Storm schreef:Dus als je het gewoonweg niet zo mooi vind, moet je ook je mond houden?
Dat zegt niemand. Het gaat erom hoe je het brengt. Of zeg het dan tenminste heel dapper in iemands gezicht ipv achter de rug om.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Furrow schreef:Aan de openingspost te lezen had ik echt iets erg verwacht.
Ik vindt het gewoon knap, ik doe ze het niet na.![]()
Ze straalt meer zelfvertrouwen uit dat ik op 1m70 en 54 kg, en dat is net wat je knap maakt.
Ik vind het heel knap, ik doe het haar absoluut niet na! Snoevie schreef:Waarom is het goed beb_bok? Ik kan namelijk niet begrijpen wat de reden van die opmerking is,sporten is toch altijd juist goed voor iedereen?
Het gaat er net om hoe je het brengt en dat is mijn punt. 
Beb_bokt schreef:Snoevie schreef:Waarom is het goed beb_bok? Ik kan namelijk niet begrijpen wat de reden van die opmerking is,sporten is toch altijd juist goed voor iedereen?
Het is goed dat Suzanne het eerlijk zegt. Hoeveel mensen zeggen echt in je gezicht dat je voor een bepaalde sport (ook op de loopband in de sportschool) te dik bent? Weinig. Suzanne draait er niet omheen, om het vervolgens wel te denken maar niet uit te spreken. Als ik hardloop (heb ook overgewicht), zie ik de kopjes ook draaien als ik voorbij loop. Het koste mij meer energie om langs al die fluisterende mensen te rennen, dan een het hardlopen op zich. Ik ga nu naar de sportschool op tijden dat het niet druk is... ik weet het. Maar ja... dit is wel de realiteit.
.

Suzanne F. schreef:Nou nou, er wordt nogal gevallen over mijn mening.
Iedereen moet lekker doen wat hij wil. Misschien zit het verschil hem in of je het thuis voor je hobby doet of dat je op nivo wilt gaan balletten, turnen, dansen etc. Ik vind dat typisch sporten waar je slank voor moet zijn anders vind ik het geen gezicht. Zulke sporten moeten verfijnd zijn en gratieus.
En voor de critici: Nee, ik ga mezelf niet een balletpakje hijsen want dat is geen gezicht. En nee, ik ga ook niet turnen, daar heb ik het figuur niet naar.
Zoals ik zei, is er met paardrijden nog wel wat marge om wat gezetter te zijn maar ook daar is een grens. En nee, ik punt er niet minder om als er een zwaar iemand in de ring komt (weet niet wie dat zei). Het gaat er mij om hoe het paard gereden is en hoe de ruiter op zijn paard inwerkt en zit. Er zijn vollere ruiters die hun paard heel correct voor elkaar hebben en onafhankelijk zitten en hun paard niet storen. Maar het zijn er wel erg weinig.
Snoevie schreef:Beb_bokt,ik vind het een pure belediging. Maar wie ben ik.
Sporten is voor iedereen goed,ongeacht gewicht. Om dan te zeggen dat je dat dan maar niet moet doen VINDT IK een belediging
Beb_bokt schreef:Snoevie schreef:Beb_bokt,ik vind het een pure belediging. Maar wie ben ik.
Sporten is voor iedereen goed,ongeacht gewicht. Om dan te zeggen dat je dat dan maar niet moet doen VINDT IK een belediging
Het is ook een belediging. Maar is de belediging minder wanneer het niet wordt uitgesproken maar wel wordt gedacht?