Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kosseh schreef:Net terug van de info avond over de jamborette![]()
Was best gezellig. Weet nog steeds niet waar ik ben ingefeeld maar oké
Nog iemand die naar fe jambo gaat?
Ik voel me allen wel echt rot
Ik wil sinds ik bij de gidsen zit (meisjes 10-14) al verkenner leiding worden (jongens 11-15)
En ben nu ook een keer wezen mee draaien.
Maar nu is het probleem ik had het in januari aan gegeven bij de hopman daar dat dat me supepr leek. En toen vroeg die gelijk of een vriendin dan ook kwan want hij wilde haar er bij hebben, zij wilt niet maar ik heb haar toch over kunnen halen.. En toen was het van wij moeten een datum aan geven Waneer we mee willen draaien.
Dus na een tijdje (kon niet eerder door tentamens) geregeerd dat ik graag mee wilde kijken.
Maar ondertussen heeft die dus heel vaak aan die vriendin gezegd dat xe gewoon moet komen en dat ze haar geschikt vinden en zo en over mij helemaal niks. Daar dacht ik al ze willen haar liever maar nu.
Wareb met hem aan het praten en hij begint weer dat zij er leiding moet worden en dst ze potentie heeft en zo. En enoge wat die tegen mij zij was van ja jou wil ik ook zien als leiding maar bij een andere groep.
En uit eindelijk toen ik voor de 10de keer zei dat ik het graag wil ben ik ook uitgenodigd om volgend seizoen mee te draaien, maar kwam er meer uit als een verplichting dan dat die het echt wil.
Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Wil het echt heeel graag lijkt me echt supper en wil het al zo lang. Maar is wel rot om nog niet eens 2de keus te zijn. En dan in hun team te komen.
Het leuke is mog dat die vriendin het niet eens meer wilt. En daar alles aan gedaan wordt om haar toch te krijgen. En voor mij nul.
Ik weet het even echt niet meer.
Sorry voor het lange verhaal. Maar moest het ergens kwijt. Waar geen mensne zitten die iemand uit het verhaal kent. Hoop dat jullie tips hebben

. Had er in eerste instantie niet zoveel zin in ivm een aantal groepsleden welke soms wat lastig/tegendraads gedrag vertonen wat de sfeer behoorlijk kan verpesten, maar dat is eigenlijk hartstikke goed gegaan! We hebben het erg gezellig gehad, mooie natuur gezien, ja, ik ben verliefd op Tsjechië
.

) mijn eerste RS-zomerkamp gehad. Mooie foto's, nu moet ik maar weer een keer terug!Miekelien schreef:Hier is het zomerkamp al even geleden, maar we hebben een mooie maar natte week in Duitsland gehad (Brexbachtal). Onze kinders zijn gelukkig nu wat enthousiaster voor zomerkampen in het buitenland, dat doet de groep waar ik nu bij zit eigenlijk bijna nooit. Maar traditites kunnen ook nieuw ontstaan!

Bij gewone waterstand kun je er gewoon doorheen rijden met de auto (staat t zo'n 5-10 cm hoog), maar omdat wij zoveel regen hadden mocht er geen enkele auto meer doorheen..
, maar we hadden al snel een vervanger. Na het kamp was hij al uit het ziekenhuis. Bij ons was de sfeer super! De groep is dichter bij elkaar gekomen
, maar volgend jaar zal de groep er (helaas) heel anders zijn omdat een groot deel naar de roverscouts gaat. We hebben gezwommen, spellen gespeeld, gepaintballd, een pretpark (Walibi) bezocht, gecity-golfd in Leuven en Brussel bezocht. Ook werden er drie explorers ontgroend tijdens het kamp, wat veel leuke en vooral grappige momenten opleverde
. Iedereen vond het een superleuk zomerkamp en we vonden het allemaal erg jammer
dat het al zo snel voorbij was. Voor mij was dit het leukste zomerkamp tot nu toe!
kosseh schreef:Tjechie ziet er mooi uit. En lekker goedkoop. Als je op een dure plek uitkomt betaal je dat nog per cola..
Kamp bij ons ging wel oke. Voor eerste kamp van de stam sinds het bestaan van onze groep. Hadden slecht weer maar wel leuke activiteiten gedaan. Op het probleem met 1 persoon uit de groep na ging alles goed. Die is halve wegen de week als leiding vedergegaan bij onze kabouters die in de buurt zaten.
Wel echt als groep veder heel erg naar elkaar toe getrokken. Nu al plannem om 2de kamp in de mei vakantie te doen. Zomer zit al vol met jambo en normaal kamp waar ik beide als leiding mee ga.
.