Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
capopjekop schreef:Mss kwamen ze gewoon niet zo ver als ze wilden? Want om bewust op je eigen keeper te gooien dan moet je een iq hebben dat de min in gaat.
Deze lui zijn het woord supporter niet waard..
! fourseasons schreef:capopjekop schreef:Voetbal is ook verbroedering, vriendschap, ontspanning, saamhorigheid. Het is maar net van welke kant je het wil bekijken.
Daar zie ik toch echt heel erg weinig van de laatste jaren.
capopjekop schreef:Volgens mij gebruiken zulke personen idd het voetbal gewoon als excuus om zich te misdragen. De meeste voetbalsupporters die ik ken hebben echt helemaal niets met zulke mensen en veroordelen het gedrag ook.
. Morganlefay schreef:Weet een veel beter iets. Afschaffen dat voetbal.
Stelletje randdebielen. Weet je wat deze ellende kost...
En dan ik het nog niet hebben over dat stelletje over het paard getilde pubers die achter de bal aanrennen.
Normaal doen kunnen ze niet. Clubliefde wat is dat. Dagobert Duck is er niks bij.
capopjekop schreef:Dan kunnen we de paardensport ook wel afschaffen. Ruiters die hun prestaties belangrijker vinden dan hun dieren, geruk en gepluk met bitten en sporen, kinderen die gepusht worden door ouders, poep op de straat, mensen die verwond worden door een beet of een trap van een paard..
capopjekop schreef:Dan kunnen we de paardensport ook wel afschaffen. Ruiters die hun prestaties belangrijker vinden dan hun dieren, geruk en gepluk met bitten en sporen, kinderen die gepusht worden door ouders, poep op de straat, mensen die verwond worden door een beet of een trap van een paard..
fourseasons schreef:capopjekop schreef:Dan kunnen we de paardensport ook wel afschaffen. Ruiters die hun prestaties belangrijker vinden dan hun dieren, geruk en gepluk met bitten en sporen, kinderen die gepusht worden door ouders, poep op de straat, mensen die verwond worden door een beet of een trap van een paard..
De manier van supporten is godzijdank niet zo idioot. (al zou ik het niet eens supporten durven noemen.)
capopjekop schreef:Maar je scheert dus alle supporters over een kam. Want de meeste supporters vinden het ook niet normaal wat er gisteren gebeurt is. Bij de meeste wedstrijden wordt juist op een positieve manier de ploeg aangemoedigd.
Maar goed, ik kan iets gemist hebben natuurlijk...capopjekop schreef:Voetbal is ook verbroedering, vriendschap, ontspanning, saamhorigheid. Het is maar net van welke kant je het wil bekijken.
Roxxiejj schreef:capopjekop schreef:Maar je scheert dus alle supporters over een kam. Want de meeste supporters vinden het ook niet normaal wat er gisteren gebeurt is. Bij de meeste wedstrijden wordt juist op een positieve manier de ploeg aangemoedigd.
Ik heb anders nog nooit gehoord dat er bij belangrijk paardensport wedstrijden hooligans de stad in gaan om die vervolgens af te brekenMaar goed, ik kan iets gemist hebben natuurlijk...
Edit: en over vuurwerk hoef ik denk ik ook niet te beginnen, of wel