Voetbal zonder toeschouwers ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Voetbal zonder toeschouwers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:19

We hebben het anders wel over Ajacieden... :x

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:20

Iedere club heeft helaas wel een paar van dit soort trieste lui rondlopen, daar is ajax echt niet uniek in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:23

De spelers van Pec waren dat vuurwerk volgens mij allang vergeten vannacht. En ik denk dat ze straks met 'n flinke kater rondwaggelen.

:D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:26

capopjekop schreef:
Mss kwamen ze gewoon niet zo ver als ze wilden? Want om bewust op je eigen keeper te gooien dan moet je een iq hebben dat de min in gaat.

Het gooien van vuurwerk naar welke spelers dan ook ( of het nu je eigen spelers zijn of die van de tegen partij) is te zot voor woorden.

Maar zoals je zegt, elke club heeft een aantal van die hersenloze spinsels rondlopen.
Wij hebben ze 'hier' helaas ook.. -O- Deze lui zijn het woord supporter niet waard..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:50

Wat heb ik genoten gisteren, even al die mondjes gesnoerd van dat verschrikkelijke volk uit de hoofdstad. Ik las op facebook al een hoop berichten als, wij halen die beker wel even op en wij doen dit wel even.
Nou mooi niet dus :Y)!
En tja ze zijn gewoon jaloers op onze mooie grasmat in de kuip. Op je eigen keeper vuurwerk gooien, waar zit je dan met je verstand. Ik kan er niet bij, dan kun je jezelf toch geen supporter noemen.. En het hele vak juicht en zingt vrolijk mee, want ooh wat is het stoer...

En over het fouilleren. Ik ben ook vrijwel wekelijks in het stadion te vinden. Ik wordt altijd wel gefouilleerd, tas wordt ook in gekeken. Maar als ik wat mee wil nemen het stadion in, denk ik niet dat dit erg lastig gaat worden..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:33

gohya schreef:
Voetbal is allang geen sport meer,voetbal is oorlog,haat en nijd,en vooral een groot toneelstuk!
Bedankt voor een goede beschrijving te geven van mijn gedachten. _/-\o_

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:35

Voetbal is ook verbroedering, vriendschap, ontspanning, saamhorigheid. Het is maar net van welke kant je het wil bekijken.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:37

capopjekop schreef:
Voetbal is ook verbroedering, vriendschap, ontspanning, saamhorigheid. Het is maar net van welke kant je het wil bekijken.

Daar zie ik toch echt heel erg weinig van de laatste jaren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:40

fourseasons schreef:
capopjekop schreef:

Dat kan, ik weet niet waar jij allemaal voetbal kijkt natuurlijk. Ik zie het gelukkig wel, anders zou ik ook niet zo vaak in het stadion zitten. Wat vooral indruk op mij maakt is het herdenken van clubiconen. Het afscheid van Theo Bos was echt kippenvel. Maar ook Feyenoord en Groningen hebben indruk op me gemaakt met de actie rond het overlijden van Koeman.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:44

Volgens is Ajax trouwens omgekocht want Pec stond voor :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:45

Tja bekend patroon,
- domme dingen doen
- sfeer verpesten
- uitgezet worden of iets dergelijks
- het belachelijk vinden
en dat vervolgens nog meer belachelijke dingen doen om het te verpesten voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
ik vind dat de controles op wat je mee naar binnen neemt verscherpt moeten worden.
want als ze al vuurwerk mee naar binnen krijgen wat dan nog meer?
vaak voelen ze even kijken snel in je tas en is het goed.
Laatst bijgewerkt door Lau op 21-04-14 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:45

Dat is dus inderdaad weer wel, pas zag ik de herdenking van het drama in Hillsborough en dat dan een stadion met zoveel mensen zo stil kan zijn, prachtig!

Des te erger van dat aantal hersenlozen die op een negatieve manier 'verbroederen', volgens mij gebruiken die voetbal gewoon als excuus om wat jeugdtrauma's te verwerken :(:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:48

Volgens mij gebruiken zulke personen idd het voetbal gewoon als excuus om zich te misdragen. De meeste voetbalsupporters die ik ken hebben echt helemaal niets met zulke mensen en veroordelen het gedrag ook.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:53

capopjekop schreef:
Volgens mij gebruiken zulke personen idd het voetbal gewoon als excuus om zich te misdragen. De meeste voetbalsupporters die ik ken hebben echt helemaal niets met zulke mensen en veroordelen het gedrag ook.

De mensen die altijd een reden zoeken om het te verpesten, verpesten het voor de mensen die het echt leuk vinden en nooit zulke dingen doen.

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 15:15

fourseasons schreef:
capopjekop schreef:

Dan kom je niet in de goede stadions.. :P

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:11

Voor verbroedering en vriendschap moet je sowieso niet bij Ajax en Feyenoord zijn, dat weet ik wel :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:14

Morganlefay schreef:
Weet een veel beter iets. Afschaffen dat voetbal.
Stelletje randdebielen. Weet je wat deze ellende kost...
En dan ik het nog niet hebben over dat stelletje over het paard getilde pubers die achter de bal aanrennen.
Normaal doen kunnen ze niet. Clubliefde wat is dat. Dagobert Duck is er niks bij.

1+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:19

Dan kunnen we de paardensport ook wel afschaffen. Ruiters die hun prestaties belangrijker vinden dan hun dieren, geruk en gepluk met bitten en sporen, kinderen die gepusht worden door ouders, poep op de straat, mensen die verwond worden door een beet of een trap van een paard..

ChristyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:47

capopjekop schreef:
Dan kunnen we de paardensport ook wel afschaffen. Ruiters die hun prestaties belangrijker vinden dan hun dieren, geruk en gepluk met bitten en sporen, kinderen die gepusht worden door ouders, poep op de straat, mensen die verwond worden door een beet of een trap van een paard..

Idd, als we het zo gaan spelen..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:02

Tegenwoordig zijn zowat alle sporten geen echte sport meer.Het draait alleen nog maar om geld,macht en arrogantie.Je leert met de training toneel,hoe je zo dramatisch mogelijk moet vallen [shwalbe],schreeuw het uit van de pijn,grote kans dat je dat een vrije trap of nog beter een penalty krijgt.
Schreeuwt er eentje moord en brand,valt neer als een stervende zwaan,loopt 1 min.later weer vrolijk op het veld,nix aan de hand.
Dit was vroeger dus echt niet in de tijd van Cruijf.Bij Damesvoetbal zie je dit toneelspel niet,word nooit gedaan.Maar ook bij damesvoetbal zitten er moordlustigen tussen,die je makkelijk onder de zoden willen schoppen.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:16

capopjekop schreef:

De manier van supporten is godzijdank niet zo idioot. (al zou ik het niet eens supporten durven noemen.)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:49

fourseasons schreef:
capopjekop schreef:

De manier van supporten is godzijdank niet zo idioot. (al zou ik het niet eens supporten durven noemen.)

Maar je scheert dus alle supporters over een kam. Want de meeste supporters vinden het ook niet normaal wat er gisteren gebeurt is. Bij de meeste wedstrijden wordt juist op een positieve manier de ploeg aangemoedigd.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:17

capopjekop schreef:
Maar je scheert dus alle supporters over een kam. Want de meeste supporters vinden het ook niet normaal wat er gisteren gebeurt is. Bij de meeste wedstrijden wordt juist op een positieve manier de ploeg aangemoedigd.

Ik heb anders nog nooit gehoord dat er bij belangrijk paardensport wedstrijden hooligans de stad in gaan om die vervolgens af te breken :') Maar goed, ik kan iets gemist hebben natuurlijk...

Edit: en over vuurwerk hoef ik denk ik ook niet te beginnen, of wel

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:22

capopjekop schreef:

Haha ,zeg je dat ook tegen de mensen waar de winkelruiten van worden ingegooid na wedstrijden?
Politie die elke keer weer hun leven wagen voor al die mensen die zich niet kunnen gedragen?
Tijd voor een nieuwe sport in Nederland waar geen geweld bij komt kijken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:23

Roxxiejj schreef:
capopjekop schreef:

Ik heb anders nog nooit gehoord dat er bij belangrijk paardensport wedstrijden hooligans de stad in gaan om die vervolgens af te breken :') Maar goed, ik kan iets gemist hebben natuurlijk...

Edit: en over vuurwerk hoef ik denk ik ook niet te beginnen, of wel

Joh ik wil maar aangeven dat er bij iedere sport negatieve en positieve kanten op te noemen zijn. Om door een paar raddraaiers te gaan roepen dat het voetbal maar afgeschaft moet worden vind ik nergens op slaan.

@ Kohtje: Dat praat ik niet goed, dat heeft niets met sport te maken en die lui die dat veroorzaken mogen ze hard straffen en de schade laten vergoeden. Maar die groep die dat doen is zo klein, er zijn miljoenen voetbalsupporters die zich wel netjes gedragen. Waarom moeten die dan eronder leiden dat een kleine groep zich zo misdraagt?

Die lui die zich misdragen gebruiken de sport als excuse. Heb eens een docu over hooligans gezien. Die gingen ook onder invloed helemaal loos op dancefeesten. Moeten we dat soort feesten dan ook maar gaan afschaffen?
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 21-04-14 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt