt.
Mijn enige houvast: je bent niet sterker dan de natuur.
Als je dat eenmaal doorhebt is het accepteren van je wensen en driften een stuk makkelijker.
En daarmee komt het inzicht om dingen te veranderen.
"Oi Nutter, dat doe je alleen maar omdat je op jacht bent he?"
-"eh, ja."
"Nou dan hoeft het niet meer toch? Je hebt de kick al gekregen"
ik blij: -"Ja, bedankt!"